OoPee
Nuori ikäisekseen
Ei ihan, mutta melkein!!epeli sanoi:
Ei ihan, mutta melkein!!epeli sanoi:
Maaliskuun eka!epeli sanoi:Millonkas tulee uus UP-toikki? Tässä on jo aika lähellä 100 sivua täynnä...
Niin,kyllä mä tiesin ettei sulla SL:n varaa ois...No entäs jos lähetään isommalla liikkelle,elikkäs Viano?OoPee sanoi:Maaliskuun eka!
Ny alkaa jo polttaa :eek!:epeli sanoi:Niin,kyllä mä tiesin ettei sulla SL:n varaa ois...No entäs jos lähetään isommalla liikkelle,elikkäs Viano?
Noube!No kukas on tekovuorossa?
Liekö joku nimitellyt sua infantiiliksi?OoPee sanoi:Niinpäs muuten olikin
Tiesin, että toi "enfantine" oli mulle jostain tuttu, mutta taiskin olla vaippapaketista![]()
Pöh! Emmätiä enempää...CLK? CL?OoPee sanoi:Ny alkaa jo polttaa :eek!:
Itseasiassa nyt kun sanoit....AJ sanoi:Liekö joku nimitellyt sua infantiiliksi?
MUN VUORO PERUSTAA!!!!OoPee sanoi:Maaliskuun eka!
Viilenee, viilenee! :frown:epeli sanoi:Pöh! Emmätiä enempää...CLK? CL?
Mä olisin sanonu, jotta Noube, koska Noube on perustanu aina mun jälkeen, mutta tapelkaa te kaks siittä, mulle se ja samaTblair sanoi:MUN VUORO PERUSTAA!!!!
Ookkos varma? Siinä tapauksessa mä oon saanu harhaanjohtavaa tietoa! OUBE!Tblair sanoi:MUN VUORO PERUSTAA!!!!
Älä koskaan luota Mersu-kuskiin! :eek!:epeli sanoi:Ookkos varma? Siinä tapauksessa mä oon saanu harhaanjohtavaa tietoa! OUBE!
Jaa...No,luovutan. Mikäs se on?OoPee sanoi:Viilenee, viilenee! :frown:
Mercedes Megane Scenic!epeli sanoi:Jaa...No,luovutan. Mikäs se on?
Suorastaan loistoauto :thumbup:OoPee sanoi:Mercedes Megane Scenic!![]()
No kun nyt näin kysyt, niin ei aavistustakaanelle sanoi:Mersuista tulikin mieleeni Pohjanmaa ja se, että mä meinasin ottaa Zetorille muutaman valokuvan tuliaisiksi – ette varmaan arvaa mitä mä olisin kuvannut ..