elle
-------
Sitähän se. Aikaisemmin mä olen pitänyt vain ”Gym enfantine”- tunteja.OoPee sanoi:Eikö tuo oo naisten musiikkijumppa?
....vaikken ranskaa osakkaan![]()
Sitähän se. Aikaisemmin mä olen pitänyt vain ”Gym enfantine”- tunteja.OoPee sanoi:Eikö tuo oo naisten musiikkijumppa?
....vaikken ranskaa osakkaan![]()
Em mää sitä tahallaniOoPee sanoi:Älä jumalauta muistua mua siitä![]()
:mad_old:
epeli sanoi:No miten sä töihin meet? Soitat jaskalle ja pyydät kyytiä kera Micran?
Zetor sanoi:Em mää sitä tahallani
![]()
Aikuisten jumppa?elle sanoi:Sitähän se. Aikaisemmin mä olen pitänyt vain ”Gym enfantine”- tunteja.
Näin teen!OoPee sanoi:Osta käsipumppu ja perhepakkuas Müsliä! Annat kumpaisenkin akallesLoppuu samalla se marina ikuisesta dieetistä!
Mjaa. Varastat siis joko Mersun,tai mene pummimaan juna-asemalle:doubtful: . Aika heikko taktiikka...OoPee sanoi:
Hyvä idea. Turhahan sun siinä vieressä on kädet kyynärpäitä myöten munissa maleksia ja samalla toisen työntekoa häiritä!Palkopoika sanoi:Näin teen!![]()
![]()
Itelleni voisin ostaa vaikka kopan kaljaa ja jonkun leffan.:thumbup:
Arvaakko vielä mallin? :eek!: :eek!:epeli sanoi:Mjaa. Varastat siis joko Mersun
U-Bahn eli kotoisammin metro,tai mene pummimaan juna-asemalle:doubtful:
Niin on, aina oon joutunu duuniinAika heikko taktiikka...
Katos .. ihan kun mun saksankielen käännökset – täynnä älyttömän hyviä arvauksia.OoPee sanoi:Aikuisten jumppa?
Juma... Elle, sähän tuot musta esille piileviä kykyjä![]()
Niinpäs muuten olikinelle sanoi:(muksujumppahan se oli)
Ei ihme että unohtuu, kun on vaippaikä jo ohitettu aikaa sittenOoPee sanoi:Niinpäs muuten olikin
Tiesin, että toi "enfantine" oli mulle jostain tuttu, mutta taiskin olla vaippapaketista![]()
OoPee sanoi:Arvaakko vielä mallin? :eek!: :eek!:
/B]
SL?OoPee sanoi:Arvaakko vielä mallin? :eek!: :eek!:
Tsorge,mut väärässä oot. Mä TIEDÄNjaska sanoi:Epeli on kova poika arvaamaan![]()
Ett silleen!!!!!!!!!1
Tuliko kusimuna?Tblair sanoi:Pukkas kiiretta. Veivasin vihalla ja suosiolla koodin muille. Muuten ne kekkulat olisi sahlannyt sen kanssa monta paivaa.