arnold
Kohtalaisen turha tyyppi
Mä lähden nyt viemään pikku-ukkoa hoitopaikkaan, siellä on muksun "parhaan kaverin" läksiäiset.
Älä ny mitään "pikkupojanpajavasaraa" osta samalla kunnon peliOoPee sanoi:Tai vaihtoehtoisesti...
![]()
Tolla sun pelilläs voi olla pikkusen vaikeeta saada ainoastaan kynnet sinisiksZetor sanoi:Älä ny mitään "pikkupojanpajavasaraa" osta samalla kunnon peli
![]()
Jos sen isältä kysyt, niin on ehdottomasti, muut lähiomaiset saattavat olla eri mieltäelle sanoi:Eikös muuten 3 päivän ikäiselle pojalle olekin jo sopivaa ostaa autorata lahjaksi.
Nm. Katkera isä, kun tuli tytär -> ei saanut autorataaOoPee sanoi:Jos sen isältä kysyt, niin on ehdottomasti, muut lähiomaiset saattavat olla eri mieltä![]()
Vauvelilla kun on vain äiti ..OoPee sanoi:Jos sen isältä kysyt, niin on ehdottomasti, muut lähiomaiset saattavat olla eri mieltä![]()
jaska sanoi:Nm. Katkera isä, kun tuli tytär -> ei saanut autorataa
Ett silleen!!!!!!!!1
No sit autorataa ei kannata vielä pariin vuoteen ostaa...elle sanoi:Vauvelilla kun on vain äiti ..
No jos sä Elle tota ihan tosissasi kysyit, niin älä osta autorataa vielä, sen kyllä ehdit hankkia myöhemminkin (vihjaa tosin sille äitylille, että sä ostat sen 2-vuotis lahjaks ettei tule montaa samanlaista). Huomattavasti iloisempia vauvan vanhemmat (tai tässä tapauksessa yksikössä) on vauvan vaatteista (ja ehkä vielä enemmän H&M -lahjakorteista, on meinaan H&M selkeästi paras paikka ostaa vaatteita skideille) ja vielä onnellisimpia, kun ostat sille ISON kasan Pamperseita, ne kun nimittäin ovat pirun tyyriitä ja niitä tarttee aina ja ne on aina lopussa. Niitä leluja kun meinaan kertyy nurkkiin jo tommoselle pikkunaperollekin niin kauhee läjä, että siinä on tekemistä että keksit säilytyspaikan edes sille kamalle, jota se sillä hetkellä tarttee, jos siihen päälle pitäis vielä keksiä varastot tulevillekin leluille, niin huh-huh :eek!:elle sanoi:Vauvelilla kun on vain äiti ..
Miten niin tänäänkin ?epeli sanoi:Onkos OoPee tänäänkin kotona? Huomenta, heräsin klo 11.28.
Hiehoa.
Kyllä sä eilenkin olitOoPee sanoi:Miten niin tänäänkin ?![]()
No kuule en ollut. Olin duunissa seittemästä kolmeen, sen jälkeen hain tyttären tarhasta himaan ja vasta täällä huomasin, että sillä on kuumetta.epeli sanoi:Kyllä sä eilenkin olit! Paljonks kuumetta?
Tuo "lapsen äidin toivomusten mukaisesti" on tärkeä pointti, kuten edellisessä saarnassani juuri mainitsinelle sanoi:Vaatteita mä olenkin jo shoppaillut (lapsen äidin toivomusten mukaisesti).
(lelukaupan esitteessä oli vain niin kivasti ”Autorata + Räikkönen incl.”)
Jees, itse asiassa näitä mä toin Suomesta -> siellä on enemmän ”järkevämpiä” vaatteita kuin täällä. Ja luomu-hössöttäjä kun olen, niin löysin vielä kivoja Ruskovillan kamppeita.OoPee sanoi:niin osta silti ihan tavalliset potkuhousut ja t-paita