Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Mä lähden nyt viemään pikku-ukkoa hoitopaikkaan, siellä on muksun "parhaan kaverin" läksiäiset.

elle

-------
Eikös muuten 3 päivän ikäiselle pojalle olekin jo sopivaa ostaa autorata lahjaksi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Eikös muuten 3 päivän ikäiselle pojalle olekin jo sopivaa ostaa autorata lahjaksi.
Jos sen isältä kysyt, niin on ehdottomasti, muut lähiomaiset saattavat olla eri mieltä :rolleyes:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Jos sen isältä kysyt, niin on ehdottomasti, muut lähiomaiset saattavat olla eri mieltä :rolleyes:
Nm. Katkera isä, kun tuli tytär -> ei saanut autorataa ;)
Ett silleen!!!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Nm. Katkera isä, kun tuli tytär -> ei saanut autorataa ;)
Ett silleen!!!!!!!!1
:rolleyes:

Tyttärellä on jo sähköinen lego-junarata ja radio-ohjattava auto. Kumpaakaan en ole minä ostanut enkä muutenkaan millääntavoin myötävaikuttanut asiaan. Tiedoksi ;)

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Onkos OoPee tänäänkin kotona? Huomenta, heräsin klo 11.28.

Hiehoa.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Vauvelilla kun on vain äiti ..
No sit autorataa ei kannata vielä pariin vuoteen ostaa... :(

Mutta palloilukeskuksessa ois myynnissä vauvoille suunnitellut jalkapallokenkät + pallo - sopii tytöille ja pojille ;)
Ett silleen!!!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Vauvelilla kun on vain äiti ..
No jos sä Elle tota ihan tosissasi kysyit, niin älä osta autorataa vielä, sen kyllä ehdit hankkia myöhemminkin (vihjaa tosin sille äitylille, että sä ostat sen 2-vuotis lahjaks ettei tule montaa samanlaista). Huomattavasti iloisempia vauvan vanhemmat (tai tässä tapauksessa yksikössä) on vauvan vaatteista (ja ehkä vielä enemmän H&M -lahjakorteista, on meinaan H&M selkeästi paras paikka ostaa vaatteita skideille) ja vielä onnellisimpia, kun ostat sille ISON kasan Pamperseita, ne kun nimittäin ovat pirun tyyriitä ja niitä tarttee aina ja ne on aina lopussa. Niitä leluja kun meinaan kertyy nurkkiin jo tommoselle pikkunaperollekin niin kauhee läjä, että siinä on tekemistä että keksit säilytyspaikan edes sille kamalle, jota se sillä hetkellä tarttee, jos siihen päälle pitäis vielä keksiä varastot tulevillekin leluille, niin huh-huh :eek!:

Tietysti meitä on moneks, mutta vaimon kanssa monta kertaa todettiin, että jos joku kysyy mitä saa skidille tuoda lahjaksi, niin vastaukset ovat nimenomaan juuri noi Pampersit ja H&M:n lahjakortit. Noh, nykyisin ei enää Pamperseita tarvita, mutta vaatteita kyllä. Vaatteiden kanssakin on tosiaan niin, että fiksumpi ostaa jo pikkusenkin isommalle lapselle lahjakortteja kuin kuteita, ne mukamas senttikoot kun eivät ole millääntavoin standardisoituja vaikka toisin saattais kuvitella. Noloa sanoa, että "kiitti, ihan kiva, mutta tää olis ollu oikeeta kokoa noin puol vuotta sitten, kai sulla on vielä kuitti tallella?" :rolleyes:

Tämä siis omasta kokemuksesta.

Viimeksi muokattu:

elle

-------
Vaatteita mä olenkin jo shoppaillut (lapsen äidin toivomusten mukaisesti).

(lelukaupan esitteessä oli vain niin kivasti ”Autorata + Räikkönen incl.”)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Yks juttu vielä: tottakai on kiva ostaa pienelle vauvalle ja vähän isommallekin lapselle mahdollisimman söpöjä röyhelökuteita, mutta kun ongelma on se, että kaikki sukulaiset, tuttavat ja kylänmiehet ostaa just semmosia "juhlatamineita", joita ei a) voi kaikkia pitää samanaikaisesti päällä ja b) joita tarttee lopujenlopuks hyvin harvoin, koska ovat epäkäytännöllisiä arkielämässä ja c) jotka jää todella nopeesti pieneks, niinkuin kaikki muutkin lastenvaatteet. Ts. vaikka kuinka tekis mieli ostaa se söpöin mahdollinen housu-pikkutakki-kenkä yhdistelmä sille 3 kuukautiselle naperolle, niin osta silti ihan tavalliset potkuhousut ja t-paita ;) On nimittäin meilläkin jäänyt useampikin kieltämättä hirveen nätti ja söpö vaatekappale käyttämättä (tai on käytetty korkeintaan kerran), koska ei yksinkertaisesti ole ollut tarvetta/mahdollisuutta sen käyttämiseen. Siinä sitten naama punaisena valehtelet suoraan päin naamaa, että juu usein tuli käytettyä ja skidi tykkäs hirveesti, kun et kehtaa suoraan sanoa sille jälkikäteen utelevalle sukulaistantalle, että avaamattomana meni koko paska vaatekeräykseen :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
epeli sanoi:
Kyllä sä eilenkin olit:mad: ! Paljonks kuumetta?
No kuule en ollut. Olin duunissa seittemästä kolmeen, sen jälkeen hain tyttären tarhasta himaan ja vasta täällä huomasin, että sillä on kuumetta.

Viimeks kun mittasin, niin oli 38,7 eli laskemaan päin. Nyt rinsessa nukkuu, joten en lähde mittailemaan.

Mikä parasta, safkakin maittoi :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Vaatteita mä olenkin jo shoppaillut (lapsen äidin toivomusten mukaisesti).

(lelukaupan esitteessä oli vain niin kivasti ”Autorata + Räikkönen incl.”)
Tuo "lapsen äidin toivomusten mukaisesti" on tärkeä pointti, kuten edellisessä saarnassani juuri mainitsin :)

Voithan sä ostaa sen autoradan nyt, jos pelkäät ettei myöhemmin juuri tota Räikkös-versiota saa, ja annat sen sitten joskus tulevaisuudessa. Tai kysy siltä mudelta mielipidettä ;) Se skidi ei sillä kuitenkaan seuraavaan 2-3 vuoteen tee vielä yhtään mitään paitsi korkeintaan rikkoo.

elle

-------
OoPee sanoi:
niin osta silti ihan tavalliset potkuhousut ja t-paita
Jees, itse asiassa näitä mä toin Suomesta -> siellä on enemmän ”järkevämpiä” vaatteita kuin täällä. Ja luomu-hössöttäjä kun olen, niin löysin vielä kivoja Ruskovillan kamppeita.

Nyt mä en millään malta odottaa, että pääsen näkemään tämän sankarin ..