Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Jees, itse asiassa näitä mä toin Suomesta -> siellä on enemmän ”järkevämpiä” vaatteita kuin täällä. Ja luomu-hössöttäjä kun olen, niin löysin vielä kivoja Ruskovillan kamppeita.

Nyt mä en millään malta odottaa, että pääsen näkemään tämän sankarin ..
Eikö Sveitsissä ole Hennes & Morizia?

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Perse!

Kavin ulkona hakemassa safkaa firman ravintelista. Tuli takaisin sisalle ja tassa on sellaiset turvaportit mista mennaan lapi. Swaippasin kortin ja portit aukesi. Kavelin lapi ja portit loikin kiinni suoraan munille... :doubtful:

:mad_old:

Meni hermot ja vedin hirveen futun siihen porttiin. Alkoi pillit huutaa ja valot vilkkua. Turvamiehet tuli ja ihmetteli kun mina puhisin siella. Ne vaansi ne vakisin auki ja paasin sisalle.

Voihan Juupajoen Kesateatteri!!! :mad:

elle

-------
jaska sanoi:
Mutta palloilukeskuksessa ois myynnissä vauvoille suunnitellut jalkapallokenkät + pallo - sopii tytöille ja pojille ;)
A-haa, Jaska on tarkistellut jo asioita ..

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
A-haa, Jaska on tarkistellut jo asioita ..
Tai sitten sain ilmoituksen kotiin kannettuna ja futiskauden lähestyessä tutkin varusteita mitä löytyy - ja nuo sattuivat silmään...
Ett silleen!!!!!!!!

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Vitun turvasysteemit. Luulevat, etta taa on joku saatanan lentokentta. Kauhee kusipaskavittuhalli missa ei ole mitaan varastettavaa.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Huomenta! Paranemisia potilaille.
Kävin sitten hankkimassa parkkiluvan, jo tänään sekin onnistui. Nyt on nätti kirkkaankeltanen läpyskä kokoa A3 auton ikkunalla. :yuck: Täälläkin piti auto kaivaa hangesta, ekaa kertaa näiden neljän vuoden aikana.:thumbup: Ostin pumpun ja 10m letkua, huomenna alkaa kellarin tyhjennys. Taidan hakea myös tarvikesatsin, esim. 24x33cl.

elle

-------
OoPee sanoi:
Eikö Sveitsissä ole Hennes & Morizia?
Onhan täällä, mutta ne on mun mielestä aika pieniä putiikkeja ja niissä on pienet valikoimat muksujen vaatteita. Mutta nyt kun tuli puheeksi, niin tossa motarin varrella Ikeassa taitaa olla vielä yksi H&M. Täytyykin jokupäivä käydä kurkistamassa ..

.. kunhan saisin tuon moottoritiemaksu-tarran tälle vuodelle ensin hommattua.

elle

-------
jaska sanoi:
Tai sitten sain ilmoituksen kotiin kannettuna ja futiskauden lähestyessä tutkin varusteita mitä löytyy - ja nuo sattuivat silmään...
Ai, se ei ollutkaan tämän jännittävämpi tarina.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Jaahas. Ma lahden veke. Hyvat viikonloput.

Maanantaina saattaa olla jopa rapon ainekset kasassa... ;)

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Pitäis varmaan lähteä valumaan duuniin, perjantaisin iltahugi ei kyllä oikeen nappaa.:frown: Toisaalta, kellähän alkais vapaaviikko tänään?:confused: :eek!: :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Onhan täällä, mutta ne on mun mielestä aika pieniä putiikkeja ja niissä on pienet valikoimat muksujen vaatteita. Mutta nyt kun tuli puheeksi, niin tossa motarin varrella Ikeassa taitaa olla vielä yksi H&M. Täytyykin jokupäivä käydä kurkistamassa ..

.. kunhan saisin tuon moottoritiemaksu-tarran tälle vuodelle ensin hommattua.
Joo en tiedä mimmosia ovat siellä mut ainakaan täällä ne eivät ole pieniä putiikkeja ja lisäksi niissä on varsin hyvät ja laajat valikoimat muksujen vaatteita ja se valikoima uudistuu kuukauden parin välein. Yhtä hyvä on valikoima myös esim. siinä Aleksilla olevassa H&M:ssa Stadissa.

Eivätkä ole myöskään hinnalla pilattuja.