Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Nonni, laskut on maxettu ja pitais eksya alakertaan katsomaan miljunaari-jusaa.
Jotta tietais mika haloo siella on.

Huomenna taas tyomatkalle, pakko venya ja heittaa loungea.
Sita ennen kylla Spreitenbachiin Burger Kingiin. :thumbup: :ahem:
Double Whopper w/ cheese :ahem:
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?s=&threadid=3866

PRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT! RÖYH! :eek!:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
SAATANA PERKELES !

Hitto soikoon, nyt kun pitais kampasta paasta eroon, niin huomasin etta meidan soppari on (sveitsilaiseen) tyyliin:
Irtisano voi vain 3 kertaa vuodessa, seuraava kerta toukokuun vika.
Siihen paalle 6kk irtisanomisaika. :mad_old:
SAATANA! :mad_old:

Just kun olin tsiikannut itselleni kivaa penthouse-kaksiota, jonne sais hienon home-sineman. Projektorilla tottakai (silla perhe vie telkkarin jo suomeen) :nope:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kokkasin muuten tanaan liharullia (naudan ulkofileesta), jonne laitoin valiin sipulia, jalapenoa ja viherpipa-koskenlaskijaa. Nam. :thumbup:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Mut hei, nyt kattomaan miljunaaria. :dunno:

SSSCCHHHWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNGGGGGGG !!!! :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mulla on jaanyt tassa reilun viikon sisaan kylla pahasti varjoon taa juttu: onko Mynsa muuttamassa Suomeen vai???? :confused: :confused: :confused:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Myllis sanoi:

Huomenna taas tyomatkalle, pakko venya ja heittaa loungea.
Sita ennen kylla Spreitenbachiin Burger Kingiin. :thumbup: :ahem:
Double Whopper w/ cheese :ahem:
Oli muuten meidänkin vakiopaikka Sveitsin aikoina, tulomatkalla piti poiketa aina kahveella Würenlos:ssa. :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Huomenta :)

Rinsessakin alkaa olla jo terve, sunnuntaina oli vielä neljältä aamuyöstä :)eek!: ) yli 39 astetta kuumetta, mutta aamuun mennessä oli laskenut alle 37:ään. Iltapäivällä nousi pikkasen yli kolmeseiskaan, muttei sen korkeammalle. Lauantai-iltana käytiin ihan sairaalassakin tarkistuttamassa, kun alkoi jo huolestuttaa. Eihän ne mitään tietenkään löytäneet.

Tänään olen jokatapauksessa taas duunissa, anoppi tulee hoitamaan tytärtä ja illalla haen mutsin lentokentältä, joten hoitajia riittää :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Tää on kyllä vähän sellaista, että vieras toivottaa toisen vieraan tervetulleeksi. :confused: :p
:D

Kantakalustoon kuuluvana ehdin kuitenkin jo todeta, että kyllä sekaan mahtuu :)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Huomenta! Prinsessalla on onnen päivät - kipeenä ja molemmat mummot paikalla. Ai sitä lahjojen ja hellimisen määrää ;)
Ett silleen!!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Huomenta! Prinsessalla on onnen päivät - kipeenä ja molemmat mummot paikalla. Ai sitä lahjojen ja hellimisen määrää ;)
Ett silleen!!!!!!!1
No ei ihan, anoppi on jo himassa, kun mun mutsi saapuu paikalle, mutta eiköhän sieltä Suomesta taas tule tuomisia, matkalaukullinen tai jotain sinnepäin :rolleyes:

elle

-------
Huomenta miehet, huomenta Olga!

.. voitteko kuvitella, mä lähdin ajamaan ihan väärään suuntaan aamulla kun piti töihin lähteä. Ihan muut asiat taisi olla mielessä.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
voitteko kuvitella, mä lähdin ajamaan ihan väärään suuntaan aamulla kun piti töihin lähteä. Ihan muut asiat taisi olla mielessä.
Sä oot nainen - voimme kuvitella ;)

(ny taitaa tulla läpsyttelyä)
Ett silleen!!!!!!!

elle

-------
Re: SAATANA PERKELES !

Myllis sanoi:
Hitto soikoon, nyt kun pitais kampasta paasta eroon, niin huomasin etta meidan soppari on (sveitsilaiseen) tyyliin:
Irtisano voi vain 3 kertaa vuodessa, seuraava kerta toukokuun vika.
Siihen paalle 6kk irtisanomisaika. :mad_old:
SAATANA! :mad_old:
Jep, täällä pitäisi olla aina tulevaisuudensuunnitelmat valmiina vuodeksi eteenpäin ..

Mä asuin kanssa hetken vuokralla ennen tähän isoisäni taloon muuttoa ja mun sopparissa oli määrättynä 2 irtisanomispäivää vuodelle.

Ja hei, sama juttu esim. kännykkäliittymän kanssa .. Swisscomin liittymän pystyi lopettamaan vain yhtenä tiettynä päivänä vuodessa.