Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Nyt mä lähden syömään, pitäsköhän hakea vaikka Alepasta Atrian eineshampurilainen :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Imetään se hymy :thumbdown
Lohduttaako jos kerron, että ei noita Burger Kingejä oo Wienissä vielä kovin montaa ja ne mitkä täällä on, ovat aina jossain helvetin isossa Shopping Centerissä. Useinmiten tulee käytyä McDonald'sissa, täräytät vaan autolla pihaan ja meet sisälle. Lisäksi Burger Kingissä saa aina odottaa sitä burgeria, McDonald'sissa on palvelu selvästi nopeempaa.

Silti Burger Kingin burgerit ovat parempia :)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Lisäksi Burger Kingissä saa aina odottaa sitä burgeria, McDonald'sissa on palvelu selvästi nopeempaa.

Silti Burger Kingin burgerit ovat parempia :)
Totta joka sana. :ahem:

Kyllakin maailman hitain palvelu on ollut, valitettavan usein viela, saksalaisissa Makkareissa.
Paras oli 45 minsan odotus, vaikka jonossa mun edella oli vain 3 pariskuntaa. :thumbdown :nope: :jaska:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
arnold sanoi:
Moon kyl kade KAIKILLE maailman ulkomaanpelleille siitä, että muualla on noita Burger Kingejä - täällä on Hesburger.... :mad_old:
Kaippa ma oon pervo, mutta ma tykkaan Hesen megapurkerista... :ahem: :thumbup:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Totta joka sana. :ahem:

Kyllakin maailman hitain palvelu on ollut, valitettavan usein viela, saksalaisissa Makkareissa.
Paras oli 45 minsan odotus, vaikka jonossa mun edella oli vain 3 pariskuntaa. :thumbdown :nope: :jaska:
Ja sä venasit? :eek!: :eek!: :eek!:

Oon muuten huomannu, että täällä Burger Kingin duunareista arviolta 90% rosenttia on aasialaisia, loput puolalaisia yms. McDonald'sissa taas harvemmin näkee aasialaisia, mutta suht harvoin ne mäkkärin duunarit itävaltalaisiakaan ovat.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Kaippa ma oon pervo, mutta ma tykkaan Hesen megapurkerista... :ahem: :thumbup:
Kyllä Hese mustakin on parempi kuin Mäkkäri. Stadissa siitä vaan ei yleensä tykätä, kun se on turkulainen virma :rolleyes:

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
No nyt!

Perjantaina lahdin puoliltapaivin londeriin. Olin sopinut polakkimuijan kanssa treffit yhteen pubiin keskustassa. En ollut koskaan kaynyt, mutta oli hyva sijainti niin sovittiin, etta nahdaan siella. Ensin treffasin yhden jannun Belgradista ja jarnattiin pikkasen business-juttuja...

Suuntasin sinne pubiin iltapaivalla. Kavelin baariin ja tilasin tuopin ja safkaa. Istuin sinne nurkkapoytaan, pistin rookiksi ja chillailin. Aikani zoomailtuani alkoi pubi tayttya ja alkoi se clientele pikkaisen ihmetyttamaan. Venasin safkaa ja kaivoin siela nurkasta jonkun ilmaisjakelulehden. Se nimi oli 'Boyz'. :doubtful:

Sen jalkeen paatin tehda pikku rundin ennen safkaa. Kavelin alakertaan. Sielta kuului joku diskojytke ja ensimmainen naky oli joku jannu KULLI pystyssa. :eek!:

Akkia takaisin ylakertaan. Tekstasin paniikkipaissani Oopeelle. Safkat tuli. Vedin ne larviin. Mimmi tuli. Lahdettiin toiseen mestaan. Sanoin, etta ei taa olekaan kovin hyva paikka. Lahtiessani nain ikkunassa tekstin 'Love & Respect'.

:mad:

jatkuu...

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
OoPee sanoi:
Kyllä Hese mustakin on parempi kuin Mäkkäri. Stadissa siitä vaan ei yleensä tykätä, kun se on turkulainen virma :rolleyes:

Megahampurilainen on kyl ihan jees, mua ottaa vaan siin firmassa pari asiaa päähän.

a) ketsuppi on todella pahaa
b) ranskalaiset on pienet
c) hampurilaisen majoneesit ovat aina paperilla hampurilaisen ympärillä - ei hampurilaisen sisällä
d) ne paperit jotka ovat yltäpäältä majoneesissa haisevat todella pahalle.
e) miljöö (henkilökunnan asut yms.) on jotenkin kotikutoinen

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Sielta jatkettiin matkaa toiseen pubiin. Pari tuoppia lisaa ja alettin siina sitten tehda muutakin kun jutella jo. Vaihdettiin baaria ja jatkettiin drinkkien kera. Baari tayttyi ja siella alkoi aikamoinen meno. Meilla oli mennyt jo aika kiihkeaksi se touhu ja tuli kai vahan kopeloituakin siella, mutta menkoon taman kerran. Loppuillasta tsiigailtiin tanssilattialle ja siella joraili kaksi pirun hyvannakoista mimmia. Yht-akkia ne veti hirveeksi kielisuudelmaksi siina lattialla. :doubtful:

Istuin siina muijan kanssa ja ihmettelin. Jatkettiin 'hauskanpitoa' ja joku koputti olkapaalle. "Can I sit here?" :eek!: :eek!:

Toinen niista muijista! Tunki siihen mun viereen ja sen kaveri tuli istumaan samaan poytaan. Alkoi kyseleman kaikennakoista paskaa, etta kauankos olette ollut yhdessa jne...

No sekin meno lipesi ja ne lesbomimmit alkoi kopeloimaan sita mimmia kun oli mun kanssa! :eek!: :confused:

Kaikenmaailman 'may I kiss you' paskaa. No enhan mina voinut sanoa juuta enka jaata koska en itsekkan sita muijaa viela sen paremmin tunne.

jatkuu...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
Enpas taidakaan. Taalla on aika paljon jolppeja ja tama menee K-18 linjalle. Puhalletaanko peli poikki?
Tää on K-18 -otsikko, omalla vastuulla lukevat.

Jatka! :eek:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Eipäs nyt pidetä meitä jännityksessä. Mainosmiljoonatkin on jo mennyt, joten mitä väliä!
Ett silleen!!!!!!!!