Oli muuten perkeleen hyvä leffa!Jr- sanoi:Rasismista puheenollen, sieltä tuleekin TV2:lta American History X
Taas unohtu...Jr- sanoi:Rasismista puheenollen, sieltä tuleekin TV2:lta American History X
No voi hitsi!Myllis sanoi:Ai ja juu, tapasin viikko sitten koiran kanssa metsalla ollessani eraan norjalaisen (asunut koko ikansa sveitsissa) ja se totesi etta 20 vuotta tassa kylassa oli liikaa, kuulemma katolilaisuus on niin vahvaa, etta uskonnollinen rasismi on joka paivaista elamaa. Ehkapa tuossa on myos yksi syy kiusaamiseen, silla tytar ei ota osaa katolilaiseen uskontotuntiin. :doubtful:
elle sanoi:
(Mä olen ollut paha paha ..) Maanantaihin!
Voi paska tommosia, selitä siinä sitten tyttärelle miksi muut kiusaaMyllis sanoi:Ai niin, ja viela yksi asia...
Perkeles, nyt on sitten kylan mahtimiehen (kunnallispoliitikko, aikamoinen stara tassa tuppukylassa) tytar on alkanut rasistisesti kiusaamaan mun tytarta (samaa skimbailijaa + se 13 sekkaa hitaampi on juuri tama kiusaaja), ilkkumalla etta et sina ole sveitsilainen vaikka sveitsia puhutkin.
Muutama muu lapsi (sveitsilainen) on jo mennyt tuohon kiusaamiseen mukaan.
30. paiva tammikuuta on vanhempien ilta, ja aion ottaa tuon perheen rasistiset mielipiteet esille. Se on varma etta sen jalkeen mina olen itse perkele joillekin kylalaisille.![]()
(herne niille tuli vissiin nenaan ennen joulua, kun perinteisessa kylan joulujuhlassa vaimo ja naapurit olivat jarjestaneet minulle synttariyllatyksen, ja siellahan oli kaikki kylan silmaatekevat. Huomion keskipisteena ei ollutkaan herra poliitikko, vaan suomalainen herr doktor :wink: )
Ai ja juu, tapasin viikko sitten koiran kanssa metsalla ollessani eraan norjalaisen (asunut koko ikansa sveitsissa) ja se totesi etta 20 vuotta tassa kylassa oli liikaa, kuulemma katolilaisuus on niin vahvaa, etta uskonnollinen rasismi on joka paivaista elamaa. Ehkapa tuossa on myos yksi syy kiusaamiseen, silla tytar ei ota osaa katolilaiseen uskontotuntiin. :doubtful:
Tuli perilleelle sanoi:Yritin laittaa teille pellet postia (foorumiasiaa), mutta ei tainnut lähteä, ainakin pari tuli takaisin.
(Mä olen ollut paha paha ..) Maanantaihin!
Ostin ton muuten joskus Anttilasta kymmenellä eurolla. Huippuleffa ja Nortonilta mahtava näyttelijäsuoritus.yoshi sanoi:Taas unohtu...![]()
Voi tosin myös vain pahentaa asiaaZetor sanoi:Toivottavasti tilanne helpottuu, kun puhelet tytön vanhempien kanssa. Tremppiä!![]()
Juu totta, meidänkin muksujen opettajat on välillä ihmeissään, kun pyydämme sanomanomaan ihan suoraan jos muksut ovat kiusanneet tai tai tehneet jotain typerää koulussa. Minusta nämä asiat on vain hyvä tietää heti ja hoitaa ne himassa kuntoon.OoPee sanoi:Voi tosin myös vain pahentaa asiaa![]()