Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Eika mene muuten kakkossivulle vielakaan.... :)

Taytynee tasta menna taas alakertaan, vaimo kypsyy jos olen liian pitkaan koneella.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tyttaresta on tulossa aika mestari skimboilla, taman vuoden skimbakoulussa nostettiin vikalle kerralle kolme astetta ylemmas, ja siinakin ryhmassa tuli loppuskaboissa neljanneksi. :)
Voittaja oli 12 vuotias, kakkonen ja kolmonen 8 vuotiaita, ja kaikki kundeja. :mad:

Esim. saman luokan toinen tyttonen skimbasi radan lapi 43 sekunnissa (2 ryhmaa alempana), meikalaisen tytar 30.3 sekunnissa. :cool:
Kylla olen ylpea. :)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Ai niin, ja viela yksi asia...

Perkeles, nyt on sitten kylan mahtimiehen (kunnallispoliitikko, aikamoinen stara tassa tuppukylassa) tytar on alkanut rasistisesti kiusaamaan mun tytarta (samaa skimbailijaa + se 13 sekkaa hitaampi on juuri tama kiusaaja :mad: ), ilkkumalla etta et sina ole sveitsilainen vaikka sveitsia puhutkin.
Muutama muu lapsi (sveitsilainen) on jo mennyt tuohon kiusaamiseen mukaan. :(

30. paiva tammikuuta on vanhempien ilta, ja aion ottaa tuon perheen rasistiset mielipiteet esille. Se on varma etta sen jalkeen mina olen itse perkele joillekin kylalaisille. :mad:
(herne niille tuli vissiin nenaan ennen joulua, kun perinteisessa kylan joulujuhlassa vaimo ja naapurit olivat jarjestaneet minulle synttariyllatyksen, ja siellahan oli kaikki kylan silmaatekevat. Huomion keskipisteena ei ollutkaan herra poliitikko, vaan suomalainen herr doktor :wink: )

Ai ja juu, tapasin viikko sitten koiran kanssa metsalla ollessani eraan norjalaisen (asunut koko ikansa sveitsissa) ja se totesi etta 20 vuotta tassa kylassa oli liikaa, kuulemma katolilaisuus on niin vahvaa, etta uskonnollinen rasismi on joka paivaista elamaa. Ehkapa tuossa on myos yksi syy kiusaamiseen, silla tytar ei ota osaa katolilaiseen uskontotuntiin. :doubtful:

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Rasismista puheenollen, sieltä tuleekin TV2:lta American History X

elle

-------
Myllis sanoi:
Ai ja juu, tapasin viikko sitten koiran kanssa metsalla ollessani eraan norjalaisen (asunut koko ikansa sveitsissa) ja se totesi etta 20 vuotta tassa kylassa oli liikaa, kuulemma katolilaisuus on niin vahvaa, etta uskonnollinen rasismi on joka paivaista elamaa. Ehkapa tuossa on myos yksi syy kiusaamiseen, silla tytar ei ota osaa katolilaiseen uskontotuntiin. :doubtful:
No voi hitsi!
(Meilläpäin ei muuten ole uskonnonopetusta kouluissa tuonikäisille ollenkaan)

elle

-------
Yritin laittaa teille pellet postia (foorumiasiaa), mutta ei tainnut lähteä, ainakin pari tuli takaisin.

(Mä olen ollut paha paha ..) Maanantaihin!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Huomenta ja pirtsakkaa alkavaa viikkoa. Kohta selviää, voinko pitää lyhennetyn työviikon (viime viikko olikin normaali eli 6-päiväinen...).

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis sanoi:
Ai niin, ja viela yksi asia...

Perkeles, nyt on sitten kylan mahtimiehen (kunnallispoliitikko, aikamoinen stara tassa tuppukylassa) tytar on alkanut rasistisesti kiusaamaan mun tytarta (samaa skimbailijaa + se 13 sekkaa hitaampi on juuri tama kiusaaja :mad: ), ilkkumalla etta et sina ole sveitsilainen vaikka sveitsia puhutkin.
Muutama muu lapsi (sveitsilainen) on jo mennyt tuohon kiusaamiseen mukaan. :(

30. paiva tammikuuta on vanhempien ilta, ja aion ottaa tuon perheen rasistiset mielipiteet esille. Se on varma etta sen jalkeen mina olen itse perkele joillekin kylalaisille. :mad:
(herne niille tuli vissiin nenaan ennen joulua, kun perinteisessa kylan joulujuhlassa vaimo ja naapurit olivat jarjestaneet minulle synttariyllatyksen, ja siellahan oli kaikki kylan silmaatekevat. Huomion keskipisteena ei ollutkaan herra poliitikko, vaan suomalainen herr doktor :wink: )

Voi paska tommosia, selitä siinä sitten tyttärelle miksi muut kiusaa :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Yritin laittaa teille pellet postia (foorumiasiaa), mutta ei tainnut lähteä, ainakin pari tuli takaisin.

(Mä olen ollut paha paha ..) Maanantaihin!
Tuli perille :eek: :eek: :D

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
Huomenta! :)

Noi saamarin kiusaamis jutut on helvetin syvältä. :( yleensä vielä sen aloittaa joku pentu jonka itsetunnossa tai tunne-elämässä on jotain häikkää, ja sit heikot seuraa perässä :mad: . Toivottavasti tilanne helpottuu, kun puhelet tytön vanhempien kanssa. Tremppiä! :)

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
OoPee sanoi:
Voi tosin myös vain pahentaa asiaa :(
Juu totta, meidänkin muksujen opettajat on välillä ihmeissään, kun pyydämme sanomanomaan ihan suoraan jos muksut ovat kiusanneet tai tai tehneet jotain typerää koulussa. Minusta nämä asiat on vain hyvä tietää heti ja hoitaa ne himassa kuntoon.

Nyt kun Vaimo aloitti duunit Kinderkartenissa, niin voin kyllä allekirjoittaa ton sun lauseen. n.30 % vanhemmista ei kuulemma usko mitään negatiivista omasta kullannupustaan. Nämä ovat varmaan just niitä tulevia kiusaajakandinaatteja :(