Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Tblair sanoi:
On vittua jos seuraavat 40 vuotta vedat tata samaa. Joka aamu heraat kun joku saatanan Duracell-pupu ja lahdet perse torvessa duuniin.

Perso torvessa, vai tarkoititko muusikko-miehenä torvi pers.... :rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minuakin meinaa ottaa täällä nykyinen käytäntö kupoliin. Menenpä vähän konesaliin säätämään, niin pääsen ainakin eroon kaikista ihmisistä. Työpäivän jatkoja lorveille, jotka vain netissä surffailevat firman laskuun :D

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Niin, no nyt kun kerran täällä työaikana firman laskuun surffataan netissä n ikäykää nyt ihmeessä katsomassa hieman uusia tuulia muotimaailmasta

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Jos joku kaipailee minua, niin olen "neuvotteluhuone Minardissa". Kännykällä tai privaattisähköpostilla tavoittaa. :D

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
Huono tuuri OoPeella rillien kanssa... :( Piti tsekata ovatko omani virheettömät... ostin uudet vuoden vaihteessa.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Sama se on täällä. +-0 ja harmaata. Kuhan sanoin... ;)

Sun vierailuistas on niin kauan ja/tai ne tapahtuu niin harvoin, että tällanen meikäläinenki menee jo ihan lukkoon eikä pysty parempaan ulosantiin kautta flirttailuun.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Silkku sanoi:
Huono tuuri OoPeella rillien kanssa... :( Piti tsekata ovatko omani virheettömät... ostin uudet vuoden vaihteessa.
Montako päivää sulla kesti, ennenkuin totuit uusiin? Nää mun tuntuu vieläkin täysin vierailta, vaikka jo lauantaina sain :rolleyes:

Noh, mikäs tässä näitä väännellessä ja naarmutellessa, vaihtoon kun kuitenkin menee :D ...vaikka toisaalta ei tämmösissä flexsysteemeissä paljon taivuttelut auta, ne kun palaa aina vanhaan asentoon vaikka vetäis solmuun :eek!: