Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
TAPPELU-RINKIA-TAPPELU-RINKIA-TAPPELU-RINKIA!!!!
*uhkuu pelihaluja*

Tosta vasen koukku suoraan Teuvon palleaan, sen jälkeen räjähtävä oikee suora keskelle taulua ja tehostukseksi vielä napakka potku nivusiin!

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Ja kostoksi viiden metrin vauhdilla potku suoraan Obbea perseeseen! Ei ollut buutseja mutta kylla toikin napsahtaa mukavasti.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tämän jarnan vois siirtää ihan tässä kuosissaan tuonne noloimpien tapahtumien toikiin :D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
Ja kostoksi viiden metrin vauhdilla potku suoraan Obbea perseeseen! Ei ollut buutseja mutta kylla toikin napsahtaa mukavasti.
Väistin viime hetkellä ja osuit takana hoomoilasena seisoneeseen Noubeen... aisssaaaatana, ihan pahaa tekee kattoo miten iso mies itkee :eek:

No ei hätää, käännähdin sulavasti siinä sun ohitte kohti Nouben mun...askuita liitäessäsi ja napautin samalla räväkän iskun suoraan takaraivoos!

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
OoPee sanoi:
No ei hätää, käännähdin sulavasti siinä sun ohitte kohti Nouben mun...askuita liitäessäsi ja napautin samalla räväkän iskun suoraan takaraivoos!
Ravakan!! :D

Ma ajattelin, etta joku latkii tiskiratilla.

Vittu mita mikkihiiria!!! Eihan taalta saa vastusta!!! :mad:

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Our records show that you have already registered at this board under the name of Tblair. If you have lost your password, click here. If you would like to modify your profile, click here.

Perkele!! :D :D :D

Olisi tullut Devil Virtanen mukaan tappeluun!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Menepä Tebu tuonne navetan puolelle hetkeksi ja anna tuon kirkassilmäisen Mansikin lipoa pallejas sen karkealla kielellä hetken aikaa...

Tule sitten vittuilemaan uudelleen!!!!!!!!!! :mad:

Silander

Well-known member
Tblair sanoi:
Our records show that you have already registered at this board under the name of Tblair. If you have lost your password, click here. If you would like to modify your profile, click here.

Perkele!! :D :D :D

Olisi tullut Devil Virtanen mukaan tappeluun!
Aloittellija!

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Nopeahuoli sanoi:
Menepä Tebu tuonne navetan puolelle hetkeksi ja anna tuon kirkassilmäisen Mansikin lipoa pallejas sen karkealla kielellä hetken aikaa...

Tule sitten vittuilemaan uudelleen!!!!!!!!!! :mad:
Vitut! Sulla on mun vesivarit!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Oon puhelimessa ;) jonossa ;)

Zumppa duippa dippi dippi deijaa.... Laila laila lailaaaaa....

Hyvää musaa ;)