Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tää on upea forumi, täällä ei käsittääkseni otsikot levene vaikka olis inessä satatuhatta viestiä :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Pärkkeles, jouduin tänään pitkästä aikaa Pösö-kuskiksi. Vaimo valitti, että pesulaite ei skulaa, yritin availla niitä suuttimia neulalla, mutta paskat se mitään auttanu (erioten, kun neula oli liian paksu :rolleyes: ) sitäpaitti pelkään pahoin, että pumppu on sökönä, vittuili nimittäin jo kesällä. Eli hurautanpa duuniin jälkeen sitten sukulaismiesten huoltikselle katsastuttamaan tilanteen.

Täytyy kyllä myöntää, että nyt kun on kuukauskaupalla tullu ajettua vaan Scenicillä, niin jo on saatanan pieni laatikko toi satakutonen, mutta toisaalta jälleen kerran yllätyin, kuinka ällistyttävä kiihtyvyys tossa paskassa on. Ihan tosi, lähtee ku tykin suusta ja kurvitkin voi vetää aikasen haipakkaa, liimaantuu tiehen ku räkä poskelle, hiano peli :eek:

Juu ja syy ei sitten oo jäätyminen, kiitos kuitenkin niille, jotka tätä vaihtoehtoa olivat tarjoamassa ;)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Minäpä olen päässyt hetkeksi Micrasta eroon - faija on työmatkalla, niin mulla on sen Vectra käytössä. On se oudon iso, kun on tottunut Micraan ja tuo 03 Vectra ei ole mikään kaikkein pienin... :eek!:

Sitten eilen broidilla oli koeajossa 2.4l A Avensis. Tulipa sitten silläkin melkein 100km kokeiltua. Hauska vertailla, kun kuitenkin on oikeastaan kilpailijoita.

Okei Avensis on esittelyauto (=kaikki herkut) ja tuo 2.4 kone verrattuna faijan 2.2:n. Mutta muuten koko on sama, molemmissa automaatit jne.

Avensis oli huomattavasti pirteämpi, enemmän kuin moottorin kokoero (0.2l) antais ymmärtää.

Avensista oli parempia ajaa, ei "leiju" samallalailla kuin Vectra

Avensiksessa oli enemmän tilaa, mutta takana pääntila loppu kesken - Vectrassa ei.

Vectran automaatti toimii paremmin, eikä siinä ole samanlaista "kulissia" (Kuten Mersuissa) joka Avensiksessa oli - mielestäni tuo on melkoisen turha.

Avensiksen keskikonsoli oli järkyttävän sekava ja iso. Monta näyttöä, jotka oli ihan oudosti sijoitettu, ei ollenkaan käynyt silmään.
Ett silleen!!!!!!!1

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei mitään erikoista, kunhan tuntuu vaan hyvälle. Viikon tokavika duunipäivä ja sillee!!!!1 Lauantaina oon officially avoparin toinen osapuolisko jne jne

Ja akka sai eilen työtarjouksen yhdeltä maailman isoimmista "siisteistä" firmoista Jenkeistä... Hirrrrveesti fyffee ja muita perksejä... Ei vaan oo ite kovin kiinnostunut muuttamaan Jenkkien länsirannikolle ja tekeen niin hirveesti duunia :( Noh, sai se toisenki aika hyvän tarjouksen eilen, jossa me voitais pysyä täällä ja se vastais Benelux-maista ja Ranskasta. Edut on siinäkin "kivat" ;)

Hyvä päivä siis :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
jossa me voitais pysyä täällä
Tuoko se on sitten hyvä asia? Mä kuvittelin, että sä odotat kieli pitkällä vaan tilaisuutta päästäkseen eroon tosta paskaläjästä? :confused:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Tuoko se on sitten hyvä asia? Mä kuvittelin, että sä odotat kieli pitkällä vaan tilausutta päästäkseen eroon tosta paskaläjästä? :confused:
No juu. Asia on aika monimutkainen sikäli, että siihen vaikuttaa monet muutkin jutut kun vaan mun/meidän ajottaiset vittuuntumiset tähän paskaläjään ;) Juttuhan on kuitenkin niin, että akka haluu vielä olla Euroopassa ja nähdä mestoja ja siihen hommaan ei ole parempaa asuinpaikkaa kun Belgia: helppo lähtee ihan mihin vaan ja oot autollakin kahdessa tunnissa jo vaikka missä. Toiseksi, nyt kun tässä on taas kerran muuteltu lootaa ja muuta paskaa (ja ylihuomenna tulee pakettiauto), niin mun muuttohalut on aika nollilla just nyt ;) Kolmanneksi, tiedän sen itsekin, että kun mä sanon adios tälle mun duunille, niin mun tulot tippuu aika herkästi puoleen nykyisestä. Ja kun on jo tottunut siihen, että "kaikkee kivaa voi ja haluu tehdä", niin paikottaiset vittuuntumiset kestää kyllä ;) PLUS, täytyy myöntää, että jo pitempään pyörinyt ajatus oman yrityksen pystyynpanemisesta kutittaa joka päivä takaraivossa. Business plan ja yrityksen suunnittelu on jo melkeen valmiiksi tehty... Hommaa on jarruttanut vain Belgian natsibyrokratia ja että se kantsis alottaa vasta kesän jälkeen... Noh, katellaan ;) Ja jos ihan rehellisiä ollaan niin kyllähän mä palijon mieluummin muuttaisin Torontoon kun jonnekun Oregonin keskiosiin ;)

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
OoPee sanoi:
Tuoko se on sitten hyvä asia? Mä kuvittelin, että sä odotat kieli pitkällä vaan tilaisuutta päästäkseen eroon tosta paskaläjästä? :confused:
Mutta kun siellä on kuulemma niin hienot rekisterikilvet!

elle

-------
Huomenta osasto!

.. nyt pääsisi lumitöihin .. tällä menolla on kohta metrin verran lunta.