Veikkaisin sen kuitenkin olevan anananasmehulla jatkettua koskenkorvaa.Nopeahuoli sanoi:Arnold, onko tuo kevyt-kolaa???
Oukkidoukki :yuck:, toivotan jokatapauksessa jo tässä vaiheessa onnea tulevalle "siviilisäädynmuutokselle"Nopeahuoli sanoi:No juu. Asia on aika monimutkainen sikäli, että siihen vaikuttaa monet muutkin jutut kun vaan mun/meidän ajottaiset vittuuntumiset tähän paskaläjäänkauheesti jarnausta....
E, sillä kerrankin on akka, joka on vielä hullumpi ja oikeella tavalla lapsellisempi kun mä!OoPee sanoi:
Elä ukkoudu![]()
Mission impossible :eek!: :eek!:Nopeahuoli sanoi:E, sillä kerrankin on akka, joka on vielä hullumpi ja oikeella tavalla lapsellisempi kun mä!
Vau!Nopeahuoli sanoi:.. nyt ollaan kuule "oikeenlaisessa kelkassa" tässä nyt että!![]()
Jos alan joskus autokauppiaaksi niin kun näen jaskan ja veljensä tulevan koeajolle kaupan ovet menee äkkiä kiinni ja verhot ikkunoissa sulkeutuvat.jaska sanoi:
Sitten eilen broidilla oli koeajossa 2.4l A Avensis. Tulipa sitten silläkin melkein 100km kokeiltua.
No menetä sitten kaupatObserver sanoi:Jos alan joskus autokauppiaaksi niin kun näen jaskan ja veljensä tulevan koeajolle kaupan ovet menee äkkiä kiinni ja verhot ikkunoissa sulkeutuvat.![]()
En halua kuulostaa pessimistilta, mutta nyt tarkkana. Musta on tullut sellainen saatanan kyynikko noitten sukanneiden ihmissuhteiden jalkeen.Nopeahuoli sanoi:Ei ole ei. Puolitoista vuotta ollaan jo tunnettu ja tapeltu ei olla kertaakaan. Ei kähnää, ei mitään (tai kerran se äksähti kun sillä oli korvatulehdus ja oltiin Monacon golf-kentällä pelaamassa ja siellä tuuli ihan hirveesti... syytä en muista). On se vaan ihme! En mä ainakaan ole koskaan tollasta kokenut. Enkä halua toista mahista edes kokea
![]()
Tästähän me jo keskusteltiinkin, notta ei siitä sen enempääOoPee sanoi:...ja todellinen arki alkaa...
Tuo on muuten seikka, jota ei kannata ohittaa olan kohautuksella. Asiahan on nimittäin niin, että se ajoittainen pieni ja harmiton kähnäyskin kasvattaa ja opettaa tuntemaan toisiaan eikä ne pienet erimielisyydetkään sitten tunnu enää niin katastrofaalisilta, niitä kun kuitenkin ennemmin tai myöhemmin syntyy. Sitten on nämä, jotka eivät koskaan riitele ja ovat aina samaa mieltä, tätä jatkuu vuositolkukka, kunnes vihdoin koittaa se päivä, jolloin yhtäkkiä ollaankin jostain kummallekin tärkeästä asiasta aivan täysin eri mieltä ja syntyy riita ja ollaan täysin hajalla ja maailmanlopun partaalla, koska on syntynyt totaalisen uusi tilanne, jota ei yksinkertaisesti osata enää kontrolloidaSam sanoi:Onhan näitäkin, että menee useampi vuosi (5-7) eikä riidellä kertaakaan ja sitten kun lähtee niin toinen lähtee kokonaan
Peukkuja silti, nautinnollista fiilistä![]()
No en nyt tarkoittanut tässäkään tapauksella arjella välttämättä ihan sitä mitä sä tunnuit silloinkin ymmärtävän, vaan ihan sitä yhdessä asumista, joka kuitenkin on eri asia, kuin seurustelu niin, että kummallakin on pääkopassa se tieto, että on mulla omakin kämppä, johon mennä, jos haluan hetkisen huilataNopeahuoli sanoi:Tästähän me jo keskusteltiinkin, notta ei siitä sen enempää![]()
![]()