Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
jaska myöhästyi taas, homma on jo hoidossa - sori.

Mä lähden nyt syömään ja sit palaveeraamaan, nähdään taas.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
No juu. Asia on aika monimutkainen sikäli, että siihen vaikuttaa monet muutkin jutut kun vaan mun/meidän ajottaiset vittuuntumiset tähän paskaläjään ;) kauheesti jarnausta....
Oukkidoukki :yuck:, toivotan jokatapauksessa jo tässä vaiheessa onnea tulevalle "siviilisäädynmuutokselle" :)

Elä ukkoudu ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
E, sillä kerrankin on akka, joka on vielä hullumpi ja oikeella tavalla lapsellisempi kun mä! :D Mä veikkaan Oube, että nyt ollaan kuule "oikeenlaisessa kelkassa" tässä nyt että! ;)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei ole ei. Puolitoista vuotta ollaan jo tunnettu ja tapeltu ei olla kertaakaan. Ei kähnää, ei mitään (tai kerran se äksähti kun sillä oli korvatulehdus ja oltiin Monacon golf-kentällä pelaamassa ja siellä tuuli ihan hirveesti... syytä en muista :D ). On se vaan ihme! En mä ainakaan ole koskaan tollasta kokenut. Enkä halua toista mahista edes kokea ;)

Observer

Well-known member
jaska sanoi:

Sitten eilen broidilla oli koeajossa 2.4l A Avensis. Tulipa sitten silläkin melkein 100km kokeiltua.
Jos alan joskus autokauppiaaksi niin kun näen jaskan ja veljensä tulevan koeajolle kaupan ovet menee äkkiä kiinni ja verhot ikkunoissa sulkeutuvat. :rolleyes:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Observer sanoi:
Jos alan joskus autokauppiaaksi niin kun näen jaskan ja veljensä tulevan koeajolle kaupan ovet menee äkkiä kiinni ja verhot ikkunoissa sulkeutuvat. :rolleyes:
No menetä sitten kaupat ;)
Ett silleen!!!!!!!!1

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Nopeahuoli sanoi:
Ei ole ei. Puolitoista vuotta ollaan jo tunnettu ja tapeltu ei olla kertaakaan. Ei kähnää, ei mitään (tai kerran se äksähti kun sillä oli korvatulehdus ja oltiin Monacon golf-kentällä pelaamassa ja siellä tuuli ihan hirveesti... syytä en muista :D ). On se vaan ihme! En mä ainakaan ole koskaan tollasta kokenut. Enkä halua toista mahista edes kokea ;)
En halua kuulostaa pessimistilta, mutta nyt tarkkana. Musta on tullut sellainen saatanan kyynikko noitten sukanneiden ihmissuhteiden jalkeen.

Mutta hieno homma silti.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
En halua mäkään kuulostaa tippaakaan pessimistiltä, mutta se suhteen todellinen toimivuushan tulee testattua vasta sen jälkeen, kun on pistetty hynttyyt yhteen ja todellinen arki alkaa. Nouben kohdalla jokatapauksessa ennusteet vaikuttavat varsin lupaavilta :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Arvaa oliko musta tulossa! :( Sen takia akka kävikin aika kuumana alussa kun en halunnut oikeen mitään sen kanssa aluksi. Otin aika iisisti ja halusin tutustua siihen ensin kunnolla. Itse asiassa asiat alko loksahtamaan kohilleen vasta puoli vuotta ensitapaamisen jälkeen... Ja viime vuoden kesäloma ja sen jälkeinen aika onki ollu "sitä itteensä" ;)

Noh, enpä lähe akkaa sen enempää kehumaan. Kaikilla on oma "suosikkinsa" ja nää on kuitenki aika henk koht juttuja. Näyttää kuitenki sopivan mulle kun nenä päähän! :D

Ja mikä ihmeellistä, sekin diggaa musta :eek: :eek:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Onhan näitäkin, että menee useampi vuosi (5-7) eikä riidellä kertaakaan ja sitten kun lähtee niin toinen lähtee kokonaan :(

Peukkuja silti, nautinnollista fiilistä :cool:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Onhan näitäkin, että menee useampi vuosi (5-7) eikä riidellä kertaakaan ja sitten kun lähtee niin toinen lähtee kokonaan :(

Peukkuja silti, nautinnollista fiilistä :cool:
Tuo on muuten seikka, jota ei kannata ohittaa olan kohautuksella. Asiahan on nimittäin niin, että se ajoittainen pieni ja harmiton kähnäyskin kasvattaa ja opettaa tuntemaan toisiaan eikä ne pienet erimielisyydetkään sitten tunnu enää niin katastrofaalisilta, niitä kun kuitenkin ennemmin tai myöhemmin syntyy. Sitten on nämä, jotka eivät koskaan riitele ja ovat aina samaa mieltä, tätä jatkuu vuositolkukka, kunnes vihdoin koittaa se päivä, jolloin yhtäkkiä ollaankin jostain kummallekin tärkeästä asiasta aivan täysin eri mieltä ja syntyy riita ja ollaan täysin hajalla ja maailmanlopun partaalla, koska on syntynyt totaalisen uusi tilanne, jota ei yksinkertaisesti osata enää kontrolloida :eek: Eikö se enää rakastakaan mua, miks me riidellään? On ihmisiä, joille tämä on niin kova paikka, että koko suhde kariutuu siihen :eek!:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Tästähän me jo keskusteltiinkin, notta ei siitä sen enempää ;) :D
No en nyt tarkoittanut tässäkään tapauksella arjella välttämättä ihan sitä mitä sä tunnuit silloinkin ymmärtävän, vaan ihan sitä yhdessä asumista, joka kuitenkin on eri asia, kuin seurustelu niin, että kummallakin on pääkopassa se tieto, että on mulla omakin kämppä, johon mennä, jos haluan hetkisen huilata :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tää on varmaan tosi, mutta minimoituu kyllä huomattavasti kun kyseessä on aika paljon maailmaa ja parisuhteita nähneet reilu kolmivitoset aikuiset ihmiset. En silti sano ettei näin ole, mutta ihmisissä ja ihmisissä on eroja. Ja toisaalta juuri tuota tarkoitin, että kyllä mulle alussa oli nimenomaan tärkeää oppia tuntemaan tota akkaa eikä vaan mennä pää kolmantena jalkana siihen "normaaliin rutiiniin".

Mutta niin kun sanoin, mitäpä näitä yksityiskohtaisesti läpikäymään. Jokainen parisuhde on erilainen, niin kun on ihminenkin. Asioissa kantsii pitää yllä positiivinen sävy, eikä ajatella "että kun joskus si SITTE!". Semmosesta mitään tule ;)