Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Rutiineista mie en oo ikinä pitänyt ja yritänkin niitä aina vältellä eri tavoin...
Maanantaisin tulet forumille Internet Explorerilla, tiistaisin Mozillalla, keskiviikkona käytät Operaa, torstaina Netscapea ja perjantaina pärkkeles pistät elämän risaseks ja käytät SlimBrowseria :D :D :D

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
OoPee sanoi:
Maanantaisin tulet forumille Internet Explorerilla, tiistaisin Mozillalla, keskiviikkona käytät Operaa, torstaina Netscapea ja perjantaian pärkkeles pistät elämän risaseks ja käytät SlimBrowseria :D :D :D
Yrittaa houkutella mutkan kautta jarnaukseen! :eek!:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Mikä Braun? Oon meinaan itte tässä ruvennu haaveileen just noista Brauneista, eli semmonen jossa on mukana "pesulaite" :eek!:

Mä ostin tollasen ihan perusjutun, jota voi latailla ja joka kestää. Makso siellä muistaakseni 129 kanadalaista.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Mä tein tuon operaation kolme vuotiaalle pojalle eilen illalla ennen hampaiden pesua. :D
....ja minä oon tehny ton jo muutaman kerran reilu kolme vuotiaalle tyttärelleni :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Mä ostin tollasen ihan perusjutun, jota voi latailla ja joka kestää. Makso siellä muistaakseni 129 kanadalaista.
Ton tyyppinen Prauni mulla on jo ollu, en ollu tyytyväinen, mutta toisaalta siitä on jo yli kymmenen vuotta, ovat ehkä parantuneet.

..ja voihan hyvinkin olla, että toi teräosa on tossa sun mallissas ihan sama, kuin niissä pesulaitteellisissakin vaikka jotenkin olinkin ymmärtävinäni,m että ne olis aavistuksen erilaisia, tiiä sit häntä :rolleyes:

Brauneissa on musta se huonoa, että toi teräverkko hajoo enemmin tai myöhemmin, tosin ei se nyt maltaita maksa.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
....ja minä oon tehny ton jo muutaman kerran reilu kolme vuotiaalle tyttärelleni :D
Mun viisi vuotias tytär ei halua että hänen partansa ajetaan :D Taitaa olla jo liian vanha tuollaiseen:rolleyes:

Kyllä sitten lapset ovat ihania:cool:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Miulla on Philishaven pestävä, ei geelillinen malli. Sellasen geelillisen oisin ostanut, mutta hintaero 79e (oli Hullujenpäivien tarjouksessa) vs. 229e oli liian kova :(

Mie oon ihan tyytyväinen.

Niin ja lasten partoja en ole ajellut, kun ei moisia ole :eek!:
Ett silleen!!!!!!!!1

elle

-------
No mutta kiitos! Mä olen aina halunnut tietää kaiken teidän parranajoista ..

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
No mutta kiitos! Mä olen aina halunnut tietää kaiken teidän parranajoista ..
No mutta ole hyvä, mitäs muuta haluat tietää kuin parranajolaitteemme.

Minä muuten ajan parran aina ennen suihkua, mielestäni märkää partaa saa hinkata kauemmin....
Ett silleen!!!!!!!!!1

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Mulla ei kasva edes kunnon partaa. Puskee vaan sellaista haituvaa eika kunnon piikkia. On helppohoitoinen. Munakarvat onkin sitten ihan toinen asia! :eek!:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Mun viisi vuotias tytär ei halua että hänen partansa ajetaan :D Taitaa olla jo liian vanha tuollaiseen:rolleyes:

Kyllä sitten lapset ovat ihania:cool:
Joo ei munkaan tytär enää viimeaikoina osoittanut kiinnostusta parranajoon, aikaisemmin hän jopa seuras vieressä tarkkaavaisena suurella mielenkiinnolla miten itte ajoin parran :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Minä muuten ajan parran aina ennen suihkua, mielestäni märkää partaa saa hinkata kauemmin....
Kyllä, ehdottomasti ja pitää paikkansa tosiaankin, että juuri pestyä nassua saa höylätä huomattavasti pidempään ja tuloskin on selvästi huonompi. Mutta tämähän johtuu varmaan ihan siitä, että ennen pesua naama on enemmän tai vähemmän rasvainen ja höylä luistaa paremmin... :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
Mulla ei kasva edes kunnon partaa. Puskee vaan sellaista haituvaa eika kunnon piikkia. On helppohoitoinen. Munakarvat onkin sitten ihan toinen asia! :eek!:
Mulla taas on semmonen naama, että jos ei päivään aja, niin illalla näytän jo Rasputinilta :eek: