OoPee
Nuori ikäisekseen
Kohta? Luetaan niitä viestejä, se esitelmähän oli jo pari viikkoa sitten jossain topicissa :doubtful:jaska sanoi:Kohta me varmaan saamme esitelmän siitä
Ett silleen!!!!!!!
Viimeksi muokattu:
Kohta? Luetaan niitä viestejä, se esitelmähän oli jo pari viikkoa sitten jossain topicissa :doubtful:jaska sanoi:Kohta me varmaan saamme esitelmän siitä
Ett silleen!!!!!!!
Rankkaa hommaa! :frown:OoPee sanoi:Mulla taas on semmonen naama, että jos ei päivään aja, niin illalla näytän jo Rasputinilta![]()
On välillä joo, varsinkin kun on aamulla kiire, niin kyllä olis houkuttelevaa jättää parranajot väliin, mutta kyllä se on mun kohdalla niin, että mieluummin jätän vaikka hampaat pesemättä kuin lähden sängen kanssa baanalle. Varsinkin se leuan alla oleva sänki on musta whitun ruma, muualla se vielä menettelis :doubtful:Tblair sanoi:Rankkaa hommaa! :frown:
Kato musta väittelytkin sujuu paljon helpommin, kun vastapuolen vastauksia ei lue. Joten olen lopettanut muiden kuin omien viestieni lukemisen.OoPee sanoi:Kohta? Luetaan niitä viestejä, se esitelmähän oli jo pari viikkoa sitten jossain topicissa :doubtful:
Sam sanoi:Jo on jaskalla opp-isät![]()
Tuo selittääkin hyyyyyvin paljon![]()
Tuli juuri tuosta mieleen, että ihan kaikkea ei ehkä sittenkäänjaska sanoi:Ett silleen!!!!!!!!
elle sanoi:Mä olen hyvin pettynyt nyt suhun Jaska – sä et lue mun viestejä!
(tiedä vaikka mulla olis sulle hyvinkin tärkeää kerrottavaa..)
Jee! Kaikki ylhaalla!elle sanoi:Mä olen hyvin pettynyt nyt suhun Jaska – sä et lue mun viestejä!
ihan kun mä oisin (taas) kävellyt suoraan ansaan!elle sanoi:Mä olen hyvin pettynyt nyt suhun Jaska – sä et lue mun viestejä!
Höpöhöpö, me kaivataan haasteita!jaska sanoi:Nyt mä alan ymmärtää miksi te viihdytte täällä - joka päivä on uusi esitys "Viedään jaskaa kuin pässiä narussa"![]()
.. no jopas, blondi Rasputiini!OoPee sanoi:Mulla taas on semmonen naama, että jos ei päivään aja, niin illalla näytän jo Rasputinilta![]()
Niin on. Varsinkin nain tasa-arvon aikoina. Katos naiset haluaa olla niinkun miehet nykyaan. Kayvat armeijaa yms... Ne ei voi hyvaksya, etta ovat heikompi osapuoli. Haluavat olla niinkuin miehet mutta se nyt ei vaan ole mahdollista. Jos haluat hyvat naurut niin kato vaikka naisten latkaa tai jalkapalloa. Ja jos niille jotain tosta sanot ne loukkaantuu heti. Naiset osaa vaan manipuloinnin ja PR-hommat. Tama pitaisi nyt vaan hyvaksya suosiolla. Kiintiot vittuun.OoPee sanoi:Jaskalla on kieltämättä naisten suhteen vielä pikkusen opittavaa![]()
elle sanoi:.. no jopas, blondi Rasputiini!
Tblair sanoi:Niin on. Varsinkin nain tasa-arvon aikoina. Katos naiset haluaa olla niinkun miehet nykyaan. Kayvat armeijaa yms... Ne ei voi hyvaksya, etta ovat heikompi osapuoli. Haluavat olla niinkuin miehet mutta se nyt ei vaan ole mahdollista. Jos haluat hyvat naurut niin kato vaikka naisten latkaa tai jalkapalloa. Ja jos niille jotain tosta sanot ne loukkaantuu heti. Naiset osaa vaan manipuloinnin ja PR-hommat. Tama pitaisi nyt vaan hyvaksya suosiolla. Kiintiot vittuun.
Tblair sanoi:Kiintiot vittuun.
Joo, sulle laitettiin just kommentti kiintiöarnold sanoi:Ny must rupes just tuntumaan hirveesti siltä, et olis kiva olla kiintiö! :eek!: :eek!: