Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Kohta me varmaan saamme esitelmän siitä ;)
Ett silleen!!!!!!!
Kohta? Luetaan niitä viestejä, se esitelmähän oli jo pari viikkoa sitten jossain topicissa :doubtful:

Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
Rankkaa hommaa! :frown:
On välillä joo, varsinkin kun on aamulla kiire, niin kyllä olis houkuttelevaa jättää parranajot väliin, mutta kyllä se on mun kohdalla niin, että mieluummin jätän vaikka hampaat pesemättä kuin lähden sängen kanssa baanalle. Varsinkin se leuan alla oleva sänki on musta whitun ruma, muualla se vielä menettelis :doubtful:

Kampaa naamas :rolleyes:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Kohta? Luetaan niitä viestejä, se esitelmähän oli jo pari viikkoa sitten jossain topicissa :doubtful:
Kato musta väittelytkin sujuu paljon helpommin, kun vastapuolen vastauksia ei lue. Joten olen lopettanut muiden kuin omien viestieni lukemisen.

Tämän väittelytekniikan minulle opettivat:
- Partiot
- Mikael
- Maranellored
- Holvius
- Willer

Kiitos heille siitä!
Ett silleen!!!!!!!!!1

elle

-------
Mä olen hyvin pettynyt nyt suhun Jaska – sä et lue mun viestejä!

(tiedä vaikka mulla olis sulle hyvinkin tärkeää kerrottavaa..)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Mä olen hyvin pettynyt nyt suhun Jaska – sä et lue mun viestejä!

(tiedä vaikka mulla olis sulle hyvinkin tärkeää kerrottavaa..)
ihan kun mä oisin (taas) kävellyt suoraan ansaan!

Nyt mä alan ymmärtää miksi te viihdytte täällä - joka päivä on uusi esitys "Viedään jaskaa kuin pässiä narussa" :D

:( :(

Ei saa nuorempia kiusata! :MAD:
Ett silleen!!!!!!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Nyt mä alan ymmärtää miksi te viihdytte täällä - joka päivä on uusi esitys "Viedään jaskaa kuin pässiä narussa" :D
Höpöhöpö, me kaivataan haasteita!

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
OoPee sanoi:
Jaskalla on kieltämättä naisten suhteen vielä pikkusen opittavaa ;)
Niin on. Varsinkin nain tasa-arvon aikoina. Katos naiset haluaa olla niinkun miehet nykyaan. Kayvat armeijaa yms... Ne ei voi hyvaksya, etta ovat heikompi osapuoli. Haluavat olla niinkuin miehet mutta se nyt ei vaan ole mahdollista. Jos haluat hyvat naurut niin kato vaikka naisten latkaa tai jalkapalloa. Ja jos niille jotain tosta sanot ne loukkaantuu heti. Naiset osaa vaan manipuloinnin ja PR-hommat. Tama pitaisi nyt vaan hyvaksya suosiolla. Kiintiot vittuun.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
Niin on. Varsinkin nain tasa-arvon aikoina. Katos naiset haluaa olla niinkun miehet nykyaan. Kayvat armeijaa yms... Ne ei voi hyvaksya, etta ovat heikompi osapuoli. Haluavat olla niinkuin miehet mutta se nyt ei vaan ole mahdollista. Jos haluat hyvat naurut niin kato vaikka naisten latkaa tai jalkapalloa. Ja jos niille jotain tosta sanot ne loukkaantuu heti. Naiset osaa vaan manipuloinnin ja PR-hommat. Tama pitaisi nyt vaan hyvaksya suosiolla. Kiintiot vittuun.
:D :D :D

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
arnold sanoi:
Ny must rupes just tuntumaan hirveesti siltä, et olis kiva olla kiintiö! :eek!: :eek!:
Joo, sulle laitettiin just kommentti kiintiö

Arnold 1 kommentti / viikko
Ett silleen!!!!!!!!1