OoPee
Nuori ikäisekseen
*uhkuu pelihaluja*Tblair sanoi:TAPPELU-RINKIA-TAPPELU-RINKIA-TAPPELU-RINKIA!!!!
Tosta vasen koukku suoraan Teuvon palleaan, sen jälkeen räjähtävä oikee suora keskelle taulua ja tehostukseksi vielä napakka potku nivusiin!
*uhkuu pelihaluja*Tblair sanoi:TAPPELU-RINKIA-TAPPELU-RINKIA-TAPPELU-RINKIA!!!!
Väistin viime hetkellä ja osuit takana hoomoilasena seisoneeseen Noubeen... aisssaaaatana, ihan pahaa tekee kattoo miten iso mies itkeeTblair sanoi:Ja kostoksi viiden metrin vauhdilla potku suoraan Obbea perseeseen! Ei ollut buutseja mutta kylla toikin napsahtaa mukavasti.
*potku*Nopeahuoli sanoi:Tämän jarnan vois siirtää ihan tässä kuosissaan tuonne noloimpien tapahtumien toikiin![]()
![]()
Ravakan!!OoPee sanoi:No ei hätää, käännähdin sulavasti siinä sun ohitte kohti Nouben mun...askuita liitäessäsi ja napautin samalla räväkän iskun suoraan takaraivoos!
Okei siirretään tää sit tuonne noloimpien tapahtumien toikiinNopeahuoli sanoi:Mä olen paskalla, en missään sun takanas.
Tiedoksi.
Niin olit joo, yllättävän heikosta materiaalista noi puuceen ovet näköjäänNopeahuoli sanoi:Mä olen paskalla, en missään sun takanas.
Tiedoksi.
Aloittellija!Tblair sanoi:Our records show that you have already registered at this board under the name of Tblair. If you have lost your password, click here. If you would like to modify your profile, click here.
Perkele!!![]()
![]()
![]()
Olisi tullut Devil Virtanen mukaan tappeluun!
Vitut! Sulla on mun vesivarit!Nopeahuoli sanoi:Menepä Tebu tuonne navetan puolelle hetkeksi ja anna tuon kirkassilmäisen Mansikin lipoa pallejas sen karkealla kielellä hetken aikaa...
Tule sitten vittuilemaan uudelleen!!!!!!!!!!![]()
Zetor sanoi:Okei siirretään tää sit tuonne noloimpien tapahtumien toikiin![]()
Vitut ne mitään vesivärejä oo, sultahan valuu verta ihan valtoimenaan! :eek!:Tblair sanoi:Vitut! Sulla on mun vesivarit!
Juu ei tästä tappelusta tuu mitään. Ruvetaan ennemmin vaikka homostelemaan :doubtful:Tblair sanoi:Vittu mita saatanan belsebuubimenoa!