OoPee
Nuori ikäisekseen
Kaikki on hei harjottelusta kiinni!Nopeahuoli sanoi:Sun vierailuistas on niin kauan ja/tai ne tapahtuu niin harvoin, että tällanen meikäläinenki menee jo ihan lukkoon eikä pysty parempaan ulosantiin kautta flirttailuun.
Kaikki on hei harjottelusta kiinni!Nopeahuoli sanoi:Sun vierailuistas on niin kauan ja/tai ne tapahtuu niin harvoin, että tällanen meikäläinenki menee jo ihan lukkoon eikä pysty parempaan ulosantiin kautta flirttailuun.
Tosi mieshan kokoaa ne ilman ohjetta. :wink: :eek!:arnold sanoi:Noi kasattavat huonekalut on kyllä vihoviimeisiä kapisteita, ruuvia, puutappia, kuivunutta liimaa ja mutteria on tosiaan vaikka muille jakaa - mikään ei vain meinaa sopia tiettyyn holeen. Koko homman kruunaa yleensä vielä ne kopionkopionkopiot huonosti piirretyistä kasausohjeista...![]()
Kaksi ekaa päivää vähän pyörrytti... sen jälkeen ok. Portaita laskeutuessa saa olla vähän tarkempi. Linssien malli on aika erilainen kuin vanhoissa... ja varsinkin kun olen tottunut piilareihin "rajat" pääsevät vällillä yllättämään.OoPee sanoi:Montako päivää sulla kesti, ennenkuin totuit uusiin? Nää mun tuntuu vieläkin täysin vierailta, vaikka jo lauantaina sain![]()
Noh, mikäs tässä näitä väännellessä ja naarmutellessa, vaihtoon kun kuitenkin menee...vaikka toisaalta ei tämmösissä flexsysteemeissä paljon taivuttelut auta, ne kun palaa aina vanhaan asentoon vaikka vetäis solmuun :eek!:
Niin kaiketi, mutta nyt kun ollu ton kanukin kanssa, ni on päässy ne vähäsetki taidot ruostumaan.OoPee sanoi:Kaikki on hei harjottelusta kiinni!![]()
Et oo ollu vielä tarpeeks kauanNopeahuoli sanoi:Niin kaiketi, mutta nyt kun ollu ton kanukin kanssa, ni on päässy ne vähäsetki taidot ruostumaan.
Sori!Silkku sanoi:OoPee: Jaa-aa... Ei mulla vaan mitään ongelmia noiden ruuvien kanssa ollu... siis ei ainakaan ennen kuin ne mainitsit... nyt ne vähän häiritsee. Höh!
Joo, varsinkin vaihto silmälaseista piilareihin (ja toistepäin) saa just aikaan ton "kuinkas pitkät nää mun kädet taas olikaan" -reaktion :eek!:jaska sanoi:Laseista vielä sen verran, että ku en lääkärien mukaan sais pitää piilareita yli 5x/2vko (allergiaan taipuisuutta, kun vielä hiekkakentillä pelaa futista, ni ei kuulemma ole hyvä judu)
Nyt sitten tänä takia pelaan silloin tällöin vanhoilla laseilla (ei uusilla viitti mennä pallon eteeen pomppimaan) niin on kyllä aina hauskaa ihmetellä mites näillä nyt nää etäisyydet menikään (ne kun on futisveskalle vielä suht. koht. tärkeitä)
Ett silleen!!!!!!!!!1
Juu ja mulla on myös ihan silmälasien kanssa sama rekatio. Varsinkin kun noi on itse asiassa varmaan 96 ostetut lasit ja melko isot - nykyset on taas tosi pienet - niin linssien kaltevuudessa on melkosesti eroa.OoPee sanoi:Joo, varsinkin vaihto silmälaseista piilareihin (ja toistepäin) saa just aikaan ton "kuinkas pitkät nää mun kädet taas olikaan" -reaktion :eek!:
En ois nyt millilleen varma. Onhan ihmisillä erimittasia jalkojakin!Nopeahuoli sanoi:Ne on kuule ihan saman mittaset. Tiiän sen vaikka ei laseja ole eikä tule.
Niin luulis ja niinhän ne ainakin mulla on, mutta silti mä olen aina ihmetelly kauheesti tätä yhtä ilmiötä, joka esiintyy erityisesti autolla ajaessa. Mulla on siis näkyy aina (AINA!!!) autosta pois noustessa oikeen käden paidan hiha takin hihan alta, vasemmassa kädessä tätä ilmiötä ei esiinnyNopeahuoli sanoi:Ne on kuule ihan saman mittaset. Tiiän sen vaikka ei laseja ole eikä tule.
Tiedoksi.
Kya mää sun pointtis ymmärsin jo ihan ekallakin kerralla heiNopeahuoli sanoi:Juu juu Oube ja jaskatar, mutta ei se käsien pituus siitä muutu, oli ne klasit vaiko ei![]()
Ootkos varma! Onko sulla tutkimusta, joka kertoo näin!Nopeahuoli sanoi:Juu juu Oube ja jaskatar, mutta ei se käsien pituus siitä muutu, oli ne klasit vaiko ei![]()