Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Sun vierailuistas on niin kauan ja/tai ne tapahtuu niin harvoin, että tällanen meikäläinenki menee jo ihan lukkoon eikä pysty parempaan ulosantiin kautta flirttailuun.
Kaikki on hei harjottelusta kiinni! ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
arnold sanoi:
Noi kasattavat huonekalut on kyllä vihoviimeisiä kapisteita, ruuvia, puutappia, kuivunutta liimaa ja mutteria on tosiaan vaikka muille jakaa - mikään ei vain meinaa sopia tiettyyn holeen. Koko homman kruunaa yleensä vielä ne kopionkopionkopiot huonosti piirretyistä kasausohjeista... :mad:
Tosi mieshan kokoaa ne ilman ohjetta. :wink: :eek!:

Tai ainakin ekan kerran, ja sitten purkamisen jalkeen ohjeen kanssa... :D :rolleyes:

Nim. Useamman kerran kokeillut.

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
Noppis: Vai on mulla tätä nykyä häkellyttävä vaikutus... :D ;)

OoPee sanoi:
Montako päivää sulla kesti, ennenkuin totuit uusiin? Nää mun tuntuu vieläkin täysin vierailta, vaikka jo lauantaina sain :rolleyes:

Noh, mikäs tässä näitä väännellessä ja naarmutellessa, vaihtoon kun kuitenkin menee :D ...vaikka toisaalta ei tämmösissä flexsysteemeissä paljon taivuttelut auta, ne kun palaa aina vanhaan asentoon vaikka vetäis solmuun :eek!:
Kaksi ekaa päivää vähän pyörrytti... sen jälkeen ok. Portaita laskeutuessa saa olla vähän tarkempi. Linssien malli on aika erilainen kuin vanhoissa... ja varsinkin kun olen tottunut piilareihin "rajat" pääsevät vällillä yllättämään.

Mun rillit taitaa olla pretty much samalaiset kuin sulla, mutten noita sankoja uskalla pahemmin taivutella. Ihanan kevyeet ja "painamattomat" nää on.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Joo, munkin on aivan kertakaikkiaan ihanan kevyet :rolleyes: :D

Eikun pyörrytys, huimaus ja suurempi oksentelu (;)) kyllä loppu jo tossa sunnuntaina lounaan ja päivänokosten tienoilla, mutta mihin en oo vielä täysin tottunu, on noi ruuvit, joilla se linssit toisiinsa yhdistävä silta on, kiinnitetty. Pärkkeles, nehän lilluu sillee epämääräisen usvaisena kokoajan tuolla katsekentän ihan ylälaidassa, etenkin jos et kato suoraan eteenpäin vaan vilkuilet sivulles :eek!:

Toisekseen toi nenänpidike tuntuu vielä vähän oudolta :doubtful:

Silkku

Kärryilijä
Sijainti
Suljettu osasto
OoPee: Jaa-aa... Ei mulla vaan mitään ongelmia noiden ruuvien kanssa ollu... siis ei ainakaan ennen kuin ne mainitsit... nyt ne vähän häiritsee. Höh!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Laseista vielä sen verran, että ku en lääkärien mukaan sais pitää piilareita yli 5x/2vko (allergiaan taipuisuutta, kun vielä hiekkakentillä pelaa futista, ni ei kuulemma ole hyvä judu)

Nyt sitten tänä takia pelaan silloin tällöin vanhoilla laseilla (ei uusilla viitti mennä pallon eteeen pomppimaan) niin on kyllä aina hauskaa ihmetellä mites näillä nyt nää etäisyydet menikään (ne kun on futisveskalle vielä suht. koht. tärkeitä ;) )
Ett silleen!!!!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Silkku sanoi:
OoPee: Jaa-aa... Ei mulla vaan mitään ongelmia noiden ruuvien kanssa ollu... siis ei ainakaan ennen kuin ne mainitsit... nyt ne vähän häiritsee. Höh!
Sori! :D

Mutta hei, kaunetensa eteen pitää kärsiä, olkootkin että kumpainenkin meistä olikin pirun vetävän näkösiä jo ennen näitä silmälasikauppojakin :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Laseista vielä sen verran, että ku en lääkärien mukaan sais pitää piilareita yli 5x/2vko (allergiaan taipuisuutta, kun vielä hiekkakentillä pelaa futista, ni ei kuulemma ole hyvä judu)

Nyt sitten tänä takia pelaan silloin tällöin vanhoilla laseilla (ei uusilla viitti mennä pallon eteeen pomppimaan) niin on kyllä aina hauskaa ihmetellä mites näillä nyt nää etäisyydet menikään (ne kun on futisveskalle vielä suht. koht. tärkeitä ;) )
Ett silleen!!!!!!!!!1
Joo, varsinkin vaihto silmälaseista piilareihin (ja toistepäin) saa just aikaan ton "kuinkas pitkät nää mun kädet taas olikaan" -reaktion :eek!:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ne on kuule ihan saman mittaset. Tiiän sen vaikka ei laseja ole eikä tule.

Tiedoksi.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Joo, varsinkin vaihto silmälaseista piilareihin (ja toistepäin) saa just aikaan ton "kuinkas pitkät nää mun kädet taas olikaan" -reaktion :eek!:
Juu ja mulla on myös ihan silmälasien kanssa sama rekatio. Varsinkin kun noi on itse asiassa varmaan 96 ostetut lasit ja melko isot - nykyset on taas tosi pienet - niin linssien kaltevuudessa on melkosesti eroa.

(siis tuohon väliin mahtuu 2 kpl laseja, mutta toiset meni intissä rikki ja toiset muuten vaan naarmuuntu, noita vanhimpia voi vielä käyttää - sama vahvuus kaikissa)
Ett silleen!!!!!!1

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Alkaa nyt viurutko rillipaita! :(

Tosin mina hetin teinina mielestani hyvan vitsin kun naapurin muija oli ostanut uuden tekohampaat ja hymyili niilla mutsille. Sanoin, etta "Taisit saastaa rahaa kun ostit saman tien vahan pidemmat, etta kestaa kauemmin." :eek!:

Mun mielesta se oli hyva juttu mutta tuli sanomista. :frown:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nopeahuoli sanoi:
En ois nyt millilleen varma. Onhan ihmisillä erimittasia jalkojakin!

Tiedoksi!
Ett silleen!!!!!!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:

Tiedoksi.
Niin luulis ja niinhän ne ainakin mulla on, mutta silti mä olen aina ihmetelly kauheesti tätä yhtä ilmiötä, joka esiintyy erityisesti autolla ajaessa. Mulla on siis näkyy aina (AINA!!!) autosta pois noustessa oikeen käden paidan hiha takin hihan alta, vasemmassa kädessä tätä ilmiötä ei esiinny :eek:

...oon tosin nyt tullu siihen tulokseen, että ehkä tää johtuu vaan painavasta (;)) rahapussita, joka mulla on takin vasemmassa puoliskossa olevassa povitaskussa ja vetää näin painollaan takkia tonne vasemmalle, muuta selitystä en keksi, jos olis erimittasen kädet, niin kai se takin hiha olis yhtälailla liian pitkä/lyhyt kuin se paidankin hiha :rolleyes:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Huomenta!:eek: Tänään mulla oli tsiljoona hommaa tehtävänä mutta kun on ollut hedari koko päivän niin ei paljoa napannut lähteä kotoa veks. Nyt varmaan pitäis jaksaa mennä ainakin lihakauppaan, onneksi se on tossa kulmalla. Muut kivat hommat, esim. renkaiden osto:yuck: , saa jäädä loppuviikkoon.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Juu juu Oube ja jaskatar, mutta ei se käsien pituus siitä muutu, oli ne klasit vaiko ei ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Juu juu Oube ja jaskatar, mutta ei se käsien pituus siitä muutu, oli ne klasit vaiko ei ;)
Kya mää sun pointtis ymmärsin jo ihan ekallakin kerralla hei :rolleyes:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nopeahuoli sanoi:
Ootkos varma! Onko sulla tutkimusta, joka kertoo näin!
Ett silleen!!!!!!!!!