Taalla on ihan samanlainen viikonloppu ollut.Nopeahuoli sanoi:Joo huomenta vaan!
Ei helevetti. Ma lahen palaan golffia. Lampotila +12 (ti ja ke luvattu +14) ja aurinkokin alkaa kuulemman juur paistamaan!
Hyvaa helmikuuta siis![]()
Ja taman kommentin jalkeen en ole enaa "huonoin" UP...Late sanoi:Tässä olis tän aiheen tilasto
Total Posts: 953
OoPee 219
Nopeahuoli 148
jaska 119
arnold 90
elle 87
Tblair 84
Zetor 33
Sam 30
epeli 26
Palkopoika 24
Myllis 23
....
Kesto kuulemma riippuu pitkälti siitä, kuinka vittumaisia ne lokasuojan kiinnitykseen käytetyt klemmarit onLate sanoi:Yleensä aina tarttee oottaa se lokasuoja pois. Ei se tosin kovin kauaa kestä
Niin han se on. Ne mitä mä oon ottanu niin ei kauaa kestäny. Ne autot olikin uusia malleja. Vanhoista autoista ei oo tietoo kuinka vittu maisia ne on.OoPee sanoi:Kesto kuulemma riippuu pitkälti siitä, kuinka vittumaisia ne lokasuojan kiinnitykseen käytetyt klemmarit on![]()
Toi on vm. '96.Late sanoi:Niin han se on. Ne mitä mä oon ottanu niin ei kauaa kestäny. Ne autot olikin uusia malleja. Vanhoista autoista ei oo tietoo kuinka vittu maisia ne on.
Meillä on edelleenkin himassa vaimo ja tytär kipeenä. Itseasiassa olen suuresti yllättänyty, että mä en vieläkään oleSam sanoi:Jo toista päivää kipeä olo. Olen koko aamun arponut, että missä vaiheessa pitäisi lähteä kotiin lepäämäänTaitaa nostaa kuumettakin
![]()