Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Oli kyllä uskomaton myrsky eilen täälläkin!:eek: Jouduin kolme kertaa lumitöihin saman päivän aikana...Ja vastatuuli oli niin kova,etten meinannut saada ulko-ovea auki...Eikä tässä vielä kaikki.

Varsin hiehoa.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Noin! :) Takana loistava kierros golfia (uusi maila toimi kun unelma) ja pesin (ja sit viel voitinkii!) kaverin mennen tullen reikapalissa. Hirrrrvee tuuli, mutta peli on kontrolloitua ja paikoin jopa v..tun hyvaa aikaseen ajankohtaan nahden. Hymy on siis herkassa ja onhan se mukavaa kun voittaa fyrkkaa parhaalta kaverilta het nain vuoden alkumetreilla :D Keskiviikkona taas?? Katellaan.

Niin, etta HUOMENTA vaan maanantai aamun virkuille! ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli sanoi:
Joo huomenta vaan!

Ei helevetti. Ma lahen palaan golffia. Lampotila +12 (ti ja ke luvattu +14) ja aurinkokin alkaa kuulemman juur paistamaan!

Hyvaa helmikuuta siis :)
Taalla on ihan samanlainen viikonloppu ollut.
Pihan mittari naytti +14°C. Hitto kun on skidi kipeana, ois ollut upeata rinteessa.... :(

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Late sanoi:
Tässä olis tän aiheen tilasto

Total Posts: 953

OoPee 219
Nopeahuoli 148
jaska 119
arnold 90
elle 87
Tblair 84
Zetor 33
Sam 30
epeli 26
Palkopoika 24
Myllis 23
....
Ja taman kommentin jalkeen en ole enaa "huonoin" UP... :p

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Kuka aikoo katsoa SuperBowlia tanaan?

Meikalla ois tarkoitus, ostin alkoholitonta bissea (duunia kun huomenna on) 12 pulloa sita varten... :rolleyes:

Joutuu panemaan yolla vissiin Noubelle SMS:aa, kuten viime vuonnakin...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Taas toimii Pössössä ikkunanpesulaite :) Niinkuin arvelinkin, oli pumpussa vikaa, joku vähän yli kolmenkybän osa oli rikki/kulunut ja meni vaihtoon. Hyvin ovat muuten onnistuneet kätkemään ton pumpun, siihen ei nimittäin pääse käsiksi, ellei autosta irroita vasemmanpuoleista lokasuojaa :rolleyes: Puoltoista tuntia oli kuulemma mekaanikko tapellu ton vaihto-operaation parissa :eek!:

Late

Well-known member
Yleensä aina tarttee oottaa se lokasuoja pois. Ei se tosin kovin kauaa kestä

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Late sanoi:
Yleensä aina tarttee oottaa se lokasuoja pois. Ei se tosin kovin kauaa kestä
Kesto kuulemma riippuu pitkälti siitä, kuinka vittumaisia ne lokasuojan kiinnitykseen käytetyt klemmarit on :rolleyes:

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Loistava aamu, voitin biliksessä eittämättä yksikkömme parhaan pelaajan! :cool:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jo toista päivää kipeä olo. Olen koko aamun arponut, että missä vaiheessa pitäisi lähteä kotiin lepäämään :( Taitaa nostaa kuumettakin :(

Late

Well-known member
OoPee sanoi:
Kesto kuulemma riippuu pitkälti siitä, kuinka vittumaisia ne lokasuojan kiinnitykseen käytetyt klemmarit on :rolleyes:
Niin han se on. Ne mitä mä oon ottanu niin ei kauaa kestäny. Ne autot olikin uusia malleja. Vanhoista autoista ei oo tietoo kuinka vittu maisia ne on.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Late sanoi:
Niin han se on. Ne mitä mä oon ottanu niin ei kauaa kestäny. Ne autot olikin uusia malleja. Vanhoista autoista ei oo tietoo kuinka vittu maisia ne on.
Toi on vm. '96.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Jo toista päivää kipeä olo. Olen koko aamun arponut, että missä vaiheessa pitäisi lähteä kotiin lepäämään :( Taitaa nostaa kuumettakin :(
Meillä on edelleenkin himassa vaimo ja tytär kipeenä. Itseasiassa olen suuresti yllättänyty, että mä en vieläkään ole :rolleyes: