arnold
Kohtalaisen turha tyyppi
Tuhannen viestin poksaus!
Rapoa viikonlopusta :eek!:elle sanoi:olipahan taas kiva viikonloppu. Ja hei, 14 astetta lämmintä luvattu koko alkuviikoksi!
jaska sanoi:Rapoa viikonlopusta :eek!:
Eikä muuten ole moisia lämpötiloja luvattu! Taitaa neiti huijata!
Ett silleen!!!!!!!!
Pikaisia paranemisia teidänkin perheeseen. Meilläkin on kotona sairaana oleva vaimoOoPee sanoi:Meillä on edelleenkin himassa vaimo ja tytär kipeenä. Itseasiassa olen suuresti yllättänyty, että mä en vieläkään ole![]()
Vaimo ei onneksi ole kovin pahasti sairaana, pikkusen vaan vilustunut, ottaa kuitenkin sairaslomaa tyttären takia, köhii nimittäin rinsessa aika ikävänoloisestiSam sanoi:Pikaisia paranemisia teidänkin perheeseen. Meilläkin on kotona sairaana oleva vaimo![]()
Kyllä mä nyt taidan säästää teidät yksityiskohdilta. Mutta missäs on Jaskan viikonloppu-rapo?jaska sanoi:Rapoa viikonlopusta :eek!:
Ei sitä ole kukaan kaivannutkaan. Eikä meitä tartte yksityiskohdilta säästääelle sanoi:Kyllä mä nyt taidan säästää teidät yksityiskohdilta. Mutta missäs on Jaskan viikonloppu-rapo?
Vai että semmonen viikonloppuelle sanoi:Kyllä mä nyt taidan säästää teidät yksityiskohdilta.
Ai teillakin.OoPee sanoi:Meillä on edelleenkin himassa vaimo ja tytär kipeenä. Itseasiassa olen suuresti yllättänyty, että mä en vieläkään ole![]()
Montako pulloa alkoholintoa meni?Myllis sanoi:Huomenta kans. Nyt vasyttaa...![]()
Mutta olipahan loistava eka puoliaika, toisen aikana nukahdin...![]()
Juu semmonen oli, ei kuitenkaan ”semmonen”.OoPee sanoi:Vai että semmonen viikonloppu![]()
Montas paria ostit?elle sanoi:Niin ja kesäkengät oli nyt kaupoissa!
Oli ittellä myös semmoinen (elle sanoi:Juu semmonen oli, ei kuitenkaan ”semmonen”.
Eikun tämän kämpän kanssa on viimeaikoina ollut niin paljon kaikenlaista, että se on syönyt mun energiat ja ajan. Nyt oli pitkästä aikaa noista jutuista vapaa viikonloppu (ei tarvinnut soitella putkisähköyleismiesten perään tai suunnitella omaa aikataulua sen mukaan milloinka joku tulee laittamaan jotain).
Oli aivan mieletöntä vain olla. Eilenkin löhöiltiin kavereiden kanssa takapihalla puutarhatuoleissa, juotiin valkkaria ja grillailtiin -> mittarissa oli parhaimmillaan lähemmäs 20 astetta (suojanen paikka kun on).
Niin ja kesäkengät oli nyt kaupoissa!