Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

elle

-------
Aurinkoista huomenta ja työviikon alkua kaikille!

.. olipahan taas kiva viikonloppu. Ja hei, 14 astetta lämmintä luvattu koko alkuviikoksi!

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Siellä Taiwanissa poksahti jo! :eek:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Tulin just himaan, nyt ajattelin vetästä kahvia, parit croissantit ja katella eilisen Csi:n. Tiedoksi.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
olipahan taas kiva viikonloppu. Ja hei, 14 astetta lämmintä luvattu koko alkuviikoksi!
Rapoa viikonlopusta :eek!:

Eikä muuten ole moisia lämpötiloja luvattu! Taitaa neiti huijata!
Ett silleen!!!!!!!!

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
jaska sanoi:
Rapoa viikonlopusta :eek!:

Eikä muuten ole moisia lämpötiloja luvattu! Taitaa neiti huijata!
Ett silleen!!!!!!!!

eikös tuo -6C ole melkein yhtä lämmintä kuin +14C?? :rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Meillä on edelleenkin himassa vaimo ja tytär kipeenä. Itseasiassa olen suuresti yllättänyty, että mä en vieläkään ole :rolleyes:
Pikaisia paranemisia teidänkin perheeseen. Meilläkin on kotona sairaana oleva vaimo :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Sam sanoi:
Pikaisia paranemisia teidänkin perheeseen. Meilläkin on kotona sairaana oleva vaimo :(
Vaimo ei onneksi ole kovin pahasti sairaana, pikkusen vaan vilustunut, ottaa kuitenkin sairaslomaa tyttären takia, köhii nimittäin rinsessa aika ikävänoloisesti :(

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Kyllä mä nyt taidan säästää teidät yksityiskohdilta. Mutta missäs on Jaskan viikonloppu-rapo?
Ei sitä ole kukaan kaivannutkaan. Eikä meitä tartte yksityiskohdilta säästää ;)
Ett silleen!!!!!!!!

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Vai että viikonloppurapoa...

Käytiin lauantaina syömässä Cantina Westissä, aivan älyttömän hyvää pöperöä ja tuhdit annokset (kuten kaikki varmasti tietääkin). Tämän jälkeen oli vuorossa F1-Forumin "möötte" 2 ihmisen voimin ravintola Public Cornerissa rautatientorin laidalla :D.
Sunnuntaina aamupäivä meni pihaa kolatessa, iltapäivällä kaivoin lumilinnaa (tai muksun mielestä se on oravanpesä) todella isoon lumikasaan. Nyt on vähän paikat kipeänä.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Meillä on edelleenkin himassa vaimo ja tytär kipeenä. Itseasiassa olen suuresti yllättänyty, että mä en vieläkään ole :rolleyes:
Ai teillakin. :(

Molemmat tyttaret oli 2 viikkoa sitten kovassa kuumeessa, ja nyt perjantai-iltana iski vanhemmalle uudestaan kuume ja kurkkukipu.
Jai tanaan kotiin, vaikkakin vaikuttaa paremmalta.
Saapa nahda iskeeko vanhemmille. :(

Paranemisia!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomenta kans. Nyt vasyttaa... :(

Mutta olipahan loistava eka puoliaika, toisen aikana nukahdin... :(

elle

-------
OoPee sanoi:
Vai että semmonen viikonloppu ;)
Juu semmonen oli, ei kuitenkaan ”semmonen”.

Eikun tämän kämpän kanssa on viimeaikoina ollut niin paljon kaikenlaista, että se on syönyt mun energiat ja ajan. Nyt oli pitkästä aikaa noista jutuista vapaa viikonloppu (ei tarvinnut soitella putkisähköyleismiesten perään tai suunnitella omaa aikataulua sen mukaan milloinka joku tulee laittamaan jotain).

Oli aivan mieletöntä vain olla. Eilenkin löhöiltiin kavereiden kanssa takapihalla puutarhatuoleissa, juotiin valkkaria ja grillailtiin -> mittarissa oli parhaimmillaan lähemmäs 20 astetta (suojanen paikka kun on).

Niin ja kesäkengät oli nyt kaupoissa!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo, hyvä ettet Mynsa lähetelly messagea yöllä, sillä mä en jaksanut kattoo Super Bowlia ton mun muuttorumban jälkeen. Oli mut kutsuttu kaverille sitä kattomaan, mutta en vaan jaksanut :(

Ke-ilta meeni meinaan snooker-illassa (auto täynnä muuttokamaa) ja kun sieltä lähdin kellit 22, niin 5cm lunta maassa :eek: Kesäkumein mä luokses pompin :D Arvaa oliko autoa pitkin ja poikin maita ja mantuja kotimatkalla :D Torstaina tuli muuttofirma ja se päivä meni siinä ja illalla Pabloksessa (paikallinen Cuntina West) pöperöö ja mojitoo. Perjantaina siivottiin koko vanha kämppä ja illalla nukahdin kai soffalle klo 22.30 muutaman "shaken not stirred":in jälkeen ;) . Lauantaina kämpän tarkistus vuokraisäntien kanssa (nyt ne vaatii reilua tonnia ihan huuhaa jutuista. ei ollu pokkaa vaatia face-to-face, vaan jälkikäteen emaileitse :mad: ), johon uppos aikaa ja siitä Ikeaan ostamaan yks kaapisto, pyyhehyllykköjä kylppäreihin jne jne. Siitä Rick's kautta (kehuvat tekevänsä Euroopan parhaat rib'sit) himaan. Kai me jotain dvd:tä siinä katottiin, mutta mä sammuin soffalle aika vikkelään siinä että... Sunnuntaina tosiaan golfaamaan ja lopuksi illalla järkkäiltiin boxeja ja tavaroita paikoilleen ja yritin viimeistellä Ikean kaapistoa. Oli kyllä laitimmainen kerta kun siitä paskaläjästä ostan mitään isompaa! Osia puuttuu ja laatu on aivan b-luokkaa verrattuna esim toissa viikolla ostettuihin "halpoihin" kaapistoihin verrattuna. Todella surkeeta! Ala-arvoista!

Mutta nyt on siis virallisestikin uusi osoite ja kun kelitkin on ulkona keväiset, niin ei auta valittaa. Illalla tulee yks gubbe esittelemään yhtä juttua, josta voi tulla ajan kanssa vaikka mitä... :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Juu semmonen oli, ei kuitenkaan ”semmonen”.

Eikun tämän kämpän kanssa on viimeaikoina ollut niin paljon kaikenlaista, että se on syönyt mun energiat ja ajan. Nyt oli pitkästä aikaa noista jutuista vapaa viikonloppu (ei tarvinnut soitella putkisähköyleismiesten perään tai suunnitella omaa aikataulua sen mukaan milloinka joku tulee laittamaan jotain).

Oli aivan mieletöntä vain olla. Eilenkin löhöiltiin kavereiden kanssa takapihalla puutarhatuoleissa, juotiin valkkaria ja grillailtiin -> mittarissa oli parhaimmillaan lähemmäs 20 astetta (suojanen paikka kun on).

Niin ja kesäkengät oli nyt kaupoissa!
Oli ittellä myös semmoinen (;)) puhdas löhöilyviikonloppu. Tytärkin oli perjantaista sunnuntaihin isovanhempiensa huostassa, anoppi kun tykkää aina välillä hoivata ja noh... eihän meillä mitään vastaankaan ole, saa kerrankin nukkua pidempään ja vaan olla, ilman että joku nykis jatkuvasti hihasta leikkimään piilosta ("mee isi tonne peiton alle piiloon, niin mä sit ettin sua" :rolleyes: ) , sunnuntaina tosin alko jo olla sen verran ikävä rinsessaa, että haimme himaan :)