Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Täällä saat valtiolta sen takakilven (sellasella leimalla) ja ite meet sit teettämään sen etukilven.OoPee sanoi:No ei ihme, että ovat niin rumat![]()
Arvaa näkyykö noitten patanaulojen autoissa itetehtyjä sekä edessä että takana
Täällä saat valtiolta sen takakilven (sellasella leimalla) ja ite meet sit teettämään sen etukilven.OoPee sanoi:No ei ihme, että ovat niin rumat![]()
En tiedä. Mutta kovasti vastailen niihin - minun tapauksessa se ei tosin paljoa tarkota!elle sanoi:En! Testailen vain, että luetaanko mun viestejä ..
Mie sinua tottele!OoPee sanoi:Paikka!!!
No jo on pärkkeles meininki! Täällä hoidetaan yleensä tommoset vakuutusyhtiön kautta, ne sitten toimittaa ne kilvet.Nopeahuoli sanoi:Täällä saat valtiolta sen takakilven (sellasella leimalla) ja ite meet sit teettämään sen etukilven.
Arvaa näkyykö noitten patanaulojen autoissa itetehtyjä sekä edessä että takana![]()
![]()
:idea:jaska sanoi:Mie sinua tottele!
Ett silleen!!!!!!!!!
Nice try!OoPee sanoi::idea:
Kirjota jokaisen kommenttis loppuun "Ett silleen!!!!!!!!1"![]()
Mutta onko teillä auto- vai henk koht kilvet??OoPee sanoi:No jo on pärkkeles meininki! Täällä hoidetaan yleensä tommoset vakuutusyhtiön kautta, ne sitten toimittaa ne kilvet.
Nii-ielle sanoi:Iski aivan hysteerinen väsymys .. kolme tuntia tuli nukuttua viime yönä ja jäi kaikki hyvät unetkin kesken.
Siispä lisää tottelevaisuuskoulutusta ..jaska sanoi:Mie sinua tottele!
Henk. koht. kilvet? Jos sinä ja akkasi vaihatte kuskia, niin vaihatteko kilvetkin... :eek!:Nopeahuoli sanoi:Mutta onko teillä auto- vai henk koht kilvet??![]()
autokohtaiset!Nopeahuoli sanoi:Mutta onko teillä auto- vai henk koht kilvet??![]()
No ei tietenkään, mut jos mä myyn mun romun, ni kilvet mä pidän aina itelläni seuraavaa autoa varten.jaska sanoi:Henk. koht. kilvet? Jos sinä ja akkasi vaihatte kuskia, niin vaihatteko kilvetkin... :eek!:
Ett silleen!!!!!!!!!
Ei vaan sukatjaska sanoi:Henk. koht. kilvet? Jos sinä ja akkasi vaihatte kuskia, niin vaihatteko kilvetkin... :eek!:
Ett silleen!!!!!!!!!
Nopeahuoli sanoi:Näin ollen esim, jos saisin sakot liikennekamerasta, nii nne sakot tulee mun maksettavaksi, vaikka esim jaska ois just sillon ollu kuskina tai lainannu mun autoa...
En tiiäOoPee sanoi:
No eikä näin olis, vaikka olis autokohtaisetkin kilvet?![]()
Juu kovasti ne sen muuttamista suunnittelee.Nopeahuoli sanoi:En tiiäEikö Suomessa, jossa on autokohtaset kilvet, pidä juuri tunnistaa kuski noista kuvista??? Emmie tiiä...