Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Tellervo on peräsmies!
PÄRRRRRNÄT BLÄSH!
PÄRRRRRNÄT BLÄSH!
Niinpä, tolla tavalla se saa sut tekemään kaikenlaisia asioita mitä muuten et tekisi.Nopeahuoli sanoi:Ei, kyllä nyt astuin ns "vetelään", sillä akan lempilause on "You're the best!", antaen minulle, siis suomalaiselle jannulle, sen paalupaikan näissä asioissa :thumbup:
Jää kanukkikin toiseksi![]()
Tarkotakko seksiä?jps sanoi:Niinpä, tolla tavalla se saa sut tekemään kaikenlaisia asioita mitä muuten et tekisi.
Kuten kokoomaan Ikean hyllyjäjps sanoi:Niinpä, tolla tavalla se saa sut tekemään kaikenlaisia asioita mitä muuten et tekisi.
En oo kyllä tän suhteen aikana (VIELÄ) juossu pää edellä seinään, en painellu neuloja kynsien alle, soittanu kuumalla silitysraudalla taksia tahi pannu päätä kaasuhellaan, notta ei se kyl ihan noin me... :thumbup:jps sanoi:Niinpä, tolla tavalla se saa sut tekemään kaikenlaisia asioita mitä muuten et tekisi.
:eek!: :eek!: :eek!:Nopeahuoli sanoi:soittanu kuumalla silitysraudalla taksia
Nyt osu jaska oikeeseenjaska sanoi:Kuten kokoomaan Ikean hyllyjä![]()
Ett silleen!!!!!!!!!
Mutta miksi toi toinenki korva on palanu????OoPee sanoi::eek!: :eek!: :eek!:
Löytää se sokeakin kana joskus jyvänNopeahuoli sanoi:Nyt osu jaska oikeeseen![]()
![]()
Nopeahuoli sanoi:Mutta miksi toi toinenki korva on palanu????
Ko pitihän mun ampulanssi soittaa![]()
![]()
:thumbup:OoPee sanoi:Löytää se sokeakin kana joskus jyvän![]()
Nopeahuoli sanoi:Mutta miksi toi toinenki korva on palanu????
Ko pitihän mun ampulanssi soittaa![]()
![]()
Siis siellä ihan tosissaan teetetään rekisterilaatat suutarilla?elle sanoi:Hirveä vauhti..
Nyt on uudet rekkarit teetettynä, enää puuttuu porakoneellinen mies, joka laittaisi kilpiin ruuvinreiät (olisihan se suutarikin ne laittanut, mutta olisi pitänyt tietää suurin piirtein mihinkä kohtaan).
Ostin samalla reissulla kengät, palkinnoksi ylitöiden tekemisestä.
No enhän mä täällä lämpimikseni vaan höpise ..OoPee sanoi:Siis siellä ihan tosissaan teetetään rekisterilaatat suutarilla?![]()
No sama täällä!OoPee sanoi:Siis siellä ihan tosissaan teetetään rekisterilaatat suutarilla?![]()
No ei ihme, että ovat niin rumatNopeahuoli sanoi:No sama täällä!Mister Mint!
Ai et!elle sanoi:No enhän mä täällä lämpimikseni vaan höpise ..
Paikka!!!jaska sanoi:Ai et!
VUFVUF!
Ett silleen!!!!!!!!!
En! Testailen vain, että luetaanko mun viestejä ..jaska sanoi:Ai et!