Joo, eritoten Wienistä ja sen lähiympäristöstä!jaska sanoi:Käsitääkseni elle on Sveitsissä ja Oopee Itävallassa, joista kyllä vuoria löytyy!
Ett silleen!!!!!!!!
Oishan tossa näköjään taas 25 duunimeiliä ja yksi privaatti...jaska sanoi:Eikös sulla ois vaikka maileja delegoitavana! :eek!:
Kato Paukkis, jaska ei kommentoi muiden kun ellen juttuja täällä. Muista sePalkopoika sanoi:Vuorista Belgia on kuuluisa.:thumbup:
Sun kato poju pitää tunkee noi replyt oikeisiin mestoihin, muuten tästä ei tuu yhtään mitään.:wink:jaska sanoi:Käsitääkseni elle on Sveitsissä ja Oopee Itävallassa, joista kyllä vuoria löytyy!
Ett silleen!!!!!!!!
Tsori, unohtu.:frown:Nopeahuoli sanoi:Kato Paukkis, jaska ei kommentoi muiden kun ellen juttuja täällä. Muista se![]()
Unohditko myös, et sun piti mennä goisiinPalkopoika sanoi:Tsori, unohtu.:frown:
Zetor sanoi:Unohditko myös, et sun piti mennä goisiinvai nukuitko jo?
Zetor sanoi:Unohditko myös, et sun piti mennä goisiinvai nukuitko jo?
Öitä!Palkopoika sanoi:Ei, kyl mä nyt meen, moe!:thumbup:
Ja taas pieleen. Mä vastasin palkkiksellekin!Nopeahuoli sanoi:Kato Paukkis, jaska ei kommentoi muiden kun ellen juttuja täällä. Muista se![]()
Niin, erheitähän sattuu joskus meille kaikille.jaska sanoi:Ja taas pieleen. Mä vastasin palkkiksellekin!
Ett silleen!!!!!!!!
Joillekin vain paljon useammin kuin toisillearnold sanoi:Niin, erheitähän sattuu joskus meille kaikille.