arnold
Kohtalaisen turha tyyppi
jaska sanoi:No se sama, kun koko tän vuoden - mulle ivailu!
Ett silleen!!!!!!!!
Se on sinun henkilökohtainen ongelma, mikäli pidät totuuden puhumista ivailuna. Niele kiukkusi - sanoisi joku!
jaska sanoi:No se sama, kun koko tän vuoden - mulle ivailu!
Ett silleen!!!!!!!!
Älä ny, iso miesjaska sanoi:No se sama, kun koko tän vuoden - mulle ivailu!
Ett silleen!!!!!!!!
Nopeahuoli sanoi:Älä ny, iso mies![]()
Ja takaisin aiheeseen... ylä- vai alamummoon... ykkös- vai kakkosreikään. :ahem:Nopeahuoli sanoi:Onko täällä joskus ollu joku aihe meillä käsittelyssä???![]()
NiinpäNopeahuoli sanoi:Noh, on meitä muitakin![]()
Keskelle! Suaraan ytimeen!Zetor sanoi:Ja takaisin aiheeseen... ylä- vai alamummoon... ykkös- vai kakkosreikään. :ahem:
Ohi män... tätä ei tivattu...OoPee sanoi:Keskelle! Suaraan ytimeen!
Nonni, puusilmäOoPee sanoi:Ja mä taas ajattelin käydä hakemassa uuden ajokortin räätäliltä![]()
Siis tuo hollantilainen Jos KauasAstuja???? Mies joka pystyy silmät sidottuna tunnistamaan pelkän hajun perusteella kaikki eri hiekkalaadut???Palkopoika sanoi:Saakeli, meinas unohtua; aamulla kun ajelin duunista himaan niin Overportstraatilla tuli Jos Verstappen fillarilla vastaan. Annoin kääntyvälle Josille tietä ja laitoin merkille että Josilla oli vielä musta/oranssi takki päällä.:eek!: Tiedä sitten oliko ollut bailaamassa, toi katu on stuidujen kovin bailupaikka tässä kylässä.
Eikös sulla ois vaikka maileja delegoitavana! :eek!:Nopeahuoli sanoi:Nonni, puusilmäellen kommentin jälkeen kuuluu tulla aina jaska "hau hau hau"-kommentti.
![]()
Sori!Nopeahuoli sanoi:Nonni, puusilmäellen kommentin jälkeen kuuluu tulla aina jaska "hau hau hau"-kommentti.
![]()
Käsitääkseni elle on Sveitsissä ja Oopee Itävallassa, joista kyllä vuoria löytyy!Palkopoika sanoi:Vuorista Belgia on kuuluisa.:thumbup: