Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
jaska sanoi:
No se sama, kun koko tän vuoden - mulle ivailu!
Ett silleen!!!!!!!!

Se on sinun henkilökohtainen ongelma, mikäli pidät totuuden puhumista ivailuna. Niele kiukkusi - sanoisi joku! :rolleyes:

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Teitä pirukaan kuuntele ja kattele, mä lähen goisii, moe!:thumbup:

elle

-------
Mä lähden muuten kohta käymään kotona ja sitten suutarin-liikkeessä teetättämässä parit uudet rekisterikilvet. Pärjäilkäähän sankarit!

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Saakeli, meinas unohtua; aamulla kun ajelin duunista himaan niin Overportstraatilla tuli Jos Verstappen fillarilla vastaan. Annoin kääntyvälle Josille tietä ja laitoin merkille että Josilla oli vielä musta/oranssi takki päällä.:eek!: Tiedä sitten oliko ollut bailaamassa, toi katu on stuidujen kovin bailupaikka tässä kylässä.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Siellä vuorten vieressä asuessa tulee selkeesti oudoksi!
Ett silleen!!!!!!!!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Palkopoika sanoi:
Saakeli, meinas unohtua; aamulla kun ajelin duunista himaan niin Overportstraatilla tuli Jos Verstappen fillarilla vastaan. Annoin kääntyvälle Josille tietä ja laitoin merkille että Josilla oli vielä musta/oranssi takki päällä.:eek!: Tiedä sitten oliko ollut bailaamassa, toi katu on stuidujen kovin bailupaikka tässä kylässä.
Siis tuo hollantilainen Jos KauasAstuja???? Mies joka pystyy silmät sidottuna tunnistamaan pelkän hajun perusteella kaikki eri hiekkalaadut??? :eek:

Nojolpas!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nopeahuoli sanoi:
Nonni, puusilmä :( ellen kommentin jälkeen kuuluu tulla aina jaska "hau hau hau"-kommentti.

;)
Eikös sulla ois vaikka maileja delegoitavana! :eek!:

:ahem: :thumbup:
Ett silleen!!!!!!!!1

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Palkopoika sanoi:
Vuorista Belgia on kuuluisa.:thumbup:
Käsitääkseni elle on Sveitsissä ja Oopee Itävallassa, joista kyllä vuoria löytyy!
Ett silleen!!!!!!!!