OnneksiNopeahuoli sanoi:Net ajat eivät enää palaa![]()
niin ja mitkä helvetin muistelot täällä on tällä viikolla!Nopeahuoli sanoi:Net ajat eivät enää palaa![]()
Snif! Silloin pystyi vielä riiputtaa täyttä vesiämpäriä aisan nokassa... nyt ei enään perkele selkä kestä.Nopeahuoli sanoi:Net ajat eivät enää palaa![]()
No voi sentäsjaska sanoi:Muuten hyvä, mutta mä oon allerginen koirille :eek!:
Ett silleen!!!!!!!!
Kahden ayrshirelehmän ja yhden friisiläisen lehmän.jaska sanoi:Näidenkin pitäis ymmärtää
Siälläkös mä nyt olenki????jps sanoi:Huomasin juuri Nopeahuolen olevan unelmissani, miten hän sinne on joutunut ?
Jaska on taas hankalalla tuulella.jaska sanoi:niin ja mitkä helvetin muistelot täällä on tällä viikolla!
joo, mä ittekin hämmästyin, mutta totta se on, kato vaikka siiitä locationin kohdalta.Nopeahuoli sanoi:Siälläkös mä nyt olenki????![]()
Ku luulin hetken olleeni ihan hukassa...
![]()
Ainahan on olemasssa jonkin lainen aihe jotta tänne yleesäkkin voi vastataNopeahuoli sanoi:Onko täällä joskus ollu joku aihe meillä käsittelyssä???![]()
Noh, on meitä muitakinelle sanoi:Jaska on taas hankalalla tuulella.
No se sama, kun koko tän vuoden - mulle ivailu!Nopeahuoli sanoi:Onko täällä joskus ollu joku aihe meillä käsittelyssä???![]()
"In your dreams" sopii "Retsoon" niin hyvin, että laitoin sen siihen. Toki tiedostan, että tällasta kaveria ei kukaan halua oikeesti unelmiinsa ja toivon itsekin, että niihin en koskaan ilmesty. Ei oo meinaan kaunista kateltavaa...jps sanoi:joo, mä ittekin hämmästyin, mutta totta se on, kato vaikka siiitä locationin kohdalta.
GURU!elle sanoi:Kahden ayrshirelehmän ja yhden friisiläisen lehmän.