Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli sanoi:
Mutta ainaki sitte voi ottaa hieman lungimmin ja käydä hakee vaikka lounas tähän eteen hetkeksi... Ja onhan tässä aikaa aina bamlaa teijänkin kanssa ;) Niiku aina :D

Ne on ne prioriteetit! ;)
Toihan kuulostaa kivalta. :mad:

Voisit siihen lisaksi kayda aina aamuisin tsekkaamassa myos taman uutiset.... :ahem: :thumbup:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Myllis sanoi:
Ma paasen yleensa nettiin vasta sumppien jalkeen, lounaan vietan iltalehden kera, samalla seikkaillen taalla.
Nykyaan on nettiin paljon vahempi aikaa kun pari vuotta sitten. :(
No sä teetkin ihan oikeeta duunia, hyvä mies!!! :D :D

Faija muuten päässe tänään himaan sairaalasta!! Siistii!! :) :) :)

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Pärkkeles, piti äsken vetää housutkin jalkaan kun joku nojaili ovikelloon. Menin avaamaan ja jätkä alko myymään mulle halvempaa sähköä ja kaasua. Sanoin etten ehdi jaaritella kun ois kahvi, croissant ja eilinen Nypd Blue kesken. Heebo jätti brosarinsa, korttinsa ja lähti kälppimään. Ihmettelen vaan että kuka on himassa tähän aikaan? Mun lisäks?:dunno: :thumbup:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Palkopoika sanoi:
Ihmettelen vaan että kuka on himassa tähän aikaan? Mun lisäks?:dunno: :thumbup:
Meijjän akka :eek: :eek:

Toi on muuten ärsyttävä tapa Belgiassa kun jos joku tuo jotain sulle tai tulee korjaamaan jotain, niin aina keskellä päivää. Eihän sillon kukaan ole kotona!!

Niin kun sillon pari vuotta sitten kun mut haastettiin oikeuteen (siitä vuokrajutusta), niin joku vitun oikeusoppinut toi sen kutsun mulle himaan. Kello 10.30 aamulla! Ja kun en jostain syystä ollu sinä tiistaina siihen aikaan himassa, niin "eipä voinu mitään" heidän mielestään. Oikeutta tehtiin sitten ilman minua :mad:

Ilmankos hävisinkin sen jutun :D :D

KUSIPÄÄT! :mad: ;)

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
No widdu, don´t get me started! Son aina niin, kaikki tapahtuu just sillon kun kukaan ei oo himassa ja sitten kun soittelee perään niin sieltä vastataan raivoikkain äänenpainoin että helvettiäkö et ollut himassa tiistaina klo 10h25. Nuijat!:mad_old:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ja kaupat, pankit ym sydeemit kiinni klo 13-14, koska kaikkien pitää safkaa samaan aikaan, ei suinkaan vuoronperään!!!!!! :mad: :mad:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tuli muuten maanantaina suomen telkusta Bagger Vance ja tuli het Noube mieleen.
Onkos noppis nahnyt jo sen?

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
elle, ootko huomannut etta finskilla lentaa nyt suomeen 300,- CHF:lla ja SASilla 280,- CHF:lla?
Huhtikuun loppuun asti tais olla.

Voin panna meilia jos kiinnostaa.... :ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Mulla on yhdessä Outlookin boxeistani aamusin yleensä aina sellanen 20-50 meiliä, joidenka liitteinä on tärkeitä dokkareita. Ne pitäis käydä pääpiirteittäin het aamulla läpi ja forwardata ne niistä vastaaville neuvonantajille tässä meidän (CAB) ;) yksikössä. Sitte yleensä tsekkaan noi meidän neukkarit, että ne on "heti valmis" kondiksessa välineineen kaikkineen ja käyn läpi ton mun postilokeron, jos siihen on tullu illan aikana jotain papperia, joka pitää hoitaa eteenpäin... Niin ja tänä aamuna oli vielä noi helevatan espanjalaiset tv-toimittajat, jotka mun piti hakee tosta alhaalta ja järkkää ne valmiiksi "ison akan" haastattelua varten.

Mut nyt voiki taas ottaa tunnin vähän lungimmin, mitä nyt pitäis pari tavaratoimitusta tilata, päivittää meidän weppbi-sivuja ja käydä hakemassa tosta alhaalta 40 skumppalasia iltapäivän pikku juhlaa varten (johon en kyllä itse osallistu). Ja saattaa olla, että joudun hakeen perkele vielä skumpat tosta lähiputiikistaki, jos toi meidän kuski on muka liian kiireinen... :(

Mutta ainaki sitte voi ottaa hieman lungimmin ja käydä hakee vaikka lounas tähän eteen hetkeksi... Ja onhan tässä aikaa aina bamlaa teijänkin kanssa ;) Niiku aina :D

Ne on ne prioriteetit! ;)
Gauhee stressi kundilla päällä :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli sanoi:
Ja kaupat, pankit ym sydeemit kiinni klo 13-14, koska kaikkien pitää safkaa samaan aikaan, ei suinkaan vuoronperään!!!!!! :mad: :mad:
Perkeles, meilla menee kaupat kiinni arkisin jo 18:30, lauantaisin kello 16:00 ja sundeina ei saa tehda mitaan.
Jos leikkaat nurtsia tai jotain, naapuri on oikeutettu soittamaan kytat, perkules. :mad_old:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Meijjän akka :eek: :eek:

Toi on muuten ärsyttävä tapa Belgiassa kun jos joku tuo jotain sulle tai tulee korjaamaan jotain, niin aina keskellä päivää. Eihän sillon kukaan ole kotona!!
Sama muuten täällä :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Sama täällä jälleen kerran :rolleyes: