Nopeahuoli
Pomo Hetteri
Kuule, ihan sama juttu, vai luulekko ihan tosissas, että Forumin avaan ekana kun duuniin pääsenOoPee sanoi:Minä oon hei jo tehny duunii tänään :yuck:
Kuule, ihan sama juttu, vai luulekko ihan tosissas, että Forumin avaan ekana kun duuniin pääsenOoPee sanoi:Minä oon hei jo tehny duunii tänään :yuck:
Mikä suhun on oikeen menny ku tommottii meet lupailemaan?OoPee sanoi:Tarttee tehdä vielä ainakin yks toinenkin duuni, menin eilen lupaamaan![]()
En tiä, itteänikin kummastuttaaarnold sanoi:Mikä suhun on oikeen menny ku tommottii meet lupailemaan?![]()
Mä jätän kyllä Forumin aina päälle kun lähden himaan, ei siis tartte muuta ku kirjautua koneelleNopeahuoli sanoi:Kuule, ihan sama juttu, vai luulekko ihan tosissas, että Forumin avaan ekana kun duuniin pääsen![]()
![]()
Tottakai luulinNopeahuoli sanoi:Kuule, ihan sama juttu, vai luulekko ihan tosissas, että Forumin avaan ekana kun duuniin pääsen![]()
![]()
Minkä päälle????arnold sanoi:Mä jätän kyllä Forumin aina päälle kun lähden himaan, ei siis tartte muuta ku kirjautua koneelle![]()
No olipa hyvä, että tämäkin tuli het näin aamulla selvitettyä :thumbup:OoPee sanoi:Tottakai luulin![]()
Windowsin "työpöydän" päälleNopeahuoli sanoi:Minkä päälle????![]()
![]()
![]()
En muuten kirjaudu minäkään heti ensimmäiseksi forumille, sitä ennen luen nimittäin turkkarista Heikku Kullan uusimmatNopeahuoli sanoi:No olipa hyvä, että tämäkin tuli het näin aamulla selvitettyä :thumbup:
Mä puolestani teen ihan oikeesti duunia heti aamulla, sitte haen kahvin, luen TS:n, käyn tsekkaamassa privameilit ja sit ehkä jo Forumille...OoPee sanoi:En muuten kirjaudu minäkään heti ensimmäiseksi forumille, sitä ennen luen nimittäin turkkarista Heikku Kullan uusimmat![]()
Mulla on harvemmin heti aamusta semmosta duunia, joka kaipas välintöntä reaktioita. Jos on koodattavaa, niin senhän ehtii tekemään myöhemminkin, vaikka lounaan ja paskallakäynnin välissäNopeahuoli sanoi:Mä puolestani teen ihan oikeesti duunia heti aamulla, sitte haen kahvin, luen TS:n, käyn tsekkaamassa privameilit ja sit ehkä jo Forumille...
Mogasit!OoPee sanoi:En tiä, itteänikin kummastuttaa![]()
No enköhän mä sen yhden Visio 2002 asennuksen kerkee jossain välissä hoitamaan ilman sen suurempaa stressiäjaska sanoi:Mogasit!
Ett silleen!!!!!!!!
E usko!OoPee sanoi:No enköhän mä sen yhden Visio 2002 asennuksen kerkee jossain välissä hoitamaan ilman sen suurempaa stressiä![]()
Mihin jumalaan tämä E-niminen heppu uskoi ja miksi ei usko enää? Jaska voisi tarkentaa ilmauksiaan (säädä se takaventtiili kuitenkin vähän kireämmälle...)jaska sanoi:E usko!
Palkkis pitaa mua tiukilla... :eek!: :thumbup:jaska sanoi:Turhaa tilastoa, tähän otsikkoon kommentoinut:
OoPee 287
Nopeahuoli 193
jaska 169
elle 118
arnold 113
Tblair 99
Sam 47
Myllis 38
Palkopoika 38
Zetor 36
Mulla on yhdessä Outlookin boxeistani aamusin yleensä aina sellanen 20-50 meiliä, joidenka liitteinä on tärkeitä dokkareita. Ne pitäis käydä pääpiirteittäin het aamulla läpi ja forwardata ne niistä vastaaville neuvonantajille tässä meidän (CAB)OoPee sanoi:Mulla on harvemmin heti aamusta semmosta duunia, joka kaipas välintöntä reaktioita.
Ma paasen yleensa nettiin vasta sumppien jalkeen, lounaan vietan iltalehden kera, samalla seikkaillen taalla.Nopeahuoli sanoi:Mä puolestani teen ihan oikeesti duunia heti aamulla, sitte haen kahvin, luen TS:n, käyn tsekkaamassa privameilit ja sit ehkä jo Forumille...