Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Nopeahuoli sanoi:
Kuule, ihan sama juttu, vai luulekko ihan tosissas, että Forumin avaan ekana kun duuniin pääsen ;) :D
Mä jätän kyllä Forumin aina päälle kun lähden himaan, ei siis tartte muuta ku kirjautua koneelle ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
No olipa hyvä, että tämäkin tuli het näin aamulla selvitettyä :thumbup:
En muuten kirjaudu minäkään heti ensimmäiseksi forumille, sitä ennen luen nimittäin turkkarista Heikku Kullan uusimmat :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minä olen ilmeisesti tylsimys, kun käyn ensin aamulla läpi illan aikana tulleita posteja, mahdollisesti siis ihan työasioita:eek!: :frown: Niin ja koneen käynnistyessä haen kupposen korviketta (automaattikahvia).

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
En muuten kirjaudu minäkään heti ensimmäiseksi forumille, sitä ennen luen nimittäin turkkarista Heikku Kullan uusimmat :D
Mä puolestani teen ihan oikeesti duunia heti aamulla, sitte haen kahvin, luen TS:n, käyn tsekkaamassa privameilit ja sit ehkä jo Forumille...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Mä puolestani teen ihan oikeesti duunia heti aamulla, sitte haen kahvin, luen TS:n, käyn tsekkaamassa privameilit ja sit ehkä jo Forumille...
Mulla on harvemmin heti aamusta semmosta duunia, joka kaipas välintöntä reaktioita. Jos on koodattavaa, niin senhän ehtii tekemään myöhemminkin, vaikka lounaan ja paskallakäynnin välissä ;) Niijuu, mailit tottakai katton heti ensimmäisenä ja vasta sitten TS :D

Hesariin mulla olis kans tunnus, jolla pääsee lukemaan kaikki uutiset, mutta sitä ei tuu yleensä heti aamusta käytettyä. Noh, ajat on muuttunu, vielä jokunen vuos sitten tuli luettua tunnin verran Suomen uutia heti aamusta, nykyisin ei enää niin kauheesti kiinnosta :rolleyes:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
jaska sanoi:
Mihin jumalaan tämä E-niminen heppu uskoi ja miksi ei usko enää? Jaska voisi tarkentaa ilmauksiaan (säädä se takaventtiili kuitenkin vähän kireämmälle...)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
jaska sanoi:
Turhaa tilastoa, tähän otsikkoon kommentoinut:
OoPee 287
Nopeahuoli 193
jaska 169
elle 118
arnold 113
Tblair 99
Sam 47
Myllis 38
Palkopoika 38
Zetor 36
Palkkis pitaa mua tiukilla... :eek!: :thumbup:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Mulla on harvemmin heti aamusta semmosta duunia, joka kaipas välintöntä reaktioita.
Mulla on yhdessä Outlookin boxeistani aamusin yleensä aina sellanen 20-50 meiliä, joidenka liitteinä on tärkeitä dokkareita. Ne pitäis käydä pääpiirteittäin het aamulla läpi ja forwardata ne niistä vastaaville neuvonantajille tässä meidän (CAB) ;) yksikössä. Sitte yleensä tsekkaan noi meidän neukkarit, että ne on "heti valmis" kondiksessa välineineen kaikkineen ja käyn läpi ton mun postilokeron, jos siihen on tullu illan aikana jotain papperia, joka pitää hoitaa eteenpäin... Niin ja tänä aamuna oli vielä noi helevatan espanjalaiset tv-toimittajat, jotka mun piti hakee tosta alhaalta ja järkkää ne valmiiksi "ison akan" haastattelua varten.

Mut nyt voiki taas ottaa tunnin vähän lungimmin, mitä nyt pitäis pari tavaratoimitusta tilata, päivittää meidän weppbi-sivuja ja käydä hakemassa tosta alhaalta 40 skumppalasia iltapäivän pikku juhlaa varten (johon en kyllä itse osallistu). Ja saattaa olla, että joudun hakeen perkele vielä skumpat tosta lähiputiikistaki, jos toi meidän kuski on muka liian kiireinen... :(

Mutta ainaki sitte voi ottaa hieman lungimmin ja käydä hakee vaikka lounas tähän eteen hetkeksi... Ja onhan tässä aikaa aina bamlaa teijänkin kanssa ;) Niiku aina :D

Ne on ne prioriteetit! ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli sanoi:
Ma paasen yleensa nettiin vasta sumppien jalkeen, lounaan vietan iltalehden kera, samalla seikkaillen taalla.
Nykyaan on nettiin paljon vahempi aikaa kun pari vuotta sitten. :(