Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nyt on sitten Nendazin kamppa maksettu. Ja eikun laskemaan aamuja.... :)

Sori, Teba, kamppa on nyt sitten taynna. Neljas hemmo ilmoittautui messiin.
Mutta jos kiinnostaa itseas reissu, niin suurinpiirtein siihen hintaan minka annoin, paaset vaikka vain yhden frendin kanssa sinne. Ei paha. :B

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Joo, ei muakaan kännääminen kiinnosta. Itse asiassa ei ole kiinnostanut juuri koskaan, vaikka usein olutta lipitänkin (sen pullon pari...). Nuorenakaan kenenkään ei tarvinnut kattella mun perään. Itse asiassa minä sain siivota jokaisen kaverini (siis niiden kaikkien muutaman) jälkiä jossain vaiheessa:(

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Ohhoh, oli juuri uutisissa, että OoPeen kotimaassa eräälle lentokentälle on syytä laskeutua vesitasolla:eek: Ja ei kun bisnestä tekemään :D

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Sam sanoi:
Ohhoh, oli juuri uutisissa, että OoPeen kotimaassa eräälle lentokentälle on syytä laskeutua vesitasolla:eek: Ja ei kun bisnestä tekemään :D
Olisin jo tekemässä bisnestä vesitasoillani Itävallassa, ellen olisi vuokrannut kaikkia jettejäni eteläiseen Libyaan... :rolleyes:

elle

-------
Eipä näytä "kyrtsikirjaimet" toimivan tällä foorumilla .. harmi tossa alla nimittäin lukee suuri paljastus..

Äîáðî ïîæàëîâàòü! Çäåñü ìîæíî ðàññêàçàòü î ñåáå è ïîñìîòðåòü íà äðóãèõ áîëåëüùèêîâ Êèìè Ðàéêêîíåíà..

Kunhan testailin.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Mie oon pikkasen huolissani näistä ellen työajoista!

Oonko ainoa :eek!:
Ett silleen!!!!!!!!!!

elle

-------
Ei huolta -> 3-4 tuntia vielä niin tämä dokumentti on käännetty ja sitten kotiin..

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Eli olen huolissani!

Tässähän on työpäivän jälkeen ehitty käydä kotona ja ryyppäämässä (5h)!
Ett silleen!!!!!!!!1

elle

-------
Niinpä!

(työmotivaation salaisuus on visalasku kaksinkertaistetulla luottorajalla!)

elle

-------
Tämä forumi heittää näköjään heti pihalle, jos välillä käy vieraissa ja palaa takaisin forumin sivuille. Nimi näkyy tuolla members-listalla, mutta silti täytyy kirjautua uudestaan. Pöh!

elle

-------
Huomenta!

.. ja nyt kotiin katselemaan kauniita unia.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
elle sanoi:
Tämä forumi heittää näköjään heti pihalle, jos välillä käy vieraissa ja palaa takaisin forumin sivuille. Nimi näkyy tuolla members-listalla, mutta silti täytyy kirjautua uudestaan. Pöh!
Huomenta!

Eipä ole minulla ollut ongelmaa. Millaisetkohan asetukset sun koneessa tahi mahdollisessa proxyssä on kun noin toimii?

Huomenta vaan kaikille pelleille :)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Päivän positiivinen juttu: saan vihdoin etuhampaan:thumbup:

...tytöltä sellainen lähti viikonloppuna irti. Näköjään pitää perheessä olla kiintiöitä joka lähtöön (sama kuin opiskeluiden suhteen...)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Observer sanoi:
Uffen pankki? :confused: Se ei nimittäin sitten yllättäisi yhtään tuo noin huoleton rahoista huolehtiminen..:eek: ;)
Ei ollu STS :rolleyes:

Noh, eipä se kuljetus muillakaan pankeilla sen kummempi tainnu olla, onko se sitten sen kummempi nykyäänkään, enpä osaa sanoa, toivottavasti on. Mutta siis tosiaan nyt kun tota jälkeenkinpäin miettii, niin aika helppo ryöstökohde olisin ollu :eek!: Tulihan sitä aina pikkusen vaihdettua reittiä, mutta silti :rolleyes:

Noh, eipä kuitenkaan ryöstetty ;)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jaahas! Oopee kustannuspaikalla, aikataulu pitää. Tosin työajoistaan päätellen, elle lienee tänään myöhässä!

Sitten leikkiminen
:idea: :ahem: :mad_old: :thumbup: :eek!: :doubtful: :confused:
Ett silleen!!!!!!!!!