Observer
Well-known member
Uffen pankki?OoPee sanoi:No juu siinä mielessä, että tuota pankkiahan ei enää ole edes olemassa
Mutta hei, ei siitä nyt niin kauaa oo, 1987-88![]()
Uffen pankki?OoPee sanoi:No juu siinä mielessä, että tuota pankkiahan ei enää ole edes olemassa
Mutta hei, ei siitä nyt niin kauaa oo, 1987-88![]()
Promilleja oli varmaan aamusta iltaan, mutta juotua tuli vain iltaisin (kello 17:00 - 03:00).Sam sanoi:Olitko ihan putkeen aamusta iltaan, vai vain joka ilta? Mikäli jälkimmäinen, niin mulla saattaa olla jopa reilun puolen vuoden putki, että on joka päivä juonut jotain alkoholipitoista...
Sellaisia miehekkaita kanneja (joita polin aikaan oli about 104 vuodessa) ei meikakaan harrasta muuta kuin suomessa kaydessani. Jotenkin sinne se sopii, saunailtojen paatteeksi...Nopeahuoli sanoi:Ei jotenki humalatila kiinnosta enää ollenkaan.
Niin,siis onko tässä nyt kyse naisista vai viinasta?OoPee sanoi:Nuorena tärkeintä oli määrä, nykyisin ehkä pikkusen panostaa siihen laatuunkin![]()
Enpäs tiedäepeli sanoi:Niin,siis onko tässä nyt kyse naisista vai viinasta?![]()
Kyllä mä sen tiesin.epeli sanoi:Arvasin sen,joten sinulta kysynytkään!
Late sanoi:Enpäs tiedä
Olen ehdottomasti samaa mieltä!Late sanoi:Kyllä mä sen tiesin.
Lintu sanoi:Olen ehdottomasti samaa mieltä!
No jopas! :dunno: ww)Late sanoi:Foorumiinkin on näyttänyt tulevan uusia hymiöitä :B
Mitäpä muuta Latelle kuuluu?Late sanoi:Foorumiinkin on näyttänyt tulevan uusia hymiöitä :B
Eipä mittää erikoistaelle sanoi:Mitäpä muuta Latelle kuuluu?
Kunhan utelen.
No kiva, toisaalta.Late sanoi:Eipä mittää erikoista
Puuh! Ja Kiitos.Olga sanoi:Sinnikkyyttä ja tahtoa taistoon. Tekemättömät työt rasittavat eniten, joten eiku työhön käsiksi.