:MAD:Nopeahuoli sanoi:Mä veikkaan jaska, että se on just toisinpäin... Toiset vihdoin tajuaa![]()
Ett silleen!!!!!!!!1
:MAD:Nopeahuoli sanoi:Mä veikkaan jaska, että se on just toisinpäin... Toiset vihdoin tajuaa![]()
Meidän perheessä sai kaikki muksut tuona merkittävänä vuonna (jos oikein muistan) omat karting-autot (vai olikohan mulla ja systerillä yhteinen). Se samainen ”raato” on muuten vieläkin mulla varastossa. On hieno!Nopeahuoli sanoi:Moon ollu kesällä '86 (kesänä jolloin jaska käytti vaippoja vikaa kertaa!) kuulkaa Alkolla kuorma-automiehenä.
No jos tosta luotosta lähdetään liikkelle, niin pääsenpähän minäkin kerrankin elvisteleen oikein kunnollaNopeahuoli sanoi:Muistan kun laskettiin kaverin kanssa, että paljonko yhden kuorman (kuorma-autollisen) arvo oli (kun yksinäinen 19v jannu vei sitä pitkin Etelä-Suomea!)...
En muista enää, mutta riittiköhän puoli miljoonakaan vanhaa rahaa??Kai sinne luokkaa 14-16 palettia meni ja palettiin meni
montako laatikkoa?? 36?? Ja jokaiseen laatikkoon 12(??) putelia??? 16x36x12=6912 kertaa, mitä se sillon makso?? 70fim?? No just vajaa puoli milliä olis noilla luvuilla
Ja joku nuori just kortin saanu juippi veteli lastia pitkin ja poikin
![]()
Luottoa oli!!!
Ei tainnut käynyt mielessä käydä matkalla alkossa ostoksillaOoPee sanoi:Ja menin mä kerran kahden miljoonan shekin kanssa postiin, jalkaisin. Rystyset valkosina pidin kiinni, ettei vaan katoo![]()
Multakin voisi löytyä tuo!Sam sanoi:Kelpaako taballe ohvise 2000?
Nopeahuoli sanoi:No nyt alkaa pikkuhiljaa selviimään miksi sä asut Itävalloissa ja salanimellä OoPee![]()
![]()
![]()
Pistin tulemaan mailitse!Tblair sanoi:Ei kellaan olis Powerpointin asennuslevya?
Täältä löytyis ohvise 2003jaska sanoi:Multakin voisi löytyä tuo!
Ett silleen!!!!!!!!
Ma olin kesalla -86 yli kuukauden putkeen kannissa. Penteles sita fiilista kun joka ilta lahdettiin Circus Maximukseen, paa taynna viskia ja pernodia.Nopeahuoli sanoi:Moon ollu kesällä '86 (kesänä jolloin jaska käytti vaippoja vikaa kertaa!) kuulkaa Alkolla kuorma-automiehenä. Penteles sitä fiilistä kun sä lähdet kuorma-autolla vetään siittä vaikkapa Lohjan Alkoon, kontti täynnä Kossua ja Dry Vodkaa!
Moon rekkamies...
Se oli hienoa aikaa se!![]()
Ole hiljaa! Teba laittaaa muuten nenänakkeja!OoPee sanoi:Täältä löytyis ohvise 2003
JARNATAANKO TÄÄLLÄ?????
jaska sanoi:Ole hiljaa! Teba laittaaa muuten nenänakkeja!
Ett silleen!!!!!!1
Teuvo mitään laita. Se rauhottu kun muutti maallejaska sanoi:Ole hiljaa! Teba laittaaa muuten nenänakkeja!
Ett silleen!!!!!!1
Olitko ihan putkeen aamusta iltaan, vai vain joka ilta? Mikäli jälkimmäinen, niin mulla saattaa olla jopa reilun puolen vuoden putki, että on joka päivä juonut jotain alkoholipitoista...Myllis sanoi:Ma olin kesalla -86 yli kuukauden putkeen kannissa. Penteles sita fiilista kun joka ilta lahdettiin Circus Maximukseen, paa taynna viskia ja pernodia.![]()
Sitten tuli armeija ja pelasti.![]()
Moon juappomiäs...![]()
![]()
Se ol hianoa aikaa set!![]()