Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

elle

-------
Nopeahuoli sanoi:
Moon ollu kesällä '86 (kesänä jolloin jaska käytti vaippoja vikaa kertaa!) kuulkaa Alkolla kuorma-automiehenä.
Meidän perheessä sai kaikki muksut tuona merkittävänä vuonna (jos oikein muistan) omat karting-autot (vai olikohan mulla ja systerillä yhteinen). Se samainen ”raato” on muuten vieläkin mulla varastossa. On hieno!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Muistan kun laskettiin kaverin kanssa, että paljonko yhden kuorman (kuorma-autollisen) arvo oli (kun yksinäinen 19v jannu vei sitä pitkin Etelä-Suomea!)...

En muista enää, mutta riittiköhän puoli miljoonakaan vanhaa rahaa?? :confused: Kai sinne luokkaa 14-16 palettia meni ja palettiin meni :confused: montako laatikkoa?? 36?? Ja jokaiseen laatikkoon 12(??) putelia??? 16x36x12=6912 kertaa, mitä se sillon makso?? 70fim?? No just vajaa puoli milliä olis noilla luvuilla :D Ja joku nuori just kortin saanu juippi veteli lastia pitkin ja poikin :D

Luottoa oli!!!
No jos tosta luotosta lähdetään liikkelle, niin pääsenpähän minäkin kerrankin elvisteleen oikein kunnolla :D Roudasin nimittäin pankissa duunissa ollessani noin kerran viikossa rahakuormaa Salosta Suomen Pankkiin Turkuun (sinne päin mennessä aina kontti täynnä kolikoita plus sitten seteleitä) ja sieltä sitten taas takaisin setelikuorman kera. Tommoset 3-4 milliä markoissa oli ihan normaali lasti, siis käteisenä! Ja ikää oli siis 19 :eek:

Yksin mua, eikä ketään muutakaan, ei tosin päästetty liikenteeseen, aina piti olla mukana joku muu, yleensä se oli joku pirtsakka pankin pimu ;) Eikä siis millään panssariautolla, niinkuin televisiossa vaan farmarivolvolla, takapää raahas penkkoja niitten vitun kolikkojen painosta :D

Ja menin mä kerran kahden miljoonan shekin kanssa postiin, jalkaisin. Rystyset valkosina pidin kiinni, ettei vaan katoo :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Ja menin mä kerran kahden miljoonan shekin kanssa postiin, jalkaisin. Rystyset valkosina pidin kiinni, ettei vaan katoo :D
Ei tainnut käynyt mielessä käydä matkalla alkossa ostoksilla :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
No nyt alkaa pikkuhiljaa selviimään miksi sä asut Itävalloissa ja salanimellä OoPee :D :D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
No nyt alkaa pikkuhiljaa selviimään miksi sä asut Itävalloissa ja salanimellä OoPee :D :D :D
;)

Juu ei Alkoon tehny mieli lähtee, mutta pari kertaa kyllä leikkisästi siinä pelkääjän paikalla istuneen pimun kanssa pohdimme, että millonkohan se seuraava ruattin lautta lähtis tosta Turun satamasta :rolleyes:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli sanoi:
Moon ollu kesällä '86 (kesänä jolloin jaska käytti vaippoja vikaa kertaa!) kuulkaa Alkolla kuorma-automiehenä. Penteles sitä fiilistä kun sä lähdet kuorma-autolla vetään siittä vaikkapa Lohjan Alkoon, kontti täynnä Kossua ja Dry Vodkaa!

Moon rekkamies...

Se oli hienoa aikaa se! :)
Ma olin kesalla -86 yli kuukauden putkeen kannissa. Penteles sita fiilista kun joka ilta lahdettiin Circus Maximukseen, paa taynna viskia ja pernodia. :rolleyes:
Sitten tuli armeija ja pelasti. :mad:

Moon juappomiäs... :D :D

Se ol hianoa aikaa set! ;)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Myllis sanoi:
Ma olin kesalla -86 yli kuukauden putkeen kannissa. Penteles sita fiilista kun joka ilta lahdettiin Circus Maximukseen, paa taynna viskia ja pernodia. :rolleyes:
Sitten tuli armeija ja pelasti. :mad:

Moon juappomiäs... :D :D

Se ol hianoa aikaa set! ;)
Olitko ihan putkeen aamusta iltaan, vai vain joka ilta? Mikäli jälkimmäinen, niin mulla saattaa olla jopa reilun puolen vuoden putki, että on joka päivä juonut jotain alkoholipitoista...

elle

-------
Pomoni kävi ilmoittamassa, että reilun viikon päästä on todellakin lähdettävä pohjoisen duunimatkalle. Kahden päivän työreissu, mä yhdistän siihen vielä viikon lomankin. Tiedoksi.