Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
jaska sanoi:
Kyllä muistan! En itse ostaneena, mutta kyllä vanhempien mukana!
Ett silleen!!!!!!!!1
Johan on ollut edesvastuuttomat vanhemmat, kun ovat raahanneet jälkikasvunsa itse paheen pesään ;)

elle

-------
jaska sanoi:
Neiti voisi vähän hillitä tuota läpsyttelyä!
Mitähän minä tänään tekisin kun mikään ei tunnu sopivan Jaskalle .. ei saisi kysellä .. ei saisi kertoa juttujen alkuja .. ei saisi toistaa .. ei saisi läpsytellä ..

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Moon ollu kesällä '86 (kesänä jolloin jaska käytti vaippoja vikaa kertaa!) kuulkaa Alkolla kuorma-automiehenä. Penteles sitä fiilistä kun sä lähdet kuorma-autolla vetään siittä vaikkapa Lohjan Alkoon, kontti täynnä Kossua ja Dry Vodkaa!

Moon rekkamies... :D :D

Se oli hienoa aikaa se! :)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Sam sanoi:
Johan on ollut edesvastuuttomat vanhemmat, kun ovat raahanneet jälkikasvunsa itse paheen pesään ;)
Niin juuri! Tähän väliin sopii tarina! Serkkuni asuivat Kölnin liepeillä 80-luvun lopulla. Oltiin siellä sitten perheen kanssa vierailulla tuolla. Ajoimme sitten Moeselin vartta ja pysähdyimme viinitilalla ostoksilla/maistiaisilla. meitä oli siis 4 aikuista ja 5 lasta 2x 13v, 1x11v 1x9v (minä) ja 1x6v. Tuo 6v oli ainoa, jolle ei automaattisesti laitettu viinilasia eteen - kysyttiin eka vanhemmilta!

Mitenköhän tuo olisi Suomessa toiminut.
Ett silleen!!!!!!!!1

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Mitähän minä tänään tekisin kun mikään ei tunnu sopivan Jaskalle .. ei saisi kysellä .. ei saisi kertoa juttujen alkuja .. ei saisi toistaa .. ei saisi läpsytellä ..
Kyllä minä olen hankala! No kerro vaikka ne juttujen loput!
Ett silleen!!!!!!!!!1

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nopeahuoli sanoi:
Moon ollu kesällä '86 (kesänä jolloin jaska käytti vaippoja vikaa kertaa!)
Miten hemmetissä sä tiedät mun vaippakulutuksen noin saatanan tarkkaan!

Itse asiassa tuona kesänä aloitin futiksen pelaamisen \o/
Ett silleen!!!!!!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Moon ollu kesällä '86 (kesänä jolloin jaska käytti vaippoja vikaa kertaa!) kuulkaa Alkolla kuorma-automiehenä. Penteles sitä fiilistä kun sä lähdet kuorma-autolla vetään siittä vaikkapa Lohjan Alkoon, kontti täynnä Kossua ja Dry Vodkaa!

Moon rekkamies... :D :D

Se oli hienoa aikaa se! :)
No pärkkeles... minä kuule kuskasin pari kertaa suurehkolla pakettiautolla täyden kuorman (ja kun sanon täys, niin se tosiaan oli täys!) viinaa Vanhalle YO-talolle. Se oli hianoo, kaikkien akateemisten viinahappojen viihtyvyys oli pelkästään mun käsissä :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Muistan kun laskettiin kaverin kanssa, että paljonko yhden kuorman (kuorma-autollisen) arvo oli (kun yksinäinen 19v jannu vei sitä pitkin Etelä-Suomea!)...

En muista enää, mutta riittiköhän puoli miljoonakaan vanhaa rahaa?? :confused: Kai sinne luokkaa 14-16 palettia meni ja palettiin meni :confused: montako laatikkoa?? 36?? Ja jokaiseen laatikkoon 12(??) putelia??? 16x36x12=6912 kertaa, mitä se sillon makso?? 70fim?? No just vajaa puoli milliä olis noilla luvuilla :D Ja joku nuori just kortin saanu juippi veteli lastia pitkin ja poikin :D

Luottoa oli!!!