OoPee
Nuori ikäisekseen
Suoraan mun aromapalloihinelle sanoi:*läps*
Suoraan mun aromapalloihinelle sanoi:*läps*
Neiti voisi vähän hillitä tuota läpsyttelyä!elle sanoi:*läps*
SinisiinNopeahuoli sanoi:Minkä värisiin???
Johan on ollut edesvastuuttomat vanhemmat, kun ovat raahanneet jälkikasvunsa itse paheen pesäänjaska sanoi:Kyllä muistan! En itse ostaneena, mutta kyllä vanhempien mukana!
Ett silleen!!!!!!!!1
Mitähän minä tänään tekisin kun mikään ei tunnu sopivan Jaskalle .. ei saisi kysellä .. ei saisi kertoa juttujen alkuja .. ei saisi toistaa .. ei saisi läpsytellä ..jaska sanoi:Neiti voisi vähän hillitä tuota läpsyttelyä!
Niin juuri! Tähän väliin sopii tarina! Serkkuni asuivat Kölnin liepeillä 80-luvun lopulla. Oltiin siellä sitten perheen kanssa vierailulla tuolla. Ajoimme sitten Moeselin vartta ja pysähdyimme viinitilalla ostoksilla/maistiaisilla. meitä oli siis 4 aikuista ja 5 lasta 2x 13v, 1x11v 1x9v (minä) ja 1x6v. Tuo 6v oli ainoa, jolle ei automaattisesti laitettu viinilasia eteen - kysyttiin eka vanhemmilta!Sam sanoi:Johan on ollut edesvastuuttomat vanhemmat, kun ovat raahanneet jälkikasvunsa itse paheen pesään![]()
Kyllä minä olen hankala! No kerro vaikka ne juttujen loput!elle sanoi:Mitähän minä tänään tekisin kun mikään ei tunnu sopivan Jaskalle .. ei saisi kysellä .. ei saisi kertoa juttujen alkuja .. ei saisi toistaa .. ei saisi läpsytellä ..
Mie en mene saunaan!Nopeahuoli sanoi:Aissatana
Mitäs nyt tehään???![]()
Miten hemmetissä sä tiedät mun vaippakulutuksen noin saatanan tarkkaan!Nopeahuoli sanoi:Moon ollu kesällä '86 (kesänä jolloin jaska käytti vaippoja vikaa kertaa!)
jaska sanoi:
Itse asiassa tuona kesänä aloitin futiksen pelaamisen \o/
Ett silleen!!!!!!!!
No pärkkeles... minä kuule kuskasin pari kertaa suurehkolla pakettiautolla täyden kuorman (ja kun sanon täys, niin se tosiaan oli täys!) viinaa Vanhalle YO-talolle. Se oli hianoo, kaikkien akateemisten viinahappojen viihtyvyys oli pelkästään mun käsissäNopeahuoli sanoi:Moon ollu kesällä '86 (kesänä jolloin jaska käytti vaippoja vikaa kertaa!) kuulkaa Alkolla kuorma-automiehenä. Penteles sitä fiilistä kun sä lähdet kuorma-autolla vetään siittä vaikkapa Lohjan Alkoon, kontti täynnä Kossua ja Dry Vodkaa!
Moon rekkamies...![]()
Se oli hienoa aikaa se!![]()
No kaikki ei vaan tajua!Nopeahuoli sanoi:Mä puolestani lopetin futiksen pelaamisen jo 7 vuotta tota ennen kun se oli niin tylsää.
Nopeahuoli sanoi:Mä puolestani lopetin futiksen pelaamisen jo 7 vuotta tota ennen kun se oli niin tylsää.
Mä veikkaan jaska, että se on just toisinpäin... Toiset vihdoin tajuaajaska sanoi:No kaikki ei vaan tajua!
Ett silleen!!!!!!!1
Mitäs aloit pelaamaan sitte??OoPee sanoi:![]()
![]()
![]()
Niin muuten minäkin!![]()