arnold
Kohtalaisen turha tyyppi
jaska sanoi:Ei olut ole pahaa!
Ihan rohkeesti kerro vaan se vuosiluku!
Ett silleen!!!!!!!!
-86 (eikös kaikki naiset ole 18-vuotta täytettyään aina sen "ikäinen")
jaska sanoi:Ei olut ole pahaa!
Ihan rohkeesti kerro vaan se vuosiluku!
Ett silleen!!!!!!!!
Aika lähelle arvattu! Mä olen 17 ja sitten muutamia vuosia elämänkokemusta ..arnold sanoi:-86 (eikös kaikki naiset ole 18-vuotta täytettyään aina sen "ikäinen")![]()
Juu ja varsinkin intin jälkeen kun muutin takas Stadiin, niin silloin meillä oli niihin mestoihin aina vipit (jonon ohi ja maksamatta) missä me käytiinOoPee sanoi:Harvemmin multakaan papereita kyseltiin paitti mestoissa joissa ne kysyttiin ihan kaikilta (esim. Arcadian lihatiski, jossa paperit kysyttiin viiskytävuotialtakin, koska ne oli jäänny Alkon tarkastuksissa niin monta kertaa kiinni). Loppujenlopuks sitä tuli pyörittyä kuitenmin aika aktiivisesti ns. kantamestoissa joissa portsarit ja etenkin tarjoilijattaret () oli jo vähintäänkin hyvänpäivän tuttuja
Sitäpaitti niinkuin Noubekaan, en minäkään ole enkä ollut tuolloinkaan mikään vaahtosammuttimenmittainen marjanpoimija
![]()
Arkussa oon tainnu käydä kolme tai neljä kertaa, Kynällä yhtä harvoin. Hauskaa oli joka kerralla, tosin sillä porukalla olis ollu hauskaa omissa hautajaisissakinNopeahuoli sanoi:Arkussa kävin kai kerran, samoin kun KY:llä (ei Yrjolällä), notta ne ei kuulunu meidän repertuaariin...
![]()
![]()
"En aio harrastaa seksiä ennen avioliittoa"Missifinalisti Anne Soininen paljastaa
Varsinkin kun ihan yhtälailla akka rikko sääntöjä myymällä sulle kolme paukkua kerrallaNopeahuoli sanoi:Vitun DDR![]()
Todellakin!OoPee sanoi:Varsinkin kun ihan yhtälailla akka rikko sääntöjä myymällä sulle kolme paukkua kerralla![]()
![]()
![]()
Kyseessähän on ilmiselvä kuallu lahnaTblair sanoi:"En aio harrastaa seksiä ennen avioliittoa"
Miss Suomi -kisan finalistin Anne Soinisen mielestä seksiä ei tulisi harrastaa ennen avioliittoa. Hän tunnustaa avoimesti olevansa vielä neitsyt.
Katso finalistien saunapuhtaat kuvat
Anne on saanut kotoa elämänohjeet, joita hän noudattaa.
- Mutta en missään nimessä tuomitse ketään, joka käyttää alkoholia ja hankkii irtosuhteita ravintoloista. Sellainen elämä ei mielestäni johda mihinkään, sillä siitä puuttuu syvempi merkitys. Siinä haetaan hetkellistä eikä pysyvää ja aitoa rakkautta, Anne sanoo.
Anne itse aikoo toimia esikuvana nuorille.
- Mielestäni tarvitaan esikuvia nuorille. Se on yksi syy, miksi tulin tähän kisaan. Mielestäni täytyy myös uskaltaa olla esillä ja sanoa, mitä on sanottavaa. Totta kai kunnioittaen toisia. Haluan, että myös minua kunnioitetaan, ja niin on tehtykin.
![]()
![]()
Eino Makunen vetaa takaapain ja nauraa partaansa.
En tiedä miten on teillä muilla, mutta nyt kun tosiaan alkoi muistot tulvia mieleen, niin ne parhaat "keikat" ei ollu koskaan ravinteli-iltoja vaan joko ihan puhtaita kotibailuja isolla remmillä ja koko yön tai sitten venekeikat (oli peräti kolmella kaverilla/niiden vanhemmilla aika kivanoloiset botskit) jonnekin Naantaliin, Hankoon tai vastaavaan, tai muuten vaan koko viikonlopun mittaiset örvellykset, juhannuksena tai ihan muuten vaan, jossain saaristossa kavereiden mökeillä. Ja tulihan sitä kerran painettua venheellä ihan Affenanmaallekin saakka ja siellä meinattiin joutua putkaan, kun kaverit kävi laskemassa jonkun hotellin lipputangosta ruattin lipun alasNopeahuoli sanoi:Noi oli perkele aikoja!
No kerro ny mikä juttuNopeahuoli sanoi:![]()
Meilasin eilen Ylen teksti-tv:lle yhdestä pikku jutusta. Muuttivat sen![]()
Ttu mulla on valtaa!!!!![]()