elle sanoi:Jaska, kerrohan mistä sä olet aamulla herännyt ..
”Olin just aamulla menossa suihkuun, kun tuli TV:stä ..”
jaska sanoi:Sain!
Ett silleen!!!!!!!!!1
elle sanoi:Jaska, kerrohan mistä sä olet aamulla herännyt ..
”Olin just aamulla menossa suihkuun, kun tuli TV:stä ..”
No jopas!OoPee sanoi:
Ah, vuosi 89. Se oli vuosi jolloin Noube oppi juomaan kalijaa!jaska sanoi:Hyvä tietää. Tosin täytyy myöntää että kesällä kaheksankytäyhdeksän mä en ajatellut olutta miltään kantilta!
Ett silleen!!!!!!!!1
Jep, laita ne hardcore jutut mielellään vaikka privanajaska sanoi:No jopas!
Ellepä kyselee kovasti! Ei sitä kaikki yksityiskohtia kerrota!
Ett silleen!!!!!!!!!
Kuitenkin janoat noita detaileja. Mutta ei niitä sulle kerrota!Zetor sanoi:Jep, laita ne hardcore jutut mielellään vaikka privana![]()
Vanhaks sitten ootit... Minä join lonkeroa jne. kunnes yksissä riparibileissä loppu lonkku jne. kesken. Ostin sitten kaverilta olutta, pari ekaa meni irvistellen - siitä etiäppäin on mennyt hymyssä suin...OoPee sanoi:Ei muuten maistunu mullekaan aluks bisse, joskus yhdeksäntoistavuotiaana, eli pikkusen aikasemmin kuin Noubelle, se sitten yhtäkkiä alkoikin maistua ihan juotavalta ja siihen loppu kaikenmaailman Sininen Enkeli -tyyppisten viritysten ryystäminen, eihän niistä tullu ku huono olo ja kauhee jysäri![]()
Juu, kossu-kola oli kans mulla aika tavallinen juomavalinta. Tuli toki sitten koitettua vähän eksottisempiakin, niinkuin appelsiinimehua vodkalla tai peräti CamparillaNopeahuoli sanoi:Mä vedin pikkupoikana aina Kossu-kolaa Bottalla
![]()
vm. 68.jaska sanoi:Vanhaks sitten ootit... Minä join lonkeroa jne. kunnes yksissä riparibileissä loppu lonkku jne. kesken. Ostin sitten kaverilta olutta, pari ekaa meni irvistellen - siitä etiäppäin on mennyt hymyssä suin...![]()
Juu, mutta ton jälkeen siirryin pelkkään kaljaan ja kyllä pidin siitä jo 16 kesäsenä - siis sitä joi jo ilollaNopeahuoli sanoi:Kyllähän sitä joskus ihan junnuna veti kotibileissä kassin kaljaa hirveellä irvityksellä (ne 3-4 ekaa), kun mitään muutakaan ei ollu saanu, eikä faijaltakaan viittiny enää pölliä
Nopeahuoli sanoi:
Faijan kaveri sano kerran kun ne otti saunanapsuja meillä, että "jopa on Kossun maku muuttunut sitte viime maistaman"No oli kai kun juniori-Noube oli vetänyt sieltä kolmanneksen omaan "taskuun" ja täyttänyt pullon vedellä(voi niitä aikoja!
)
Nopeahuoli sanoi:Kyllähän sitä joskus ihan junnuna veti kotibileissä kassin kaljaa hirveellä irvityksellä (ne 3-4 ekaa), kun mitään muutakaan ei ollu saanu, eikä faijaltakaan viittiny enää pölliä
Faijan kaveri sano kerran kun ne otti saunanapsuja meillä, että "jopa on Kossun maku muuttunut sitte viime maistaman"No oli kai kun juniori-Noube oli vetänyt sieltä kolmanneksen omaan "taskuun" ja täyttänyt pullon vedellä
![]()
(voi niitä aikoja!
)
Ikäloppu!OoPee sanoi:vm. 68.
Sait Arska juuri kutsun joskus hamassa tulevaisuudessa pidettävään UP-saunailtaan juomanlaskijaksiarnold sanoi:Mä en kyl tiedä, oonko jotenkin "rikki" ku muhun ei tuollaiset lipiteltävät juomat (olut, lonkero siideri) oikein tahdo upota muutamaa pulloa enempää.![]()
Whittu, mä olin tuolloin jo käynny pari kertaa Ruattissa ja kerran Lanzarotella :eek!:jaska sanoi:Ikäloppu!
t. vm. (vauhdin maailma?) 80!
Ett silleen!!!!!!!1