Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

elle

-------
Jaska, kerrohan mistä sä olet aamulla herännyt ..

”Olin just aamulla menossa suihkuun, kun tuli TV:stä ..”

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
elle sanoi:
Jaska, kerrohan mistä sä olet aamulla herännyt ..

”Olin just aamulla menossa suihkuun, kun tuli TV:stä ..”

Naapuri on taas pitänyt telkkaria ilmeisen kovalla :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
jaska sanoi:
Hyvä tietää. Tosin täytyy myöntää että kesällä kaheksankytäyhdeksän mä en ajatellut olutta miltään kantilta!
Ett silleen!!!!!!!!1
Ah, vuosi 89. Se oli vuosi jolloin Noube oppi juomaan kalijaa! :D Suuri vuosi!! :mad: Se oli kahta viikkoa ennen kun suuri Australian valloitus alkoi... Ostin Fostersia tuolla Penangin paradiissios saarella Malesiassa ja lipittelin sitä siinä hotellin partsilla ja kattelin pitkälle auringonlaskuun, meren tuolle puolen. Ensimmäiset kaljat, jotka join suurella mielihyvällä, en naamaa irvistäen :D Noh, sen verran täytyy myöntää, että sitte Ausseissa se mopo lähti käsistä ja kalija rupes oikeen maistumaan eikä loppua näy edelleenkään ;)

Niin, huomenta vaan! :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ei muuten maistunu mullekaan aluks bisse, joskus yhdeksäntoistavuotiaana, eli pikkusen aikasemmin kuin Noubelle, se sitten yhtäkkiä alkoikin maistua ihan juotavalta ja siihen loppu kaikenmaailman Sininen Enkeli -tyyppisten viritysten ryystäminen, eihän niistä tullu ku huono olo ja kauhee jysäri :rolleyes:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Ei muuten maistunu mullekaan aluks bisse, joskus yhdeksäntoistavuotiaana, eli pikkusen aikasemmin kuin Noubelle, se sitten yhtäkkiä alkoikin maistua ihan juotavalta ja siihen loppu kaikenmaailman Sininen Enkeli -tyyppisten viritysten ryystäminen, eihän niistä tullu ku huono olo ja kauhee jysäri :rolleyes:
Vanhaks sitten ootit... Minä join lonkeroa jne. kunnes yksissä riparibileissä loppu lonkku jne. kesken. Ostin sitten kaverilta olutta, pari ekaa meni irvistellen - siitä etiäppäin on mennyt hymyssä suin... :D
Ett silleen!!!!!!!!!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Kyllähän sitä joskus ihan junnuna veti kotibileissä kassin kaljaa hirveellä irvityksellä (ne 3-4 ekaa), kun mitään muutakaan ei ollu saanu, eikä faijaltakaan viittiny enää pölliä :D

Faijan kaveri sano kerran kun ne otti saunanapsuja meillä, että "jopa on Kossun maku muuttunut sitte viime maistaman" :D No oli kai kun juniori-Noube oli vetänyt sieltä kolmanneksen omaan "taskuun" ja täyttänyt pullon vedellä :D :D (voi niitä aikoja! :rolleyes: )

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
:D Mä vedin pikkupoikana aina Kossu-kolaa Bottalla :D
Juu, kossu-kola oli kans mulla aika tavallinen juomavalinta. Tuli toki sitten koitettua vähän eksottisempiakin, niinkuin appelsiinimehua vodkalla tai peräti Camparilla :rolleyes:

Noh, tuo oli vielä niitä aikoja, jolloin pitkää tilattaessa tuli automaattisesti nelosolutta :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Vanhaks sitten ootit... Minä join lonkeroa jne. kunnes yksissä riparibileissä loppu lonkku jne. kesken. Ostin sitten kaverilta olutta, pari ekaa meni irvistellen - siitä etiäppäin on mennyt hymyssä suin... :D
vm. 68.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nopeahuoli sanoi:
Kyllähän sitä joskus ihan junnuna veti kotibileissä kassin kaljaa hirveellä irvityksellä (ne 3-4 ekaa), kun mitään muutakaan ei ollu saanu, eikä faijaltakaan viittiny enää pölliä :D
Juu, mutta ton jälkeen siirryin pelkkään kaljaan ja kyllä pidin siitä jo 16 kesäsenä - siis sitä joi jo ilolla ;)

Nopeahuoli sanoi:

Faijan kaveri sano kerran kun ne otti saunanapsuja meillä, että "jopa on Kossun maku muuttunut sitte viime maistaman" :D No oli kai kun juniori-Noube oli vetänyt sieltä kolmanneksen omaan "taskuun" ja täyttänyt pullon vedellä(voi niitä aikoja! :rolleyes: )
:D :D Mä sain kyllä aina luvan ja vanhemmat osti mulle juotavaa. Idealla "Joka tapauksessa ostat, parempi että me sit tiedetään mitä juot ja missä" Kun kerroin mihin meen ja mitä juon niin vanhemmat kustansi :D Toki aina liian vähän, omia reittejä sit hankittiin vahvistuksia :D :D

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Mä en kyl tiedä, oonko jotenkin "rikki" ku muhun ei tuollaiset lipiteltävät juomat (olut, lonkero siideri) oikein tahdo upota muutamaa pulloa enempää. :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:

Faijan kaveri sano kerran kun ne otti saunanapsuja meillä, että "jopa on Kossun maku muuttunut sitte viime maistaman" :D No oli kai kun juniori-Noube oli vetänyt sieltä kolmanneksen omaan "taskuun" ja täyttänyt pullon vedellä :D :D (voi niitä aikoja! :rolleyes: )
:D :D :D

Toi kossunpullon täyttäminen vedellä on klassinen veto tossa iässä, tosin minä en koskaan moiseen ryhtyny :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
arnold sanoi:
Mä en kyl tiedä, oonko jotenkin "rikki" ku muhun ei tuollaiset lipiteltävät juomat (olut, lonkero siideri) oikein tahdo upota muutamaa pulloa enempää. :rolleyes:
Sait Arska juuri kutsun joskus hamassa tulevaisuudessa pidettävään UP-saunailtaan juomanlaskijaksi :D