Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
juu, ne hymiön osoitteet viittaa tällä hetkellä vanhoihin UBB:n systeemeihin.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Tuskin se sua tarkotti :confused:
Eilispäivän juttuja, ei muistella niitä vanhoja!

Ootteko muuten huomannut, että tää rytmi on aina sama.

Ensin kotimaanpellet - arnold, sam ja minä, melkein samaan aikaan pikkasen ennen kasia. Sitten Palkkis toteaa lähtevänsä kotiin, pian seuraamme liittyy Oopee. 9:n ja 10:n välillä (Suomen aikaa) Noppis. Myllis ja elle tulee yleensä 10:n jälkeen ja Teba millon sattuu!
Ett silleen!!!!!!!!1

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
jaska sanoi:

Ensin kotimaanpellet - arnold, sam ja minä, melkein samaan aikaan pikkasen ennen kasia. Sitten Palkkis toteaa lähtevänsä kotiin, pian seuraamme liittyy Oopee. 9:n ja 10:n välillä (Suomen aikaa) Noppis. Myllis ja elle tulee yleensä 10:n jälkeen ja Teba millon sattuu!
Ett silleen!!!!!!!!1

Nää on näitä ihmiselon rutiineja ja sitä kuuluisaa "helmenharmaata arkipäivää". Mä nostan sille peukkua! ;)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:

Ett silleen!!!!!!!!1
Juu, Teuvohan kuulemma tosiaankin tulee vähän milloin sattuu :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Teiän on sitten pakko ajatella JOKA ASIASTA kaksimielisesti!
Ett silleen!!!!!!!!
Ei suinkaan. Kaheksankytäyhdeksän kesällä kaveri totes, että bisse on loppu. Suhtauduin asiaan hyvinkin yksimielisesti!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Ei suinkaan. Kaheksankytäyhdeksän kesällä kaveri totes, että bisse on loppu. Suhtauduin asiaan hyvinkin yksimielisesti!
Hyvä tietää. Tosin täytyy myöntää että kesällä kaheksankytäyhdeksän mä en ajatellut olutta miltään kantilta!
Ett silleen!!!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Hyvä tietää. Tosin täytyy myöntää että kesällä kaheksankytäyhdeksän mä en ajatellut olutta miltään kantilta!
Ett silleen!!!!!!!!1
No sähän taisit olla tuolloin vielä Pamperseissä, minä sen sijaan olin jo melkein aikamies :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Huomenta!

.. olenko mä taas liian aikaisin liikkeellä.
Ei, sä tulit just sopivasti :)

:doubtful:

Jaskalla tiedoksi, tämä oli taas ihan sitä yksimielistä kommunikointia :rolleyes:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
No sähän taisit olla tuolloin vielä Pamperseissä, minä sen sijaan olin jo melkein aikamies :rolleyes:
En nyt ihan! Olin siinä vanhempien kannalta loistavassa iässä, että uhmaikä oli loppu (jos se minulta on nyt koskaan loppunut) mutta murrosikä ei vielä ollut ovella!
Ett silleen!!!!!!!1