Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Whittu, mä olin tuolloin jo käynny pari kertaa Ruattissa ja kerran Lanzarotella :eek!: :D
Mä en ole vieläkään käynyt Etelä-saksaa / Unkaria etelämpänä!
Ett silleen!!!!!!!!!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei meilläkään ikinä himassa napistu, jos meikä tuli jurrissa himaan tai oli (niitä lukuisia) himabileitä (faijahan sitä viinaa Suomen kansalle teki ;) ), mutta ei ne tainnu koskaan mulle viinaa oikeen hakee. Himassa sitä oli niin paljon, että sieltä sai vähän joskus ottaa "pahimpaan hätään" ;) mutta tosiaan hakikset oli aina muita kun omia vanhempia... Ymmärrettävistäkin syistä (ainakin mulle) ;) Ja Rajamäen Alkossa oli muuten yhden parhaimman kaverin mutsi myyjänä eikä siltä ollu ikinä ongelmaa saada alkoholia, jos vaan kehtas mennä ineen hakeen... Ei kyllä useinkaan kehdannu :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Mä en ole vieläkään käynyt Etelä-saksaa / Unkaria etelämpänä!
Ett silleen!!!!!!!!!
Mitäpä sitä pidemmälle meniskään, eihän siellä oo mitään nähtävääkään !

..paitti Elle ;)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
jaska sanoi:
Ensin kotimaanpellet - arnold, sam ja minä, melkein samaan aikaan pikkasen ennen kasia. Sitten Palkkis toteaa lähtevänsä kotiin, pian seuraamme liittyy Oopee. 9:n ja 10:n välillä (Suomen aikaa) Noppis. Myllis ja elle tulee yleensä 10:n jälkeen ja Teba millon sattuu!
Pitaa paikkansa. :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
jaska sanoi:
Ikäloppu!

t. vm. (vauhdin maailma?) 80!
Ett silleen!!!!!!!1
Mikä ihmeen ikäloppu tässä nyt ollaan?? :D Meillä oli OoPeen kanssa jo pillu mielessä kun jaska vasta pasko ekoja sinappeja vaippoihinsa :D Ja kun jaska meni kouluun meikät veti jo tico ticoo maailman mannuilla, baareissa ja ties missä.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee sanoi:
Toi kossunpullon täyttäminen vedellä on klassinen veto tossa iässä, tosin minä en koskaan moiseen ryhtyny :rolleyes:
En minakaan, en sen jalkeen kun olin testannut sita pernod pulloon.

Kiinni jain. :D

elle

-------
jaska sanoi:
Ellepä kyselee kovasti! Ei sitä kaikki yksityiskohtia kerrota!
Mä en enää tiedä miten mun pitäisi suhtautua tuolla asiakeskustelun puolella kirjoitettuihin juttuihin, jos tässä asiassa ei tulekaan jännittävää selitystä ..

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Ei meilläkään ikinä himassa napistu, jos meikä tuli jurrissa himaan tai oli (niitä lukuisia) himabileitä (faijahan sitä viinaa Suomen kansalle teki ;) ), mutta ei ne tainnu koskaan mulle viinaa oikeen hakee. Himassa sitä oli niin paljon, että sieltä sai vähän joskus ottaa "pahimpaan hätään" ;) mutta tosiaan hakikset oli aina muita kun omia vanhempia... Ymmärrettävistäkin syistä (ainakin mulle) ;) Ja Rajamäen Alkossa oli muuten yhden parhaimman kaverin mutsi myyjänä eikä siltä ollu ikinä ongelmaa saada alkoholia, jos vaan kehtas mennä ineen hakeen... Ei kyllä useinkaan kehdannu :(
Mulle ei tuu mieleen ku muutama yritys hankkia kaupasta viinaa alaikäisenä. Englannissa seittemäntoistakesäisenä ja siellä se ei ollu ongelma (elämäni ekat vodkakännit), sitten jälleen seittemäntoistakesäisenä Las Palmasissa (yllättäen ei ongelma), jossa ostin pullon Bacardia, piilotin sen laukkuuni (en tietenkään kertonu vanhemmilleni) ja tullissa sitten tungin häikelemättömästi laukun 12-vuotiaan pikkusysterini kannettavaksi sillä periaatteella, että "ei ne tommosta skidiä kuitenkaan tarkista" :D Ja sit se vika kerta joskus kaheksantoistakesäisenä Alkon tiskillä:
"yks kossu kiitos"
"saiskos paperit"
"tjaa... jospa sittenkin ottaisin 10 pulloa Lapparia!" :eek: :eek:
:D

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jos oluen ostamisesta puhutaan, niin koitin kerran käydä kaupasta ostamassa. Mulla oli luonnollisesti serkun paperit - kaikki meni siihen saakka hyvin, kunnes myyjä totes: "Sori mä tunnen sun broidin ja sen sukunimi on kyllä Soininen, eikä XXXXX"
:eek!: En sitten saanut olutta :(
Ett silleen!!!!!!!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Mikä ihmeen ikäloppu tässä nyt ollaan?? :D Meillä oli OoPeen kanssa jo pillu mielessä kun jaska vasta pasko ekoja sinappeja vaippoihinsa :D Ja kun jaska meni kouluun meikät veti jo tico ticoo maailman mannuilla, baareissa ja ties missä.
Jeeeees! Kauniita sanoja viisaalta UP-veljeltäni! :D :D

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Mä en enää tiedä miten mun pitäisi suhtautua tuolla asiakeskustelun puolella kirjoitettuihin juttuihin, jos tässä asiassa ei tulekaan jännittävää selitystä ..
ihan miten haluut! ;) kato mie elän täällä harmaan arkisessa suomessa, kaikkeen mitä mä teen ei liity jännittävää selitystä ;)

Alkoholikeskusteluun - ilm. "pienikokosuuteni" takia mulla taitaa olla yhen käden sormella laskettavissa ne kerrat, kun oikeesti jouduin jättää ostokset tiskille, kun ei ikä riitä!
Ett silleen!!!!!!!

elle

-------
Olut on muuten aina yhtä pahaa!

T: vm. .. öö .. !

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Sikäli hauska juttu, että multa ei olla ikinä kysytty papereita ravintelin ovella ja kerran (en kyllä muista missä) taidettiin kysyä Alkon tiskillä. Mulla on jääny toi osa nuoruusajan spennaamisesta kokonaan väliin :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Sikäli hauska juttu, että multa ei olla ikinä kysytty papereita ravintelin ovella ja kerran (en kyllä muista missä) taidettiin kysyä Alkon tiskillä. Mulla on jääny toi osa nuoruusajan spennaamisesta kokonaan väliin :(
Harvemmin multakaan papereita kyseltiin paitti mestoissa joissa ne kysyttiin ihan kaikilta (esim. Arcadian lihatiski, jossa paperit kysyttiin viiskytävuotialtakin, koska ne oli jäänny Alkon tarkastuksissa niin monta kertaa kiinni). Loppujenlopuks sitä tuli pyörittyä kuitenmin aika aktiivisesti ns. kantamestoissa joissa portsarit ja etenkin tarjoilijattaret (;)) oli jo vähintäänkin hyvänpäivän tuttuja :) Sitäpaitti niinkuin Noubekaan, en minäkään ole enkä ollut tuolloinkaan mikään vaahtosammuttimenmittainen marjanpoimija ;)