Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair sanoi:
190 senttinen, 92 kiloinen Brysselilaismies etsi paivakahviseuraa. Tositarkoituksella. No. 198007 - Flemish Charmer

Poistettiin.
Ei poistettu vaan tuo sana "etsi" korvattiin sanalla "tarjoaa"! Noubehan tossa taannoin just mainitsi, että sille on uudet bisnekset mielessä, joku kubbe kuulemma tuli ihan himaan esittelemään jotain "juttua", josta voi tulla vaikka mitä :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Kyllä, koodi on murrettu. Minä oon elle ja elle on minä. Sisko ja sen veli. Velli ja sen sisqo.

Ett tällee!!!1/2

elle

-------
Voi, voi! Mä meinasin huomenna ottaa aamupäivän töistä vapaaksi ja lähteä tuohon ”takapihalle” laskettelemaan, mutta nyt mua pyydettiinkin tuuraamaan huomenna pari muksujen balettituntia enkä kehdannut kieltäytyä.

No eipä noi Juran rinteet niin ihmeellisiä olisi olleet (sellaista Lapin tasoa), mutta toi ilma ..

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Sitä luokkaa?
Koko ajan läpsäyttelemässä, kertoo kaikesta ekan osan "Muutin tekstiTV:n tietoja", mutta ei sitä toista (mitä muutti) jne.
Ett silleen!!!!!!!!1

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Rupee nyt vielä läpsimään, niin meillä on sitten 3 elleä!
Ett silleen!!!!!!!!
Voi voi Jaska-kulta, en ehdi, pitää lähteä erään mielenkiintoisen tapauksen kanssa takapihalle vetämään balettituntia!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Rupeaa työkiireet painamaan päälle:eek: Tuli noista alaikäisenä ostetuista juomista mieleen, että itse harrastin useinkin kaljan hakemista. Minulta usein kysyttiin papereita, pienikokoinen kun olen (itse asiassa on kysytty jopa 27-vuotiaana:eek: jolloin otin sen luonnollisesti kohteliaisuutena), mutta melkein aina meni läpi, kun näytti ajokorttia. Eivät viitsineet tarkistaa tarkemmin ikää, kunhan kuva täsmäsi. Tämä päti varsinkin isommissa kaupoissa vilkkaampaan aikaan:D Ei taidan Jaskakaan muistaa aikaa, kun alkosta piti kaikki ostokset pyytää tiskiltä, ei ollut itsepalvelusta tietoakaan.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Sam sanoi:
Ei taidan Jaskakaan muistaa aikaa, kun alkosta piti kaikki ostokset pyytää tiskiltä, ei ollut itsepalvelusta tietoakaan.
Kyllä muistan! En itse ostaneena, mutta kyllä vanhempien mukana!
Ett silleen!!!!!!!!1

elle

-------
OoPee sanoi:
Voi voi Jaska-kulta, en ehdi, pitää lähteä erään mielenkiintoisen tapauksen kanssa takapihalle vetämään balettituntia!
*läps*