OoPee
Nuori ikäisekseen
Mukku se on niin rumajaska sanoi:On yksi parhaita pikkuautoja mitä olen ajanut.
Mukku se on niin rumajaska sanoi:On yksi parhaita pikkuautoja mitä olen ajanut.
Epäilemättäjaska sanoi:Kauneus on katsojan silmissä!
VPK: kyl mä ymmärrän et se halpa on, mut pitääksen olla noin rumakii!OoPee sanoi:Mukku se on niin ruma![]()
Joo, se oli se kuva missä tuo kuvasuhteella 1:1elle sanoi:Olenkohan mä nähnyt tuosta Jaskan kauniista autokuvasta hieman pienemmänkin version .. että sellanen olis ehkä olemassa .. (kunhan muistelen).
Näkemyshän se on tuokin:eek!:OoPee sanoi:Mulkku se on niin ruma![]()
Katos vaan! Käytän itsekin ihan samaa sivustoa ja äskeisen hakuni rajasin '94 mallisiin ja uudempiin. Siksi siis toi ei osunut silmään...Palkopoika sanoi:Tässä , ei toi bränä oo mutta vaikuttaa vähän ajetulta. Dieselit on kaikki varmaan 300+ työnnettyjä.
:doubtful: :doubtful: :doubtful: :doubtful:Sam sanoi:Näkemyshän se on tuokin:eek!:
Nopeahuoli sanoi:Tää on siistii kun näkee ton montako "views" tää meidän toikki on saanut jo... 155 postausta ja melkeen tuhat "view"ta
Eiku mä ihan vaan sitä kun jengi niin touhotti aina, että IKINÄ EN UP TOIKKIA OLE LUKENUT KUN EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA!!!!
![]()
![]()
Juu, no nuo viewsit on kyllä hiukan harhaanjohtavia.. Esim. postatessasi kerran toikkiin viewejä tulee kaksi, ennen postausta sekä postauksen jälkeen, kun palaat automaattisesti takaisin toikkiin.Nopeahuoli sanoi:Tää on siistii kun näkee ton montako "views" tää meidän toikki on saanut jo... 155 postausta ja melkeen tuhat "view"ta
Eiku mä ihan vaan sitä kun jengi niin touhotti aina, että IKINÄ EN UP TOIKKIA OLE LUKENUT KUN EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA!!!!
![]()
![]()