Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

elle

-------
Olenkohan mä nähnyt tuosta Jaskan kauniista autokuvasta hieman pienemmänkin version .. että sellanen olis ehkä olemassa .. (kunhan muistelen).

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee sanoi:
Mukku se on niin ruma :(
VPK: kyl mä ymmärrän et se halpa on, mut pitääksen olla noin rumakii!

Joo, ei oo kauneudella varusteltu auto ei, mutta koko homman nimi onkin se, että kun ykkösautona on kauneuden perikuva (joojoo, maukuja on monia), niin kakkosena saakin olla "räjähtämäisillään oleva finni" ;)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Eiköhän semmonen voida järjestää - jos välttämättä haluat nähdä ;)
Ett silleen!!!!!!!!

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
elle sanoi:
Olenkohan mä nähnyt tuosta Jaskan kauniista autokuvasta hieman pienemmänkin version .. että sellanen olis ehkä olemassa .. (kunhan muistelen).
Joo, se oli se kuva missä tuo kuvasuhteella 1:1 :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tiedoksi!

PP - poistun paskalle
RR - ruipasen ryynille
KK - kaahaan kakalle
GG - goiggelehdin gebardille
LL - lähen lakulle

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Huomenta! Täällä tänäänkin hässäkkä, pitää tehdä duunejakin.:mad:
Eikös muuten kahella donalla saa Golf 3:sia, siis ihan oikeita autojakin?:wink:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Näyttävät olevan lähempänä neljää kun kahta tonnia. 2500egee ni saat ysinelosen 330.000 ajetun kohlon.

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Tässä , ei toi bränä oo mutta vaikuttaa vähän ajetulta. Dieselit on kaikki varmaan 300+ työnnettyjä.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Palkopoika sanoi:
Tässä , ei toi bränä oo mutta vaikuttaa vähän ajetulta. Dieselit on kaikki varmaan 300+ työnnettyjä.
Katos vaan! Käytän itsekin ihan samaa sivustoa ja äskeisen hakuni rajasin '94 mallisiin ja uudempiin. Siksi siis toi ei osunut silmään...

Siisti vehje!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tää on siistii kun näkee ton montako "views" tää meidän toikki on saanut jo... 155 postausta ja melkeen tuhat "view"ta ;)

Eiku mä ihan vaan sitä kun jengi niin touhotti aina, että IKINÄ EN UP TOIKKIA OLE LUKENUT KUN EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA!!!!

:D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli sanoi:
Tää on siistii kun näkee ton montako "views" tää meidän toikki on saanut jo... 155 postausta ja melkeen tuhat "view"ta ;)

Eiku mä ihan vaan sitä kun jengi niin touhotti aina, että IKINÄ EN UP TOIKKIA OLE LUKENUT KUN EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA!!!!

:D

Tosin mä en tiedä miten toi noi wiew:t laskee, tuleeko uus wiew joka kerta kun sama henkilö avaa uudestaan tän otsikon vaikka vaan tsekatakseen onko tullu uusia viestejä vai tuleeko vain, jos sisältö on myös muuttunut edelliskerrasta vai miten? Veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa...

Jokatapauksessa tästä on muuten jotenkin helpompi seurata noita uusien viestien ilmestymisiä kuin siinä vanhassa.

Wit?

Nopeahuoli sanoi:

Juu, no nuo viewsit on kyllä hiukan harhaanjohtavia.. Esim. postatessasi kerran toikkiin viewejä tulee kaksi, ennen postausta sekä postauksen jälkeen, kun palaat automaattisesti takaisin toikkiin.