Ääää... olisit nyt jättäny, se oli nättielle sanoi:Ilkimykset!
Selain tuppaa pitämään jännityksessä.elle sanoi:Toimii tämä forum muuten nopeammin nyt kuin eilen .. edelleen kyllä latautuu nykien vastausrivi kerrallaan.
Ni just!OoPee sanoi:Ääää... olisit nyt jättäny, se oli nätti![]()
Kuinkahan hidas mylly sulla siellä on vai onko sulla analoginen modeemi?elle sanoi:Toimii tämä forum muuten nopeammin nyt kuin eilen .. edelleen kyllä latautuu nykien vastausrivi kerrallaan.
Tai valinnut edes eri auton nokan.. esim. volvon.. sehän suorastaan tihkuu...... kaikkea positiivista.OoPee sanoi:Ääää... olisit nyt jättäny, se oli nätti![]()
Mutta kun on vähän heikossa toi autokanta mulla .. ei ole niin hirveästi valinnanvaraa.MacGyver sanoi:Tai valinnut edes eri auton nokan..
Enhän mä mistään myllyistä tiedä, mutta kun kaikki muut sivut toimii nopeesti, niinkun se vanha forumkin..OoPee sanoi:Kuinkahan hidas mylly sulla siellä on vai onko sulla analoginen modeemi?
Jaa-a, pahat on vaihtoehdot.jaska sanoi:Tässä ois kanssa hyvä autokuva - vois jossain vaiheessa vaihtaa ton mun pärstän tilalle:
Ett silleen!!!!!!!!!1
Ei ollut muutakaan tekemistä!arnold sanoi:jaskan sit piti pilata tämäkin toikki, miksi teit sen?:frown:
Outoa, kaikilla muilla kun tämä uusi forumi tuntuu toimivan nopeammin kuin se vanhaelle sanoi:Enhän mä mistään myllyistä tiedä, mutta kun kaikki muut sivut toimii nopeesti, niinkun se vanha forumkin..
Mitä on tapahtunut, mies tulee Forumille ja rupeaa saman tien hourailemaan? :frown:Nopeahuoli sanoi:
Ajattelin muuten ihan vakavissani ostaa perheemme toiseksi autoksi juuri tuollaisen Micran.
Jos oikeesti pitää puhua, niin uskallan kyllä suositella. On yksi parhaita pikkuautoja mitä olen ajanut.Nopeahuoli sanoi:Huomenta!
Ajattelin muuten ihan vakavissani ostaa perheemme toiseksi autoksi juuri tuollaisen Micran. Meinaan jos ja kun akka tarttee TT:tä (sitten kun se ostetaan), ni meikä voi vetästä Micralla pikkukatuja pitkin duuniin.
Haaskaa!![]()