Ulkomaanpell et silleen!!!!!!!1 2004

elle

-------
Toimii tämä forum muuten nopeammin nyt kuin eilen .. edelleen kyllä latautuu nykien vastausrivi kerrallaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Toimii tämä forum muuten nopeammin nyt kuin eilen .. edelleen kyllä latautuu nykien vastausrivi kerrallaan.
Kuinkahan hidas mylly sulla siellä on vai onko sulla analoginen modeemi?

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tässä ois kanssa hyvä autokuva - vois jossain vaiheessa vaihtaa ton mun pärstän tilalle:

Ett silleen!!!!!!!!!1

elle

-------
OoPee sanoi:
Kuinkahan hidas mylly sulla siellä on vai onko sulla analoginen modeemi?
Enhän mä mistään myllyistä tiedä, mutta kun kaikki muut sivut toimii nopeesti, niinkun se vanha forumkin..

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
elle sanoi:
Enhän mä mistään myllyistä tiedä, mutta kun kaikki muut sivut toimii nopeesti, niinkun se vanha forumkin..
Outoa, kaikilla muilla kun tämä uusi forumi tuntuu toimivan nopeammin kuin se vanha :confused:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Huomenta! :)

Ajattelin muuten ihan vakavissani ostaa perheemme toiseksi autoksi juuri tuollaisen Micran. Meinaan jos ja kun akka tarttee TT:tä (sitten kun se ostetaan), ni meikä voi vetästä Micralla pikkukatuja pitkin duuniin.

Haaskaa! :D

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Sijainti
Ladon takaa
Nopeahuoli sanoi:

Ajattelin muuten ihan vakavissani ostaa perheemme toiseksi autoksi juuri tuollaisen Micran.
Mitä on tapahtunut, mies tulee Forumille ja rupeaa saman tien hourailemaan? :frown:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nopeahuoli sanoi:
Huomenta! :)

Ajattelin muuten ihan vakavissani ostaa perheemme toiseksi autoksi juuri tuollaisen Micran. Meinaan jos ja kun akka tarttee TT:tä (sitten kun se ostetaan), ni meikä voi vetästä Micralla pikkukatuja pitkin duuniin.

Haaskaa! :D
Jos oikeesti pitää puhua, niin uskallan kyllä suositella. On yksi parhaita pikkuautoja mitä olen ajanut. :D
Ett silleen!!!!!!!1

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Son tosi :D :D

Kattelin tossa viikonloppuna varteenotettavia pikkupikkuautoja eikä sieltä montaa käteen jääny. Siis luokkaa 2000egee ja alle. Kyllähän viiellä tonnilla sais, mutta kun TThen menee kakskymppiä, niin... :rolleyes:

Pitäis lomiakin pidellä ja pelejä ;) pelailla... :eek:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mulla oli jaska kerran tollanen (kun toi malli oli uusi) vuokra-autona ja onhan sitä paskempiakin ajeltu, notta duunimatkoille tuo käy oikeen hyvin ;)

Niijja Golffi on myynnissä. Yheksän isoo. Sunnuntaina tulee jengiä dtsziigaan. Kuvia emailitse.