Mutta jos ego on jo puhkeamaisllaan oleva ilmapalloOoPee sanoi:Kasvattaa luonnetta![]()
Semmoinen voi olla vain aidolla ulkomaanpellelläSam sanoi:Mutta jos ego on jo puhkeamaisllaan oleva ilmapallo![]()
Olenko minä ait UP :eek!:OoPee sanoi:Semmoinen voi olla vain aidolla ulkomaanpellellä![]()
Harmi ei näkynyt sellaista.. ei nämä eivät olleet nyt niin retsoja .. eikun retroja.VR sanoi:Onko sitä ellen mainostamaa tuotetta saatavissa unikkokuosilla?
No soititko?OoPee sanoi:
"Hei, mulla on sulle kiihkeä ehdotus, soita ******** "
:doubtful: :eek!:
Ei, mutta ei sulla oo oikein tota egoakaanjaska sanoi:Olenko minä ait UP :eek!:
Ett silleen!!!!!!!!
Enjaska sanoi:No soititko?
Hieltä haiseva nörtti!Nopeahuoli sanoi:Niin, että huomenta vaan kaikille! Näin lavuaari "suihkun" ja hyvin virkistävän aamun jälkeenOli super inhaa nousta sängystä
![]()
![]()
Onneks lounaalla pääsee pelaamaan tennistä ja kunnolliseen suihkeliin![]()
Pesin kainalot, yläkropan, munat, fledan ja hampaat. Kaikki samassa vedessä ja tuossa järjestyksessä!OoPee sanoi:Hieltä haiseva nörtti!![]()
No miks et?OoPee sanoi:
Toista on perinteinen suomalainen asiakaspalvelu! :thumbup:Nopeahuoli sanoi:(belgialaiseen hyvin nyreään asiakaspalvelutyyliin ilmoitettuna).
:eek!: Mies puhuu palturia enemmän kuin kerkeen!arnold sanoi:Toista on perinteinen suomalainen asiakaspalvelu! :thumbup:
Kyllä Suomessa saa varsin asiallista asiakaspalvelua. Ei ylitse ampuvaa, mutta hyvää ja ennen kaikkea asiallista. Poikkeuksia toki on, mutta missä nyt ei olisiarnold sanoi:Toista on perinteinen suomalainen asiakaspalvelu! :thumbup:
Ja samalla harjalla. :eek!:Nopeahuoli sanoi:Pesin kainalot, yläkropan, munat, fledan ja hampaat. Kaikki samassa vedessä ja tuossa järjestyksessä!
Tiedoksi! :thumbup:
Joo, Elisan nyt voisi ainakin näin äkkiseltään mainita poikkeuksenaNopeahuoli sanoi:Poikkeuksia toki on, mutta missä nyt ei olisi![]()
Poikkeuksista puhuttaessa ala osu oikeaan, mutta firma meni kyllä väärin!arnold sanoi:Joo, Elisan nyt voisi ainakin näin äkkiseltään mainita poikkeuksena![]()