Sam
Muumipappa
Sitä samaista huomenta.Vitun pimeetä huomenta!
Ei valitettavasti ehdi kun on tää aamupäivä vaan vapaata...
Ja minulla aamupäivä töitä :jaska:
Sitä samaista huomenta.Vitun pimeetä huomenta!
Ei valitettavasti ehdi kun on tää aamupäivä vaan vapaata...
Yöksi kotiin tavoite täälläkin. Meinaa hiljalleen mennä töipaikkaan hermotPonsuuria vallooniasta... :thumbfh:
Yoksi kotio.
Ala ruikuta. Sait laadukasta lounasseuraa. :frank: Harmi, etta Teukka ei ollut nakemassa, kun olit viemassa Knoukan saalista.Yöksi kotiin tavoite täälläkin. Meinaa hiljalleen mennä töipaikkaan hermot
Kollegat kylla syo myos aina ranskalaisia, mutta minahan en mokomiin hiilihydraattipommeihin koske... :nope:Vetasin pelkialaisen lounaan, eli pelkkaa friteerattua lihaa kera "samurai"-kastikkeen... :thumbup:
Ootko yhtään ohjeistanut lihakimppaa, ettei vaan kaikki tuo samanlaisen läjän?Huomenna tulee laja frendeja meille ja pidetaan makkarantekopileet. Jokainen tuo kilon verran sekalaista lihaa ja taytetta, ja katsotaan mita keksitaan...
En oikeastaan, silla ylimaaraiset viedaan kotio mukaan, osa syodaan paikanpaalla.Ootko yhtään ohjeistanut lihakimppaa, ettei vaan kaikki tuo samanlaisen läjän?
Mahto olla sun frendeilläs kotona selittämistä, kun saapuivat kaikki yömyöhään myötälaitaisessa himaansa sormien haistessa kalalta :eek!:Pari kuukautta sitten jarkkasin samanlaisen illan, mutta sushi-teemalla. Oli loistava menestys ja kokemus.
Kai tuut pelle Suomeen välillä?Vuoden viimeinen duunipäivä. Maanantaina 5.1. tarttee tulla duuniin, 6.1. on taas pyhäpäivä.
Justhan mä siellä olin kesälläKai tuut pelle Suomeen välillä?
Luulin, että pelle on unohtanu kotimaansa.Justhan mä siellä olin kesällä
Pyrin ajoittamaan Suomi-reissut aina kesään, jos vaan mitenkään mahdollista. Joulukuu ei välttämättä ole parasta aikaa Suomessa, eikä etenkään Etelä-Suomen pimeässä loskapaskakelissä.
Sanottakoot varmuuden vuoksi, että ei se sää täällä Wienissäkään joulukuussa ole yleensä kovin hääppöinen, ehkä ainoona plussana, että ei päivänvaloa riittää muutaman tunnin pidempään.
...synnyinmaansa.Luulin, että pelle on unohtanu kotimaansa.
Eikä ole. :frank:...synnyinmaansa.
Kai se koti on kotimaassa?
Niinnojoo. Kai se kotimaa on mulla kuitenkin Suomi, rinnastan termin kotimaa läheisesti synnyinmaahan tahi ehkäpä tarkemmin sanottuna siihen maahan, jossa olen lapsuuteni ja nuoruuteni viettänyt eli siis Suomeen. Koti on toki Itävallassa....synnyinmaansa.
Kai se koti on kotimaassa?