Ulkomaanpellejen joulutoikki ja paskavittu hyvaahuomenta otsikko

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Hoimenet!
Nyt kaikki peukut pystyyn. Teknisesti vaikein kuvaus tänään ens vuoden kisaa varten. Pitäkäähän peukkuja.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Pelkiassa. Tullut vuokratouranin mittariin jo lahes 2000km maanantai-illasta lahtien... :thumbfh:

Huomena himbeen, sitten enaa maanantaina yks tyohaistattelu CDG lentokentalla. Ei ihan jarkevaa lentaa sinne tunnin juttelun takia, mutta kaveri on mielenkiintoinen ja erittain potentiaali uus kandidaatti mun tiimiin...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ei ihan jarkevaa lentaa sinne tunnin juttelun takia, mutta kaveri on mielenkiintoinen ja erittain potentiaali uus kandidaatti mun tiimiin...
jaahas, Teukkahan kans yritti hiljattain järkätä niitä lentokenttäpanotreffejä laran kanssa, mutta sai rukkaset. Parempaa onnea sulle!

Knoukka

Well-known member
Nyt pitäisi arpoa joku hotelli. Saa nähdä ehtiikö siellä edes pyörähtämään :D
Huomenna kuitenkin yritän kotiin ennen menoruuhkaa.
Aamupäivällä ite liikkeellä keskustassa. Laita viestiä jos oot siellä päin niin kaadetaan homokahvit jossain.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Oon muuten paitövei huomenna koko päivän isossa sinisessä.
Ei mene hyvin sinullakaan :D

Minä pääsin jo töistä. Ehtii nukkuakin. Mikäli huomisen kauhuskenaariot toteutuvat, niin jää Knoukan tapaaminen väliin, ellei hän vaivaudu melkein Vantaan puolelle :rolleyes:

Knoukka

Well-known member
Vitun pimeetä huomenta!

Mikäli huomisen kauhuskenaariot toteutuvat, niin jää Knoukan tapaaminen väliin, ellei hän vaivaudu melkein Vantaan puolelle :rolleyes:
Ei valitettavasti ehdi kun on tää aamupäivä vaan vapaata...