Ulkomaanpellejen joulutoikki ja paskavittu hyvaahuomenta otsikko

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Unohdin kuluku-mulukku-avaimet kotiin. :thumbfh: Onneksi duunikaveri oli yhtä aikaisin liikenteessä ja päästi pakkasesta sisään. Muuten olisi pitänyt kaivaa spiderman varusteet repusta ja ryhtyä hakkeroimaan sisäänkäyntiä yläilmoista.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Noin! Hurautinpa sitten saksanmaalle ja Kölniin kattomaan paikallista kirkkoa. Dom oli aika siisti kieltämättä. :ahem: Sen lisäksi kiertelin ostoskatuja ja söin leivän. Sitten ajoinkin takaisin. Oli oikein rentouttavaa.
Onpas nopeaa eteenmistä kun jo nyt kirkkoa katsastetaan :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Huomenta Espoosta.

Olipahan taas Etelä-Suomalaisilla vaikeaa ajaa moottoritiellä kun on pakkasta. Välillä pysähdeltiin ja muut nyittiin kuin Mirus Yifter kultajuoksuissaan.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Noin! Hurautinpa sitten saksanmaalle ja Kölniin kattomaan paikallista kirkkoa. Dom oli aika siisti kieltämättä. :ahem: Sen lisäksi kiertelin ostoskatuja ja söin leivän. Sitten ajoinkin takaisin. Oli oikein rentouttavaa.
Kölnissa pitaa juoda Kölschia.... :alppu:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Itellä ollut sen verran flunssaa, ettei ole uskaltanut mitään tehdä. Josko loppuviikosta vähän uis ja kuntopyöräilisi.:eek:
Sama vika hiukka taallakin pain. Sunnuntaina kavin kylla uimassa, mutta opetin nuorempaa tytarta suurimman osan ajasta. 500m uin alussa putkeen, mutta keuhkoissa oli huono olo.
Eilen vetasin hotlalla tunnin kuntofillarilla ja tanaan aamulla 30min. Nyt alkaa taas kulkea ja kunto on hiukka paree...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Huomenta Espoosta.

Olipahan taas Etelä-Suomalaisilla vaikeaa ajaa moottoritiellä kun on pakkasta. Välillä pysähdeltiin ja muut nyittiin kuin Mirus Yifter kultajuoksuissaan.
Pelkiassa oli eilen -17°C aamusta ja tanaan aamusta -12°C. Ihme etta taallapain suola toimii noissakin lampotiloissa, suomessa Destia sanoo etta -7- -8°C on minimi suolan kaytolle, sitten senkin kanssa jaatyy...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Juuropkaarin autossa on muuten niin laimea pissapojan nestesekoitus, jotta jo -5°C asteessa jaatyy heti tuulilasiin kiinni... :thumbfh:
Todella vittumaista. :mad:

Kaipa mesessa on joku putkenlammitin, kun se neste kuitenkin roiskuu tuulilasille jopa -17°C lammossa... :dunno:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis!!!! Laite duunissa ja testattu! LOISTAVA!!!!!!! :D:D:D:D:D

Pari kertaa sain minäkin näpeilleni, kummallakin kerralla painoin liian nopeesti nappia :eek:

Pomo ei suostunu pelaamaan :thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Pelkiassa oli eilen -17°C aamusta ja tanaan aamusta -12°C. Ihme etta taallapain suola toimii noissakin lampotiloissa, suomessa Destia sanoo etta -7- -8°C on minimi suolan kaytolle, sitten senkin kanssa jaatyy...
Mitäs ne tuolla saksassa laittaa kun ikkunaan tuli semmonen millinpaksu kalkkimainen kerros jos joku ajoi loskassa edellä?
Muuten tuola kyllä oli ihan kuivat tiet, mutta paikkapaikoin oli semmonen 10cm loskaa.

On muuten tiet sitten heti hollannin rajalta hieman eri tasoa. Attelin että meni renkas autosta kun saksaan tullessa alko auto pomppimaan niin oudosti. Niinku olis ollu kiviä renkaissa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Mitäs ne tuolla saksassa laittaa kun ikkunaan tuli semmonen millinpaksu kalkkimainen kerros jos joku ajoi loskassa edellä?
Suolaa? Mulla oli auton perseessä vastaavanlainen kerros, kun viikonloppuna ajoin vajaa 400 kilsaa loskaisella autobahnalla. Lämpötila oli kyllä nollan alapuolella, mutta just se suolan vaikutuksesta itse tie oli sula ja märkä.

On muuten tiet sitten heti hollannin rajalta hieman eri tasoa. Attelin että meni renkas autosta kun saksaan tullessa alko auto pomppimaan niin oudosti. Niinku olis ollu kiviä renkaissa.
Ei kai toi kuitenkaan mikään yleispätevä sääntö ole, että Saksassa Autobahnat olis huonommass kunnossa kuin muualla. Eroja on kyllä Itävallasskain, esim. Südautobahn (A3) on pätkittäin aivan perseestä, vika lienee jo ihan tien perustuksissa, koska ihan sama kuinka tuore päällyste on, on ajofiilis kuin olis tankattu kengurubensaa tankkiin. Ei onneks kyllä ole kuin se yks tietty pätkä, joka tuosta ongelmasta kärsii.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Suolaa? Mulla oli auton perseessä vastaavanlainen kerros, kun viikonloppuna ajoin vajaa 400 kilsaa loskaisella autobahnalla. Lämpötila oli kyllä nollan alapuolella, mutta just se suolan vaikutuksesta itse tie oli sula ja märkä.

Ei kai toi kuitenkaan mikään yleispätevä sääntö ole, että Saksassa Autobahnat olis huonommass kunnossa kuin muualla. Eroja on kyllä Itävallasskain, esim. Südautobahn (A3) on pätkittäin aivan perseestä, vika lienee jo ihan tien perustuksissa, koska ihan sama kuinka tuore päällyste on, on ajofiilis kuin olis tankattu kengurubensaa tankkiin. Ei onneks kyllä ole kuin se yks tietty pätkä, joka tuosta ongelmasta kärsii.
Joo sitä se varmaan oli..Ei sitä varmaan täälä edes tarvi käyttää..siksi olin vähän et mitä hemmettiä...

En mä tiä oliko se vaan mun päässäni et se niin oli mut ainakin aluksi huomasin selvän eron..

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Joo sitä se varmaan oli..Ei sitä varmaan täälä edes tarvi käyttää..siksi olin vähän et mitä hemmettiä...

En mä tiä oliko se vaan mun päässäni et se niin oli mut ainakin aluksi huomasin selvän eron..
Se vaan tuntuu siltä, koska Saksassa on autoissa aina vähän napakammat alustat. :frank:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Myllis!!!! Laite duunissa ja testattu! LOISTAVA!!!!!!! :D

Pari kertaa sain minäkin näpeilleni, kummallakin kerralla painoin liian nopeesti nappia :eek:

Pomo ei suostunu pelaamaan :thumbdown:
Mitas mina sanoin. :thumbup::D:D:D

Pomolle kylla :thumbdown:thumbfh::eek: