Ei mulla ole Blue Ray pelaajaa.Moe hei, jokos ostit?
(pitänee tilata toi tvt:nä)
Ei mulla ole Blue Ray pelaajaa.Moe hei, jokos ostit?
Pelaatko sä aina punaisten puolella? :thumbfh:Ei mulla ole Blue Ray pelaajaa.
(pitänee tilata toi tvt:nä)
Kaupasta niitä saa :ahem:Ei mulla ole Blue Ray pelaajaa.
Toivottavasti on sitten Regional Code 2OoPeen pakottamana tilasin tuon dvd:n U2.comista.
Viis kertaahan sitä suap vaehtoo niinku laillisesti, ellei satu omistamaan vyöhyketöntä soitinta.Toivottavasti on sitten Regional Code 2
..meinaan vaan, että kun hinnat näkyi olevan ainakin oletusarvoisesti dollareina.
Melkein erehdyin jouluna ostamaan pleikka kolomosen bluu reiska soittimen takia. Pelithän ei mua kiinnosta siinä lain.Kaupasta niitä saa :ahem:
Mä kuule vähän veikkaan, että suurimmassa osassa standalone-soittimia (siis niissä, jotka eivät ole trimmattuja tai trimmattavissa regional free soittimiksi), että kyllä vaihtele niitä vyöhykkeitä kertaakaan.Viis kertaahan sitä suap vaehtoo niinku laillisesti, ellei satu omistamaan vyöhyketöntä soitinta.
Ei taida nykyään enää kannattaa hankkia PS3:sta vain BD-soittimeksi. Turhan hinnakas.Melkein erehdyin jouluna ostamaan pleikka kolomosen bluu reiska soittimen takia. Pelithän ei mua kiinnosta siinä lain.
Joko ne BD-soittimet on saatu toimimaan inhimillisellä nopeudella?Ei taida nykyään enää kannattaa hankkia PS3:sta vain BD-soittimeksi. Turhan hinnakas.
Miun Samsungissa ei ainankaan ole mitään valittamisen aihetta. :ahem:Joko ne BD-soittimet on saatu toimimaan inhimillisellä nopeudella?
Ui jumalauta! Sydämeni on kosketusarka.
Moi! Joko tääl on kaikilla rusketusrajat? Entä muilla?
Mites muuten menee?
Ikävä tuli. Yht äkkiä! :ahem:
Mites muuten menee?
Mites muuten menee?
Luin ensin että kosteusarka. Sitten huomasin erheeni....Kumpi nyt sit ois parempi??Ui jumalauta! Sydämeni on kosketusarka.
En tiedä, mutta nyt oon niin herkkänä että siis. Uih-uuh.Luin ensin että kosteusarka. Sitten huomasin erheeni....Kumpi nyt sit ois parempi??