Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Autot vasta kivoja onkin, mä vien omani tänään laitettavaks, turbo uusiks. Viikonloppuna motarilla kun ajeli 140-160km/h niin oli kiva savupilvi takana. :rolleyes: Torstaisessa paikallisessa keltasessa olis myytävänä 300SL (SL=SikaLäyhy?)hyvään hintaan, kyllä kelpais, pitää vaan päästä kivireestä eroon ekaks. yuck

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Miten sä viittit vielä ajella 160km/h näillä motareilla??? eek! Siellä on nykyään niin paljon tutkia, että oikeen hirvittää eek! eek!

Lauantakinakin kun pyyhkäsin siittä sun ohi Kortrijkiin ja Lilleen (ostin 4 lootaa punkkua ja lootan skumppaa wink ) niin kaks tutkaa oli Gentin ympärillä. Just ennen ja sit Kruishoutemin kohdalla Lilleen päin.

Noooh, minä poika se vaan ajelen leppoisasti akan 2.5JTD:llä... Tukin koko liikenteen, 120 lasissa ja keskikaistaa :D :D

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Tutkia on kyllä täällä Gentin ympäristössä mutta ne nuijat seisoo aina saman kyltin takana. :D Aina! Kameralista mulla on, siitähän on helppo tsekata kun lähtee menemään, tai ainakin pitäis olla, mä taisin unohtaa viime viikolla. :confused: Haluutsä Noube sen listan?

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
elle:
Mulla olis tarjota hillitön autokuume, joka tarttui G:ven kansainvälisiltä automessuilta -> sydän hakkaa ja kädetkin rupes tärisemään kun näin sieltä otetut fotot. Pitäisköhän ottaa lopputili duunista ja kuitata eläkerahat auton ostoon -> kuka sitä rahalla enää joskus 70-kesäsenä mitään tekee.
-elle-
Mulla ois 2 vaparia tonne Geneveen. Haluatko (itse en paase, silla olen Verbierissa... :D :cool: )?

Tblair2

Active member
Vittu ma buukkasin ton!!! :D :D :D

West London derby

Enjoy a unique day of Fulham hospitality at Stamford Bridge while seeing the Whites take on their greatest rivals in this clash for SW6 supremacy.

Held in the luxurious William Wilberforce Suite in the West Stand, this package includes former Club captains Alan Mullery MBE and Ron 'Chopper' Harris as guest speakers.

Package includes:

- Guests speakers Alan Mullery MBE and Ron 'Chopper' Harris
- Pre-match three course carvery meal
- Corporate seating in West Stand Middle Tier
- Matchday Programme and FFC Welcome pack
- Cash bar pre and post match, and at half time
- Post match tea, coffee & biscuits
- FFC Directors in attendance
- FFC gift for each guest
- MC Fred Callaghan

Packages available for £150 + VAT

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
No niin persettä nyt ylös niistä tuoleista hei!!! Loppupuheenvuorot nyt pöytään ja sitten Kevätlaitumille.

Kenen vuoro oli perustaa Ulkomaanpellejen Kevätlaidun 2003 -toikki? Palkkis??

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli:
No niin persettä nyt ylös niistä tuoleista hei!!! Loppupuheenvuorot nyt pöytään ja sitten Kevätlaitumille.

Kenen vuoro oli perustaa Ulkomaanpellejen Kevätlaidun 2003 -toikki? Palkkis??
Mun pitais ottaa se vika gombbi, etta Teba ja Oba jaa edes kerran mulle... :rolleyes: