Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ommuuten vika sivu menossa Talvipuutarhasta joten nyt lasit tyhjiksi ja pikku hiljaa ovea kohti!!!! :D :D

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Terve puutarhaan. Mikä meininki? Näyttää pellet olevan kipeitä niinku ennekin. Lääkitystä säädettävä, Aisopos. Ai se olikin että I suppose? Aina oppii uutta ulkomailla.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ei kun skitsofredi veljeni N.O. ei osannut oikein käyttäytyä, joten Nopeahuoli palasi suunnitellulta viikon lomaltaan :) :)

Komppi-tilasto vikan sivun kunniaksi:

Nopeahuoli 12 (including 2 by N.O.)
OoPee 8 (yks ei ollu kyl komppi :mad: )
Myllis 7
Tblair 7 (2 ei ollu kyllä komppeja!!! :mad: )
Palkkis 2

kunniamaininnat

arnold 2
VR 1

Tblair2

Active member
Ihan paskana. Taysilla rotkoon. Oikea puoli kropasta mustelmilla ja lieva aivotarahdys. Vedin off-pistella ja en yhtaan huomannyt sellaista 5 metrin drop-offia. Oli liikaa vauhtia ja sinne mentiin. Tulin epatasapainossa alas ja tein ns. 'helmen'. Mulla oli muutama laaki jo alkuviikosta ja onneksi toi sattui loppuviikkoon.

Mutta olipas malli!! :D :D :D

En tieda monta volttia meni. Aurinkolasit lensi joka tapauksessa hevon kuuseen.

Oli mahtavat rinteet. Espace Killy on (varsinkin jos lautailee) taydellinen mesta. Sunnuntaina satoi heti lunta ja aurinko paistoi loppuviikon. USKOMATTOMAT off-piste mahdollisuudet. Ja sitten buranaa...Andy veti 58 viikon sisaan. Saa nahda pistanko paremmaksi.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli:
Komppi-tilasto vikan sivun kunniaksi:

Nopeahuoli 12 (including 2 by N.O.)
OoPee 8 (yks ei ollu kyl komppi :mad: )
Myllis 7
Tblair 7 (2 ei ollu kyllä komppeja!!! :mad: )
Palkkis 2

kunniamaininnat

arnold 2
VR 1
Voi rahma. Mulle kavi hiukka niinkun eraalle espoolaiselle seuralle eilen, etta alku meni loistavasti, mutta sitten tulivat muut, paremmat ihmiset, ja nayttivat kaapin paikan. :D

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tulihan se rapo sielta. :) .

Lisaa tarinaa, varsinkin niista ranskalaisista kissoista. doubtful

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Myllis:
Mulle kavi hiukka niinkun eraalle espoolaiselle seuralle eilen, etta alku meni loistavasti, mutta sitten tulivat muut, paremmat ihmiset, ja nayttivat kaapin paikan. :D
Lapiokaa paskaa maalaiset! :D

elle

-------
Ulkomaanpellejen sairastupa -> painetta, flunssaa ja itse aiheutettuja mustelmia.

Mulla olis tarjota hillitön autokuume, joka tarttui G:ven kansainvälisiltä automessuilta -> sydän hakkaa ja kädetkin rupes tärisemään kun näin sieltä otetut fotot. Pitäisköhän ottaa lopputili duunista ja kuitata eläkerahat auton ostoon -> kuka sitä rahalla enää joskus 70-kesäsenä mitään tekee.

Huomenta ja antoisaa työviikon alkua!

-elle-

Tblair2

Active member
Tottakai ostat!

Mun Outlook on aivan tukossa. Menee varmaan koko paiva ennen kun saan sen selvitettya.