Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Huomasit kai tämän tilaston aiemmilta sivuilta?

Wienitupa 2002, komppi-tilasto:

9 OoPee
7 Noube
6 Tellervo
5 jaska
3 Myllis
1 Palkkis
1 Vilppu Kumihuuli
1 arnold

3 Epäselviä, vittuiluita, ohilaukauksia

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tblair:
Mitas...mitas... doubtful

:confused:

Asiakeskustelua! eek! eek!
Kerros Teukka tähän väliin joku mukava pimppajuttu niin saadaan porukka rauhoittumaan!

<small>[ 20-01-2003, 15:09: Message edited by: OoPee ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:

9 OoPee
7 Noube
6 Tellervo
5 jaska
3 Myllis
1 Palkkis
1 Vilppu Kumihuuli
1 arnold

En muuten huomannu eek!

Musta on sangen huolestuttavaa, että jaska on päässy kiilaamaan tonne väliin... se on kohta kriisipalaverin paikka! doubtful

<small>[ 20-01-2003, 14:53: Message edited by: OoPee ]</small>

Tblair2

Active member
Ja tama tapahtui aikoinaan Suomessa. Oltiin tietysti perjantai-iltana serkkupojan kanssa ulkona ja kuppia meni 'kohtuullinen' maara. Loppuillasta sovittiin, etta jos jommallakummalla kay flaksi niin ekaksi pokaava saa menna serkun kampille ja toinen menee yhdelle frendille yoksi.

Mina (tietysti wink ) pokasin ensimmaisena ja hetken lammittelyn jalkeen lahdettiin serkun kampille. Pahempi juttu vaan oli se, etta ma olin aivan HIRVEESSA kunnossa. Siella kampilla otettiin sen mimmin kanssa lisaa kuppia (virhe!) ja aloimme pikku hiljaa tositoimiin. Kaikki meni siihen asti hyvin kun mulla loi Wiklundin paalle. Keksin tekosyyksi kayda akkia kusella (laatalla).

Ei muuten paasty edes makuuhuoneeseen asti vaan hommaa hoidettiin olohuoneen sohvalla niinkuin asiaan kuuluu. Tulin vessasta pois ja muija paatti kanssa lahtea vessaan. Mina heitin saman tien aivan ARMOTTOMAN runkkauksen paalle, oikein sellaista kunnon sytkytysta vaahto suussa ja hiki valui noroina. Runkkasin toinen jalka olohuoneen sohvalla seisten selka suorana ja kuulin kun ovi kavi. Mina luulin, etta mimmi tuli vessasta...vaarin!!! Serkku tuli baarista...

eek! eek! eek!

Oli niin kannissa, etta ei muistanut koko sopimusta. :mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tosta Wiklundistahan olikin jo jokunen aika sitten puhetta ja mähän tunnustin silloin, että en oo moista termiä koskaan ennen kuullu eek!

Enivei... kävin Suomen lomalla Turussa ja arvakkaas missä? Alko vaan siellä rullaportaissa naurattaa niin pirusti, kun muistu mieleen :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Itteasiassa kävin muuten jopa kolme kertaa Turussa, viimeisen kerran just nyt lauantaina (sain "yölomaa" ja kävin pailaamassa parin hyvän frendin kanssa eek! ). Helsingissä taas en käyny ku kerran.... kävin muuten myös siellä City-käytävässä sijaitsevan hampurilaisravintolan vasemmassa eriössä... mutta turhaan (tai noh, kusasinhan mä sinne kouruun) :mad:

<small>[ 20-01-2003, 16:14: Message edited by: OoPee ]</small>

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo, mä olen pahoillani OoPee, mutta mä KÄVIN siellä enkä sit vaan viittinyt maksaa sitä vitun vessamaksua, ku ajattelin, että säkään et viitti. Podin kyllä mielipahaa ihan ilman sitä sun sms-messageaski! wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
No siinä vessan ovessa oli kyllä semmonen kolikkovehje, mutta se oli rikki ja ulkonäöstä päätellen oli ollu sitä jo useamman kuukauden joten ainaki minä menin sisään ihan suoraan käymättä välillä kassan kautta. Myönnettäkööt nyt kuitenkin että naisten vessan ovessa roikkuva laite näytti toimivan (naisten vessassa oli myös sininen valo, miesten vessassa ei... kertooko tämä kenties jotakin pääkaupunkiseudun naisten harrastuksista :confused: ? ) , mutta vaimo meni kyllä sisään ihan ilmatteks, koska kaikkihan tietävät että naisten vessa on aina täynnä, joten montaa sekunttia ei tartte odottaa, kun sieltä joku tulee ulos ja päästää samalla toisen sisään.... ok, myönnän, tää ei kyllä hirveesti Noppista olis auttanu, mutta mainitsin nyt kuitenkin :rolleyes:

Niinjoo, myönnän myös, että tilasin sitten clubi-aterian, mutta Huom! vasta käytyäni kusella ja ettimässä sitä olematonta viestiä.

Jokatapauksessa olin (ja olen edelleenkin) äärettömän pettynyt! Vähän niinku pikkulapsi joka on odottanu kuukausikaupalla jouluaattoa vain saadakseen selville, että sitä ei tänä vuonna vietetäkään frown

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Ymmärrän pettymyksesi pelleveli-hyvä ja tarjoankin nyt virtuaalista olkapäätäni sekä erinäisiä määriä serlaa, jotta voit itkeä pettymyksesi pois. Itketti minuakin muinoin kun tajusin Joulupukin olevan "sukua" yhdelle toiselle satuhahmolle wink

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli:

9 OoPee
7 Noube
6 Tellervo
5 jaska
3 Myllis
1 Palkkis
1 Vilppu Kumihuuli
1 arnold

Eikohan tasta ole jo keskusteltu :mad:

Pitaako sita tuoda taas kaikkien edessa selville, etta olen viime vuonna hommani huonosti hoitanut, vai. :(

Tana vuonna olen aloittanut aivan uudella linjalla. Niin. Tupakkia en ole polttanut 20 paivaan, ja tipaton tammikuukin pitaa, ainakin ens viikonloppuun asti. Sitten tulee ameriikan matka, ja koneessa otan kuppia, se on varma se.

Niin, etta mikas on taman Talvipuutarhan tilanne, hah :rolleyes: :p :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Pisteet lasketaan lopussa wink :D :D

Mä en luvannut tipatonta tammikuuta ja hyvä niin. Tänään pidetään sairalomalla jo 3. kuukautta olevan tanskalaisen kolleegan kanssa hieman palaveria lähikuppilassa. Flunssan tuoma yskä ei varmasti tykkää tulevan illan tupakkiannoksesta ja huomisaamuna on varmasti paha olo, sillä läpikäytävät asiat (duuni jne) vaativat varmasti 'joitakin' tuoppeja selvitäkseen. Onneksi Flemming:kään ei ole niitä tuoppiin sylkijöitä ja pitää varmasti yksinäänkin Prince-tupakkiyhtiön pystyssä :D :D

On muuten samanlainen pukki kun yksi toinenkin wink tuntemani henkilö... jestas! eek!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Nopeahuoli:

Ulkomaanpellejen kevätpörriäinen 1978, komppi-tilasto:

627 BCR-Myllis
18 Pulisonki-OoPee
17 Groovy-Noppis
15 Hippy-Jee-Jee-Teukka
5 pilvijaska
3 Peace-Palkkis
1 Pasifisti-Jarkko
1 Nick Woodystock

273 Epäselviä, vittuiluita, ohilaukauksia, huumeiden yliannostuksen aiheuttamia unohduksia
Muistat kai tämän Myllis? Seiskytluvulla sä olit vielä ihan kinggi! :D