Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Palkopoika

Juntti-Urpo & kateellinen
Sijainti
Denver
Vartti sitten mutta taitaa mun osalta loppua samantien, on kaula turvoksissa kun fan, mulle on kasvanut jo kolmas leukakin. Taidan lähteä legurin kautta himaan. yuck

<small>[ 27-01-2003, 09:16: Message edited by: Palkopoika ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
On muuten sikavaikee toi palava rafla tossa Maxissa. :(

Tanaan vedan kylla lapi, meni vaikka pari olutta sen kanssa. :mad:
Eikä ollu, vauhdilla vaan läpi ja hyvä tulee wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Palkopoika:
Vartti sitten mutta taitaa mun osalta loppua samantien, on kaula turvoksissa kun fan, mulle on kasvanut jo kolmas leukakin. Taidan lähteä legurin kautta himaan. yuck
eek!

Paranemisiin!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Paranemisia myos meikan puolelta.

Milloinkohan Noube tulee duuniin. doubtful

Katseli kuulemma illalla SuperBowlia. :rolleyes:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
No joko sä oot täällä Myllis???? eek! eek! Katoitko Super Bowlin loppuun?

Mä katon 3. loppuun kun ero oli jo niin selvä. Sit oli pakko mennä goisimaan.

Ja nyt väsyttää frown

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Hitto, nyt ei ole kylla mullakaan kivaa... :(

Eilen jaksoin katsoa matsia Stingiin asti, eli klo 02:30 ankesin sankyyn.
Nakojaan ne 5 olutta kun otin matsin aikana maistuu vielakin suussa.

Ja eilisella sunnuntaikavelylla pysahdyttiin johonkin kuppilaan paivan keitolla, ja nuorempi skidi vasyneena iski katensa kiehuvan kuumaan keittoon, joka sitten kaatui paidan hihalle ja poltti tietysti niin maan perkeleesti. Tuli ravintelissa kiirusta kun revin paidan pois silta niin etta saumat repeilivat ja napit lensivat.
Nyt on pikkusella sormet rakkuloilla ja kasi siteessa kyynarpaata myoten. Saalittaa. frown

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Myllis:
Niinhan ma yritin, mutta aina kuolin niille portaille. :(

Miten niista paasee lapis? :confused: :mad:
Siitä on jo ainakin yli vuos kun Max Paynea pelasin. Ton palavan raflan kyllä muistan ja muistan myös, että pari kolme kertaa jouduin yrittämään ennenkuin siitä läpi pääsin, sen sijaan en muista mitä siellä ihan tarkalleen joutu tekemään. Jotenkin mulla on mielessä että piti vaan mennä helvetin lujaa läpi jonnekin takahuoneeseen, mut katos tuolta , eiköhän siellä oo vastaus wink

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Joo, ei päässy Raiders heittopeliin oikeen kiinni kun receiverit ja endit tiputtelli palloa kun I Kauhanen aikoinaan ja niitten QB:kin oli kun haavanlehti joka tilanteessa. Hirveetä peliä niiltä! :(

TB:n puolustus oli kova ja piti Raidersin etenemiset todella minimissä. Niillä tais olla vaan 2 vai 3 uutta 10 jaardista ekalla jaksolla eek! eek! Ja sitten ne katkot!! eek! Perkele aina TBn puolustajien käsiin ja sitte soi!

Katoitko muuten ku se Raiderssien Treu oli kun OoPee!! :D 196cm ja 127kiloo!!! POIS ALTA!!!!!! :D :D

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Katoitko muuten ku se Raiderssien Treu oli kun OoPee!! :D 196cm ja 127kiloo!!! POIS ALTA!!!!!! :D :D
eek! eek! eek!

Mut mähän oon vaan 160 cm ja kilotkin meni hei reippaasti alakanttiin doubtful

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Myllis:
Nopeahuoli:
Ja nyt väsyttää :(
Harvoin on tehnyt niin paljon mieli jaada sankyyn lintsaamaan kuin tana aamuna. :(
Taidanpa hakea taas yhden espresson. doubtful
No se oli tiedossa, kun sitä hihitteli siinä sohvalla kello 12 ja mietti, että "kohta alkaa...". Mutta kun kolmen tunnin unen jälkeen kello soi klo 7, niin eek! TÄH!!!! eek!

Mulla menee jo neljäs kaffe tässä... Kohta lähen... wink no jaa, enpäs kerrokaan wink

Toivottavasti Myllis siitä ei jää hänelle jälkiä... frown

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli:
Joo, ei päässy Raiders heittopeliin oikeen kiinni kun receiverit ja endit tiputtelli palloa kun I Kauhanen aikoinaan ja niitten QB:kin oli kun haavanlehti joka tilanteessa. Hirveetä peliä niiltä!
Joo, jotenkin ne alkoi panikoimaan jo tokalla neljanneksella. Isoja mokia, ei sellaisella pelilla Supparia voiteta. frown

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ainiin... hei Myllis, oon kattelu Band of Brothersista jo 6 tuntii (eli 4 olis vielä jäljellä ). On kyllä kyllä kyllä siis nyt sanottava että aivan saaaaaaaaaaaa-ta-nan hyvä sarja, kertakaikkiaan eek! Tuasta saattais Noppiskin digata, suosittelen.

Mistä sä tosta sarjasta ylipäätään tiesit, vai näyttikö Sveitsin telkkari ton? Saksan eikä Itävallan kanavat sitä ei ainakaan mun tietääkseni ole vielä näyttäneet, jos koskaan edes näyttävätkään.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Nopeahuoli:
Mulla menee jo neljäs kaffe tässä... Kohta lähen... wink no jaa, enpäs kerrokaan wink
Taidanpa lahtea minakin wink . Kahvi kaynnisti nakojaan koneen... :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Toi on tullut täällä ainakin Belgian, BBCn, ja Ranskan kanavilta. Tosin semmosiin aikoihin, etten ole katsonut kun ihan sillon tällön. Ajattelin kyllä ostaa sen koko sarrrrrjan wink jossain vaiheessa vaikka Amazounilta.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
Ainiin... hei Myllis, oon kattelu Band of Brothersista jo 6 tuntii (eli 4 olis vielä jäljellä ). On kyllä kyllä kyllä siis nyt sanottava että aivan saaaaaaaaaaaa-ta-nan hyvä sarja, kertakaikkiaan eek!
Sikahyva sarja, niin on. Rahansa arvoinen paketti.
Eilen SuperBowlia odotellessa katsoin jakson numero 9.
Vikan katsonen tanaan illalla.

Ma nain Suomessa kesalla ekan jakson, ja Sveitsin telkkarista joskus myohemmin vikan jakson. Tykastyin ja paatin etta on pakko saada.