Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Toi on tullut täällä ainakin Belgian, BBCn, ja Ranskan kanavilta. Tosin semmosiin aikoihin, etten ole katsonut kun ihan sillon tällön. Ajattelin kyllä ostaa sen koko sarrrrrjan wink jossain vaiheessa vaikka Amazounilta.
Itte ostin sen Tunnelin Anttilasta, 49 Euroo muistaakseni. Hiano 6 levyn boxi, kyllä kelpaa eek!

...tosin on kyllä huomautettava, että vaikka siis itse sarja onkin loistava (sellanen todellinen tosi miästen lehva wink )olisivat voineet Hanks ja Spielberg ehkä ihan pikkasen panostaa enämpi digitointiin, muuten on siis kuvanlaatu ihan hyvä, mutta vähän savuisimmissa ja usvaisimmissa kohtauksissa tuntuu poikain väripaletti loppuvan kesken doubtful Noh, toi on kuitenkin pientä eikä sillai edes pahemmin haittaa, sen sijaan pikkasen (ei siis hirveesti vaan pikkasen) enämpi mua haittaa se, että se kotelo on niin perseestä suunniteltu, että joudut levittämään koko paskan auki saadakses sen vikan levyn sieltä kotelosta esiin. Siinähän sitten ihmettelet että a) mikä vitun haitarinsoittaja minä muka olen ja b) pitävätkö noi levyjen pidikkeet vai putooko koko satsi lattialle ja menee likki eek!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Ei, ei, eijjeijjei! wink
Minä kun joskus rupeen biotynaamiseks maanviljelijäks, niin palkkaan sut pellolle paskanlevittäjäs, tulee sitten sitä puhdasta luonnontuotetta eek!

...niin ja Teban navettaan siemenlingoks eek!

Ja kutsun Mylliksen kaffelle, niin saadaan Mersutkin pihaan wink

<small>[ 27-01-2003, 11:04: Message edited by: OoPee ]</small>

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee:
a) mikä vitun haitarinsoittaja minä muka olen ja b) pitävätkö noi levyjen pidikkeet vai putooko koko satsi lattialle ja menee likki eek!
Siis sarjahan on tosiaankin aivan mahtava, ja Obbiksen kyssäreihin vastaukset:
A) Itävaltalainen
B) No minun paketti on ainakin vielä ehjä, katsojia:
-Minä
-Isä
-Broidi
ja nyt otetaan kavereiden kanssa kierrosta... :D
Ett silleen!!!!!!!1

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee:

Ja kutsun Mylliksen kaffelle, niin saadaan Mersutkin pihaan wink
Ja jos ei Mynsä kerkiä, niin kohta voit kutsua "meidänkin perheen" samoja kriteerejä käyttäen wink

Käytiin meinaan autokaupoissa tuossa lauantaina ja kun akka istui Meban sisään (sen BMWn jälkeen), niin sieltä tuli het' että "Well, this is it! Definitely, this is it". Noooooh, ajetaan nyt koeajoa koko ensi viikonloppu vielä sillä Meballa, mutta että siisti peli on eek!

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
On muuten joo aika hanurista toi hanurimallinen DVD-boxi.

Kirosin aivan samaa asiaa, viimeksi eilen.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Häh?

Nana nannannanaa, gettin jiggy with it! eek!

KLÄSH!

(sorry Mybbe!)

<small>[ 27-01-2003, 11:25: Message edited by: Nopeahuoli ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Käytiin meinaan autokaupoissa tuossa lauantaina ja kun akka istui Meban sisään (sen BMWn jälkeen), niin sieltä tuli het' että "Well, this is it! Definitely, this is it". Noooooh, ajetaan nyt koeajoa koko ensi viikonloppu vielä sillä Meballa, mutta että siisti peli on eek!
Kokeilkaa nyt ihmeessä vielä sitä puolalaista!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Joo, kyllähän se koeajetaan vielä ihan huvin vuoksi, mutta Meba on jo tilattu. Perrrrkele!
No sulla (tai teillä) oli toi autonhankinta siinä mielessä helppoo, että sait täältä netistä asiantuntevaa neuvoa wink

Tblair2

Active member
Perjantaina oli treffit. Oikein mukava espanjalaismimmi(ja komee). On taalla opiskelemassa. Jostain Galiciasta ja isalla on 'Mariscos' firma. :D :D

Englantia se ei puhu oikeastaan yhtaan, mutta ei se mitaan, sen verran espanjaa irtoaa aina. Ei vaan oikein tahto aika riittaa ihmissuhteisiin. Taas veivasin skebaa koko viikonlopun. :cool:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee:
Nopeahuoli:
Joo, kyllähän se koeajetaan vielä ihan huvin vuoksi, mutta Meba on jo tilattu. Perrrrkele!
No sulla (tai teillä) oli toi autonhankinta siinä mielessä helppoo, että sait täältä netistä asiantuntevaa neuvoa wink
Niin, ole maanviljelijä, osta mersu... :D
Ett silleen!!!!!!1