OoPee
Nuori ikäisekseen
Itte ostin sen Tunnelin Anttilasta, 49 Euroo muistaakseni. Hiano 6 levyn boxi, kyllä kelpaa eek!Nopeahuoli:
Toi on tullut täällä ainakin Belgian, BBCn, ja Ranskan kanavilta. Tosin semmosiin aikoihin, etten ole katsonut kun ihan sillon tällön. Ajattelin kyllä ostaa sen koko sarrrrrjan wink jossain vaiheessa vaikka Amazounilta.
...tosin on kyllä huomautettava, että vaikka siis itse sarja onkin loistava (sellanen todellinen tosi miästen lehva wink )olisivat voineet Hanks ja Spielberg ehkä ihan pikkasen panostaa enämpi digitointiin, muuten on siis kuvanlaatu ihan hyvä, mutta vähän savuisimmissa ja usvaisimmissa kohtauksissa tuntuu poikain väripaletti loppuvan kesken doubtful Noh, toi on kuitenkin pientä eikä sillai edes pahemmin haittaa, sen sijaan pikkasen (ei siis hirveesti vaan pikkasen) enämpi mua haittaa se, että se kotelo on niin perseestä suunniteltu, että joudut levittämään koko paskan auki saadakses sen vikan levyn sieltä kotelosta esiin. Siinähän sitten ihmettelet että a) mikä vitun haitarinsoittaja minä muka olen ja b) pitävätkö noi levyjen pidikkeet vai putooko koko satsi lattialle ja menee likki eek!