En mää vaan tiärä, mutta on se hyvä ettet sää teba pistäny sitä seuraavaa kuvaa sieltä UP-albumistas, olis meinaan jäänny puhumiset sangen vähälle ainakin seuraavaan kolmeen vuoteenTblair:
Mika sille nyt tuli?
Joo, ja mä voin ostaa sulle uudet sukat!OoPee:
No ei tuo vielä mitään, mutta jos teet treffit kaikkien kanssa vielä täks viikoks ja vielä saat niiltä, niin tarjoon sulle Teuvo kaljan!Tblair:
Venatkaas vahan...ma selvitan montako Sirpaa Lontoossa asuu.![]()
Taitaa olla Arska parasta ku ostat ne sukat jo nyt, kun on vielä alennusmyynnitkin. Teukka nimittäin pisti mulle ja Noppikselle e-mailina listan kaikista Lontoon Sirpoista. Ja oli myös osoitteet mukana eek!arnold:
Joo, ja mä voin ostaa sulle uudet sukat!![]()
Tuolla yleisen asiakeskustelun puolella olis yks kokous, jonne kannattaisi postata tuo tapaus analysoitavaksi eek!Palkopoika:
"Replies 666 29-01-2003 19:21" eek! eek! eek!
Noh, vielä on silti muutama ehto täyttämättä ja pitäähän tapahtumat myös todistaa jotenkin, joten jään odottamaan todisteita.OoPee:
Taitaa olla Arska parasta ku ostat ne sukat jo nyt, kun on vielä alennusmyynnitkin. Teukka nimittäin pisti mulle ja Noppikselle e-mailina listan kaikista Lontoon Sirpoista. Ja oli myös osoitteet mukana eek!arnold:
Joo, ja mä voin ostaa sulle uudet sukat!![]()
Just toissapäivänä liimasin tuulilasiin yli 70 euron moottorietietarran, niin ettö paras mennä läpi tai lähden liikenneministeriöön selvittämään asioita kirveen kanssa doubtfulTblair:
Ei mene lapi. Myy suosiolla.