Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

elle

-------
Nopeahuoli:
Tääl on muuten tullu lunta koko vitun päivän! Oli meinaan "hiukka" siistii vetää puolikaljuilla kesäkumeilla aamuruuhkassa ja siis NIIIIIN liukkaalla tiellä että! ->
Täällä on n. 30 sentin kerros ihanaa puhdasta lunta. Mä tulin kanssa duuniin kulahtaneilla kesärenkailla -> varsinkin tuo tieosuus Juran rinnettä alas oli hulppea. Lumiketjutkin olisi, mutta kun en osaa niitä laittaa. Niin ja tietenkään mitään auton puhdistamiseen tarvittavaa lumiharjaa tai skrabaa ei ollut.

Meillä on kyllä työsopimuksissa sellainen kohta, että vuodessa voi olla pois töistä 5 lumipäivää -> sama systeemi kuin kouluilla. Mutta noloahan se olisi säikähtää kun vähän lunta sataa.

Iltapäivää kaikille!

-elle-

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Albert Oil:
OoPee: Mua vois kiinnostaa se VPK-VHS. Postikulut + ?
En mä niistä mitään voittoo rupee nyhtämään, roskikseenhan mä ne heittäisin tai nauhoittaisin jotain muuta päälle, joten postikulut ja kahden tyhjän videokasetin hinta riittää varsin hyvin.

Mut hei, en mä niistä luovu ennenkuin mulla on ne DVD:t eli syksyyn saakka joudut vielä kitumaan. Pistän kuitenkin mieleen ja ilmoittelen kun asia on ajankohtaisempi. Sopiiko?

Pitää myös tarkistaa niiden nauhojen kunto että kehtaako edes lähettää. Niin ja vielä on sekin ratkaiseva pointti, että muistelen (en tosin oo aivan varma), että ne saattaa olla puolinopeudella nauhotetut eli toimiiko ne sun videoissas?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Albert Oil:
OoPee:
...VPK...
Tällä hetkellä ei toimi puolinopeudella mutta palaillaan syssymmällä.
Eikun hei... ei ne muuten taida sittenkään olla puolinopeudella, tuli vaan mieleen että katsoin niitä kerran yhdessä mestassa, jossa tuskin oli puolinopeusvideota.

Mutta palaillaan :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Eikä oo! :D Mä lähden kohta vetään tonne liukkaille eek! niin että käjet hikoo jo!!! :D :D

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Aika hilpakkaan on tullu nämät 700 ja rapiat kommenttia! eek! Tekee reilusti yli 20 postausta per päivä ja jos otetaan viikonloput pois niin yli 35 per duunipäivä!

Tammikuu on hyvät dtszättikuukausi!