Mä en puolestani muuta teekkään kun hihittelen täällä yksinäni ja jahtaan komppeja!OoPee:
Minä en oo saannu tässä otsikossa vissiin ku vasta yhden kompin![]()
Täällä on n. 30 sentin kerros ihanaa puhdasta lunta. Mä tulin kanssa duuniin kulahtaneilla kesärenkailla -> varsinkin tuo tieosuus Juran rinnettä alas oli hulppea. Lumiketjutkin olisi, mutta kun en osaa niitä laittaa. Niin ja tietenkään mitään auton puhdistamiseen tarvittavaa lumiharjaa tai skrabaa ei ollut.Nopeahuoli:
Tääl on muuten tullu lunta koko vitun päivän! Oli meinaan "hiukka" siistii vetää puolikaljuilla kesäkumeilla aamuruuhkassa ja siis NIIIIIN liukkaalla tiellä että! ->
En mä niistä mitään voittoo rupee nyhtämään, roskikseenhan mä ne heittäisin tai nauhoittaisin jotain muuta päälle, joten postikulut ja kahden tyhjän videokasetin hinta riittää varsin hyvin.Albert Oil:
OoPee: Mua vois kiinnostaa se VPK-VHS. Postikulut + ?
Tällä hetkellä ei toimi puolinopeudella mutta palaillaan syssymmällä.OoPee:
...VPK...
Mist sää sen tiäsit? eek!Nopeahuoli:
Ei ne toimi Tampereella! Siällo eri systeemit.
Eikun hei... ei ne muuten taida sittenkään olla puolinopeudella, tuli vaan mieleen että katsoin niitä kerran yhdessä mestassa, jossa tuskin oli puolinopeusvideota.Albert Oil:
Tällä hetkellä ei toimi puolinopeudella mutta palaillaan syssymmällä.OoPee:
...VPK...
Mää oli nääs Tambereella 28. ja 29.12. viime vuanna ja yritin kattoo vireoita eikä toiminu!OoPee:
Mist sää sen tiäsit? eek!Nopeahuoli:
Ei ne toimi Tampereella! Siällo eri systeemit.