Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Tämä on meikäläisen 9000. viesti! :)

Pannaanpa karusellit pyörimään (sekä naisille että miehille). Takahuoneen pöydältä kainalokarvoja ja simaa!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Onnitelkaa muakin, meni meinaan Pösö katsastuksesta laakista läpi, ei löytäny pienintäkään huomautettavaa.

Tai noh, ku se katsastusmies istu autossa moottori käynnissä ja minä seisoskelin ulkona vähän matkan päässä, niin se rupes huuteleen jotain. No enhän minä tietty kuullu vaan huusin takasin että "Jaa mitä?". No se huikkas takas, että "ovvlistput? :confused: No perkele, loikin siinä sitten jo hiukan kihdyksissä kaverin luokse ja totesin siitä parin kymmenen sentin etäisyydeltä sen otsasta, että "KUN EN VIÄLÄKÄÄN KUULLU???". No katsastusmies siihen melkein pelästyneenä, että "niin sanoin vaan että sulta puuttuu koristelista tosta ovesta" eek! eek! doubtful :mad: Oli kuulkaa ihan hiina ja hiina, että kätelly kaveria ja suureen ääneen kiittäny tästä loistavasta huomiosta. Helvetti, mitä mä olisinkaan tehny ilman sitä, kas kun en oo itte huomannu että puuttu melkein metrin pätkä listaa siitä ovesta, josta joka ikinen arkipäivä astun autoon vähintään pari kertaa sisään ja yhtä monta kertaa ulos :rolleyes: Nojoo, tyydyin kuitekin mutisemaan jotain epämääräistä turkkilaisesta mopokuskista ja vakuutuslaitosten hitaudesta, kun ei ollu vielä sitä viimeisintä hyväksyvää "joo läpi on" lausahdustakaan sen suusta tullu.

<small>[ 31-01-2003, 10:22: Message edited by: OoPee ]</small>

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
:D

Mullehan kävi viime kesänä hiukka samalla tavalla Golfin kanssa kun se patanaula kiersi ja kaarsi, isttui ja astui, tutki ja hutki ja lopuksi sano, että toi toinen pyyhkijän sulka on kulunut! eek!

Mutta että läpi meni! :D

Tänään alkaa 3 päivää kestävä Mercedes-Benz -koeajo!!! :) Tempastaan ekaks tossa illalla Antwerpeniin illallistamaan ja yömyssyille wink

Tuossa "ne" nyt menevät wink

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Laskeskelin tuossa muuten juuri ihan vaan huvikseni, että männä vuotena

- ajelin Golfilla 13.100km
- löpöä siihen ostin 609 eurolla
- joka vastaa 869.50 litraa
- joka taas tietää 0.70 euron keskilitrahintaa
- keskikulutuksen ollessa 6.64 l/100km

Koko vuonna. Olen iloinen :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Täh? Siellä maksaa pentsiini 70 senttiä / litra vai onko sulla diesel?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Durpotiisel kuules oikeen eek!
No niin mullaki tai oikeestaan mulla on peräti suoraruiskutusdiiseli, hurja peli wink

Aikalailla muuten on dieselin hinta sama siellä kuin täällä, pitkään oli alle 70 sentin, nyt on jonkin verran ylitte.

<small>[ 31-01-2003, 16:51: Message edited by: OoPee ]</small>

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Mä katoin tosta mun sinisestä wink vihkosta, että se hinta oli liikkunut ostopäivinä 0.768n ja 0.667n välissä viime vuonna. Aachenissa tosin jouduin ostamaan kerran 0.852lla :(

Tänään kun ostin (edellisen kerran ostin muuten 8/12!!!), niin oli 0.702.