Ulkomaanpellejen Talvipuutarha 2003

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Noniih... kuka täällä taas pelleilee? Pääsivun mukaan viimeinen viesti on ajalta 04-02-2003 16:04, mutta eihän täällä oo tapahtunu mitään ton mun 13:35 -parahduksen jälkeen :confused:

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
OoPee:
Noniih... kuka täällä taas pelleilee? Pääsivun mukaan viimeinen viesti on ajalta 04-02-2003 16:04, mutta eihän täällä oo tapahtunu mitään ton mun 13:35 -parahduksen jälkeen :confused:
Mulle kävi "vahinko" wink

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Nopeahuoli:
Mulle kävi "vahinko" wink
Just eek!

Mutta mitä tekemistä sillä on tän meidän otsikon kanssa? :confused:

<small>[ 04-02-2003, 16:17: Message edited by: OoPee ]</small>

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Minä sen sijaan pyytelen anteeksi sitä, että lähden nyt himaan pitämään pikkuneidille seuraa sillä välin kun muija menee kampaajalle.

Noh, menkööt nyt vielä tän kerran, mutta huomisesta alkaen meillä toimitaan kristillisten periaatteiden mukaisesti! doubtful

Baltasar van der Mäiske

Active member
Sijainti
Helsingfors
Moi ulkomaanpellet!!!

Anteeksi kauheesti jos häiritsen teitin tunnelmaa täällä mutta mun on ihan pakko nyt... :)

Kertoisitteko vähän itsestänne että mitä te siellä ulkomailla teette...
1. työ?
2. missä maassa?
3. oletko aikaisemmin asunut muilla ulkomailla? yuck

esim. tuossa nyt pari ydin asiaa. wink

Meinaan vaa ku on ittekki tullu vähän ympäri maailmaa matkattua työn merkeissä lähinnä. Nyt oon päättäny asettua tukevasti koti Suomeen ulkomaat ei ollu mua varten. :D

Ei tietenkään ole pakko vastata! :( Poistakaa vaikka tää jos ei kiinnosta!!

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Baltasar van der Mäiske:
Kertoisitteko vähän itsestänne että mitä te siellä ulkomailla teette...
1. työ?
2. missä maassa?
3. oletko aikaisemmin asunut muilla ulkomailla?
Ok, kyllä mä voin kertoa ja aloittaa kun taidan olla ainoana juuri nyt paikalla.

1) Duunissa ollaan ja oon yhden poliittisesti merkittävän yuck henkilön "kainalossa" vastaamassa mm hänen turvallisuus ja protokolla-asioista. Siis muiden tehtävien lomassa.
2) Belgiassa. Brysselissä
3) Olen asunut tämän lisäksi Hollannissa, Australiassa ja lisäksi opiskellut Englannissa.

Ja "plus-kysymykseen" wink vastaan: ja tänne (ulkomaille) jään, en vaan tiedä loppujen lopuksi että mihin. Tämä on minua varten.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
1. Atk-suunnittelija Itävallan suurimmassa ja Euroopan viidenneksi suurimmassa pankkikonsernissa
2. Wien, Itävalta (vuodesta -94)
3. En ole

Enköhän mäkin tänne jää, tosin ei mulla mitään Suomessakaan asumista vastaan olisi, mutta jo ihan perheteknisistä ( :rolleyes: ) syistä johtuen oletan, että täällä ollaan ja pysytään. Vaan mikäpä täällä ollessa :)

<small>[ 05-02-2003, 09:17: Message edited by: OoPee ]</small>

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
<strong>
Baltasar van der Mäiske
[qb]Kertoisitteko vähän itsestänne että mitä te siellä ulkomailla teette...
1. työ?
2. missä maassa?
3. oletko aikaisemmin asunut muilla ulkomailla?
1. Pikkuisen ryhman tutkimuspomona firmassa jolla on toimintaa ympari maailmaa, eli matkustelemaan joutuu jonkun verran.
2. Sveitsissa.
3. Brooklyn, NY:ssa (seka ranskankielisella alueella Sveitsissa)

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
OoPee:
Ihan hyvin toimittu noin vasta-alkajaksi, muttra minä olisin kyllä vielä lisännyt päälle, että "viimeisten huhujen mukaan te joudutte koko porukka helvettiin" eek!
Kavin sitten ensimmaista ja viimeista kertaa myos mina kommentoimassa siella.

Kun on aikaa kerron mita kaikkea ollaan karsitty nuiden uskovaisten takia.
Tanaan aion soittaa yhdelle minun ikaiselleni sveitsissa asuvalle lesta-jannulle, joka on pelotellut meidan au-pairia meita vastaan kaiken maailman valheilla. Ja tama pikku tytto uskoo, silla (myos) tuossa uskonnossa miehet ovat "aina oikeassa". :(

Saa aija kuulla kunniansa. :mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jaahas, teillä onkin taas vaihteeksi äksöniä noitten au pairien kanssa eek!

Mites tää kimuli ylipäätään pystyi tulemaan teille, kun lestaadiolaisillahan on kovat säännöt, jotka kieltävät mm. television katselun ja oletan nyt että et myynny home cinemaas pelkän lapsenlikan vuoksi wink

Tosin täytyy sanoa että mulla on suht hyviä kokemuksia noista (tosin vain yksi ainoa), sillä mun maikka 1. - 4. luokalla oli lestaadioilainen, mistä sitten johtuikin että mua opetti sen sijainen 1. ja 3. luokalla, koska muija kävi aina välillä jakaantumassa. Silloin jälkimmäisellä kerralla se tais saada 11. tai 12. muksunsa, ihan tarkkaan en enää muista, jokatapauksessa muistelen että yhteensä sillä oli loppujenlopuksi 12 muksua ja siihen se sitten lopetti (tai tuli vaihdevuodet ja lopetti jakaantumisen, en nyt ihan niin tarkkaan ole tietoinen yksityiskohdista wink ) eek! Mutta siis oli sangen mukava ja leppoinen täti eikä edes tuputtanut sitä uskoaan, ei edes uskonnontunneilla. Niin tosta tv:n katselusta muistan vaan, että sen skidit eivät saaneet katsoa televisiota edes koulussa (eivät tosin olleet yksikään samassa koulussa kuin minä) opetuksen yhtedessä vaan poistuivat aina luokasta, kun opetusohjelmaan kuului koulu-tv:n katselua. Toinen mun mielestä jo silloin varsin merkillinen ominaispiirre näille lestaadioilaisille oli se, että he eivät pitäneet verhoja ikkunoissa :rolleyes: